Gå til innhold

Venner med familie og dette med gaver.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om jeg er den eneste som opplever dette, og eventuelt hva dere andre gjør.

Har tre nære venninne som alle har fått familie, til sammen har de 12 barn fått. 

Jeg kjenner alle ungene veldig godt og er som en tante for dem. Det som begynner å plage meg litt er alle utgiftene til bursdager og jul. Til jul kjøper jeg noe til hver unge og en felles gave til venninne og mann. Prøver å holde det til rundt 100kr pr barn og kanskje litt mer til voksne, men dette blir jo litt penger av det likevel. 18 bursdager å feire blir det også. De er så nære at å ikke gi noe er ikke et alternativ, men hvordan gjøre det litt rimeligere? Jeg er sykmeldt for tiden og har enda dårligere råd enn ellers....

Anonymkode: 6f56b...1d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi venninner fikk barn sluttet vi å gi til hverandre og ga heller til barna.

Barna fikk til konfirmasjonsalder.

Anonymkode: 5494a...45a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da vi venninner fikk barn sluttet vi å gi til hverandre og ga heller til barna.

Barna fikk til konfirmasjonsalder.

Anonymkode: 5494a...45a

Hva med de venninnene som ikke har barn da..?

• Liker 2
Skrevet

Nå begynner det å bli litt mye. Du må stopp gjøre, fordi de barn fått har. Du skal ikke måtte gi til så mange.. Hva om du lager et fint kort til hver person og gir en snopeting? Det bør holde. Og de forstår nok at du har mange å gi til

Skrevet

Kort og snopeting bør bli bra, håper ikke venninnene blir snurt fordi ungene får mindre enn vanlig

Skrevet

Gi en fampakke? 

Anonymkode: f7db1...ee5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...