Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så herlig å ha langt hår, og å spare penger ved å klippe det selv, og å slippe å kaste bort tusenvis av kroner pr år i frisørutgifter :strix:

Måtte bare dele min glede med dere :ninuskapus:

Er dere flere som gjør det slik som meg? :hoppe:

Anonymkode: 97e19...918

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

klipper og håret selv. har krøller da så vises ikke når jeg fucker opp ;) 

Anonymkode: 3a185...604

• Liker 1
Skrevet

På en måte.

Pleier å klippe meg i en kort bob og la det vokse til det når midt på ryggen. Så klipper jeg bob igjen.

Anonymkode: 044ea...a53

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg lar mitt være naturlig og stusser selv ved behov. Tar en hårkur en gang i uka. Tidligere år kunne jeg bruke 1 500,- per mnd.(!) på å stusse slitte tupper, vedlikeholde farge, og etterfarge røtter. Jeg gikk lei, både av utgifter og småprat med slitsom frisør. Sparte ut min naturlige hårfarge og har ikke satt beina innom frisøren siden. De dyre produktene de så varmt anbefaler kuttet jeg også ut, og helt ærlig? Det er umulig å se forskjell.

Selvfølgelig kan det være pent med velpleid hår og lange extensions, men jeg foretrekker å holde alt naturlig for min egen del. At jeg sparer voldsomt på å gjøre det slik er en bonus.

Anonymkode: c02e6...511

• Liker 1
Skrevet

Jepp. Jeg formklipper håret selv. Fikk aldri frisyren som jeg ville da jeg gikk til frisøren, så nå gjør jeg det selv

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt motsatt. Jeg har alltid hatt langt hår, til slutt følte jeg meg uflidd og valgte å klippe det i en lang bob. Angrer ikke, synes det er fantastisk deilig å være hos frisøren og verdt pengene. 💇🏼

Anonymkode: 04e53...175

• Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Har tidligere laget en tråd om at begrepet "Hærlig" er overforbrukt..

burde legge en direkte link til denne tråden 

Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Har tidligere laget en tråd om at begrepet "Hærlig" er overforbrukt..

burde legge en direkte link til denne tråden 

Åh, er det bloggere som har "brukt opp ordet" og ødelagt det? :sukk:

Anonymkode: 97e19...918

Skrevet

Stusser/klipper håret 2 ganger i året og betaler ca. 500 hver gang. Kan ikke si at jeg går i kjelleren av den summen. Det går an å stelle håret hos frisør uten å bruke tuuusenvis av kroner vet du.🙄

Anonymkode: 69bdb...82a

• Liker 1
Skrevet

👍🏻

Anonymkode: 77c5a...f25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...