Gå til innhold

Vaske dusjfliser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et dusjavlukke med fliser på vegg og gulv, som jeg føler aldri blir ordentlig rent. 

Jeg har prøvd wc-rens, for det skulle gi fantastisk resultat i følge dinside.no. Jeg har prøvd å blande zalo, vann og salmiakk, jeg har prøvd baderomsspray og sikkert mye annet. Hva skal til for at fliser i dusjen ser rene og pene ut? De er i tillegg lyse, så alt vises jo på de. :frkk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minute ago, K@tt said:

Hva skal til for at fliser i dusjen ser rene og pene ut?

Ordentlig skrubbing. Vanish har en veldig bra spray for bad, den funker veldig bra.

Anonymkode: c674d...ea5

Skrevet
1 time siden, K@tt skrev:

Vi har et dusjavlukke med fliser på vegg og gulv, som jeg føler aldri blir ordentlig rent. 

Jeg har prøvd wc-rens, for det skulle gi fantastisk resultat i følge dinside.no. Jeg har prøvd å blande zalo, vann og salmiakk, jeg har prøvd baderomsspray og sikkert mye annet. Hva skal til for at fliser i dusjen ser rene og pene ut? De er i tillegg lyse, så alt vises jo på de. :frkk:

Du bør bruke noe som inneholder avkalking. Jeg bruker denne: http://vb.no/produkter/alle-produkter/merker/porsgrund-bad/nrf6300991-porsgrund-showerclean/ og det blir skinnende rent og ikke minst glatte overflater. Drøy i bruk, så vel verdt pengene. Bruk en liten svamp, type de som brukes til kjøkkenet, med to forskjellige sider. Funker som en kule :)

Skrevet

Bruker også ShowerClean fra Porsgrund til glassveggene, bruker du den på flisene også?

Anonymkode: 3767c...ee8

Skrevet
3 timer siden, K@tt skrev:

Vaskes fliser feil og for røft, så skades flisene for evig og alltid. Er det det du her har gjort? 

Ta bilde qv flisene dine og dra til en butikk hvor de selger fliser. Vis bildene og be om vaskeråd. 

Anonymkode: 6615a...a41

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker også ShowerClean fra Porsgrund til glassveggene, bruker du den på flisene også?

Jeg gjør det. Blir rene og pene, kalken forsvinner. Gjør ingen skader på flisene, så du kan trygt bruke det :)

Skrevet
47 minutter siden, Krutthøna skrev:

Jeg gjør det. Blir rene og pene, kalken forsvinner. Gjør ingen skader på flisene, så du kan trygt bruke det :)

Takk, det skal jeg gjøre!

Skrevet

Eddik fungerer fint mot kalk.

Anonymkode: 85a64...895

Skrevet

Skrubb fugene skurekrem og en gammel tannbørste. Er du lat monterer du tannbørsten på en elektrisk drill :) 

Anonymkode: 08797...b77

Skrevet

Jeg kjøpte en sånn baderomskrubb fra Jif. Syns den funka veldig bra.

Anonymkode: 61d22...4b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...