AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Hei. Jeg skulle hatt mens 16.09 men begynte å blø natt til 13.09 kraftig ak når den kom men veldig lite i etterkant, kommer ikke noe i bindet, kun på papir og i do og det er friskt blod. Blødde 2 dager så var det opphold 2 dager og nå begynt å blø igjen fortsatt kun i do og på papir og enda friskt heller mot noe lyserosa. Vanligvis får jeg mens samme dag +- 1 dag og blør veldig masse i 5-7 dager med store menssmerter men har ikke hatt menssmerter denne gang men er grusomt kvalm med halsbrann og veldig ømme pupper. Kan det være en festeblødning eller en blødning som følge av graviditet evt? Bør jeg ta test eller er det bare mens som er på bærtur? Aldri opplevd den har vært så rar før. Vi er prøvere så håpet er der. Anonymkode: 3fa4a...1d6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Ingen her vet om du er gravid eller ikke. Du må selvfølgelig ta en test om du er veldig usikker. Anonymkode: e29ba...0bb 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 Var jo heller ikke det jeg siktet til, jeg ville bare vite om det er nødvendig å ta test eller om det bare er bortkastet... Anonymkode: 3fa4a...1d6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 Opplevde det samme før helgen. Sluttet å blø på fredag. Ømme bryster og murringer. Ingen mensensmerter når jeg blødde. Negagiv test i dag. Ikm den 19. Anonymkode: df789...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå