AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 I lys av alle penistrådene her inne så kom jeg på dette. Penisen min er 13,5 sånn ca i lengden . Har aldri brydd meg eller fått høre noe fra andre damer om det. Men her kommer casen Jeg var ute engang med en jeg likte. La oss si hun het karianne. Vi hadde hatt et bra one night stand helgen før og skulle møttes helgen etter. Vi begge likte hverandre veldig godt. Da forspillet mitt var ferdig ringte jeg henne ...litt full/brisen.....husker ikke helt hva vi snakket om men plutselig hørte jeg hun si "Den lille pikken din" Er veldig usikker på hva vi snakket om. Tror kanskje det var sexen sist helg. Høres ut som jeg lyver nå. Men hun fikk orgasme helgen før mens jeg ikke nådde noe. Hun er en meget attraktiv og populær jente. Men virket som om det var første gang hun hadde sex. Virker litt som om de peneste damene ikke trenger å være god i sengen. Hun kunne ikke kline, suge eller noe særlig. Men det er ikke noe jeg henger meg opp i. Eller noe jeg nevner eller bryr meg om. Men uansett. Er dette en dealbreaker? At en jeg liker skal synke så lavt? Personangrep på et slikt ømt emne er et slag under beltet og langt bak mål. Blir det en dealbreaker? Jeg liker henne veldig godt men synest dette sier litt om hennes personelighet og det vugger på en negativ måte Dealbreaker eller bare børste det av meg? Anonymkode: 8fea2...b32
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Dealbreaker men du, bare børst det av deg og kom deg videre. Anonymkode: 55a56...c53 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 Kun du som vet det da, om utseende hennes veier opp for mange andre feil 😉 Pene jenter slipper tydeligvis lettere unna, men hey, så lenge dere har noe pent å vise frem, hvorfor ikke 😄 Anonymkode: bffd8...54d 3
Gjest Sugemerke Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 Du kan skrive at hun er dårlig i sengen, men hun kan ikke kommentere at du har liten pikk?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #5 Skrevet 17. september 2017 Synes dere høres sære ut begge to. Får meg til å lure på hva som egentlig skjer Anonymkode: 1f043...abc 6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 Hadde en jeg datet mislikt noe med kroppen min så hadde jeg neppe datet ham videre. Og hadde han vært dau i senga så hadde det ikke hjulpet med pent ansikt eller deilig kropp 😄 Anonymkode: bffd8...54d 9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 1 minutt siden, Sugemerke skrev: Du kan skrive at hun er dårlig i sengen, men hun kan ikke kommentere at du har liten pikk? Forskjell på å tenke sitt i en situasjon og si det til partneren. Nei, en som lirer av seg sårende kommentarer i fylla, enten de mener det reelt eller ikke, er ikke så mye å samle på spør du meg. Anonymkode: bf647...eea 12
pressplay Skrevet 17. september 2017 #9 Skrevet 17. september 2017 2 minutter siden, Sugemerke skrev: Du kan skrive at hun er dårlig i sengen, men hun kan ikke kommentere at du har liten pikk? Det er vel en vesentlig forskjell å diskuterer anonymt på et forum kontra snakke nedsettende direkte til vedkommende. 18
Gjest Sugemerke Skrevet 17. september 2017 #10 Skrevet 17. september 2017 3 minutter siden, pressplay skrev: Det er vel en vesentlig forskjell å diskuterer anonymt på et forum kontra snakke nedsettende direkte til vedkommende. Er det egentlig det? Han går jo tydeligvis og tenker dette om henne. Jeg synes ikke akkurat det vitner om at han er noen hedersmann akkurat.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #11 Skrevet 17. september 2017 Ja, dette er definitivt en deal breaker for deg. Og jeg foreslår at du faktisk, på en rolig måte, sier i fra om at holdninger som det der ikke er noe du har lyst til å ha rundt deg. Anonymkode: 3b218...c1e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #12 Skrevet 17. september 2017 2 minutter siden, Sugemerke skrev: Er det egentlig det? Han går jo tydeligvis og tenker dette om henne. Jeg synes ikke akkurat det vitner om at han er noen hedersmann akkurat. Vel. La oss si at det var motsatt. At du hadde en dårlig ONS med en mann som etterpå kommenterer kroppen din på et vis. "nesa di er stor!". Kan du klandre ts for å tenke "hvem tror hun at hun er? ONS`en var jo dårlig, etc".. Anonymkode: 3b218...c1e 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #13 Skrevet 17. september 2017 Hvis du har litt selvrespekt så avslutter du dette forholdet. Anonymkode: 7a4a2...7f4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #14 Skrevet 17. september 2017 12 minutter siden, Sugemerke skrev: Er det egentlig det? Han går jo tydeligvis og tenker dette om henne. Jeg synes ikke akkurat det vitner om at han er noen hedersmann akkurat. Forskjellen er at det hun ikke er så flink på kan forbedres. En liten penis kan ikke forbedres, den er ubrukelig uansett. Anonymkode: 7a4a2...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #15 Skrevet 17. september 2017 Ser du sier at det kan virke som om det var første gangen hun hadde sex. Det kan jo hende at hun er veldig usikker på seg selv. Kanskje hun vet at hun er uerfaren, at hun ikke kan kline og ikke kan suge - at det er sårt for henne. Men istedenfor å si det til deg direkte, så tar hun på seg en maske, og "leker tøff" ved å si at du har liten penis? Anonymkode: d8bf3...02e 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #16 Skrevet 17. september 2017 30 minutter siden, Sugemerke skrev: Du kan skrive at hun er dårlig i sengen, men hun kan ikke kommentere at du har liten pikk? Haha. Forskjellen er at jeg aldri har sagt det til henne og holdt det for meg selv. Er uansett anonym på kg. Jeg driver ikke å henger ut folk på den måten. Så stusselig er jeg ikke. Hun derimot Check mate Anonymkode: 8fea2...b32 1
heipådegsann Skrevet 17. september 2017 #17 Skrevet 17. september 2017 Hva med å bare snakke med henne om det? Fortelle henne at det såret og spørre hvorfor hun sa det? Synes du det var en skikkelig dealbreaker kan du selvfølgelig bare snu ryggen til nå hvis du ønsker det. Men er du usikker kan en prat hjelpe på mye
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #18 Skrevet 17. september 2017 3 minutter siden, heipådegsann skrev: Hva med å bare snakke med henne om det? Fortelle henne at det såret og spørre hvorfor hun sa det? Synes du det var en skikkelig dealbreaker kan du selvfølgelig bare snu ryggen til nå hvis du ønsker det. Men er du usikker kan en prat hjelpe på mye Nei. Egentlig var det ikke noe dealbreaker for meg ved første øyekast. Jeg er sikker på meg selv og har en helt gjennomsnittelig penis. Må forresten legge til at hun er en av de trangeste damene jeg noensinne har vørt med. Fikk så vidt inn både penis og fingre når jeg gav henne oralsex Lurer på om hun skulle tøffe seg litt eller bare var litt full. Jeg kan si mye rart jeg også på fylla Anonymkode: 8fea2...b32
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. september 2017 #19 Skrevet 17. september 2017 (endret) Men du husker ikke resten av samtalen, kan godt hende du har tatt det ut av sammenheng. Kan jo hende du har dratt en spøk om penisen din? Spør henne om det Endret 17. september 2017 av Evilposelos 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #20 Skrevet 17. september 2017 28 minutter siden, Sugemerke skrev: Er det egentlig det? Han går jo tydeligvis og tenker dette om henne. Jeg synes ikke akkurat det vitner om at han er noen hedersmann akkurat. Jo jeg er hedersmann. Hun var en av de værste jeg har ligget med og jeg har ligget med nesten 100 kvinner opp gjennom årene. Hun var ikke for full eller noe. Men hun var elensig på å kline, ri eller bruke forskjellige stillinger. Å hun var så dårlig til å suge at jeg måtte be henne stoppe likevell sier jeg det ikke eller avslører henne. Her er jeg anonym. Hun vil aldri vite det Forresten. Litt værre å kommentere penisstørrelse enn egenskaper i sengen. Det kan jo forbedres Anonymkode: 8fea2...b32 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå