AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Hva liker du å finne på når du er alene? Mine favoritter: • se på TV og drikke god vin • shoppe • drikke kaffe og lese bok • lage god mat og spise foran min favoritt TV-program • ta et langt og deilig bad Anonymkode: 02891...fdc
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Se serier/film Lese bøker Lage mat Gå tur ute (gjerne på fjellet) Trene Høre lydbok og tegne/spille sims(hehe) Det er vel mine favorittaktiviteter. Anonymkode: 3a3a1...93c 2
Gjest C.Tramell Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 Jeg liker å trene, lese eller male når jeg er alene.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 Det valige folk gjør. Vasker, lager mat, spiller, gjør lekser, går fjellturer, shopper/handler, jakt, støvsuger osv. Hadde jeg hatt partner hadde jeg nok stått å stanget hodet i veggen hele døgnet. Anonymkode: 5b329...4a5
melatonin Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 Høre på klein musikk og danse rundt i hele huset! Dagdrømme. Og se på serier/ting på youtube som jeg ikke ville sett på om folk var rundt meg. Savner alene tid!
Supernova17 Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 *Rydde *Lage Mat *Badekar / Dusj *Gå på butikken i evigheter og ha god tid *Netflix / Youtube *Skrive dikt eller andre tekster *Synge *Trene / Spasere i nabolaget *Lese bøker i rolige omgivelser. Eventuelt lydbøker *Holde på med kreative prosjekter. Jeg lager ofte ting og jeg er mest kreativ alene. *Sosiale medier. Og jeg er heller ikke på Kvinneguiden hvis jeg ikke er alene.
Gjest -Willow Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 Alt jeg kan gjøre med venner og partner trives jeg også godt med å gjøre alene. Eneste unntak er styrketrening, der er det godt med litt støtte. Har innsett de siste årene at jeg nok er en utadvendt introvert, så passer på å finne en balanse på en helt annen måte enn jeg gjorde før. Det gir meg mye mer energi. Jeg leser mye, ser på film og tv-serier, skriver noveller, spiller sims, går turer, driver med fargelegging for voksne mens jeg hører på lydbok, lager mat, går en sjelden gang på kino, holder på med andre kreative prosjekter osv. Nå får vi oss snart hund. Gleder meg utrolig mye til å "være alene" med den!
Perle Skrevet 17. september 2017 #9 Skrevet 17. september 2017 Lese bøker, se på TV, ordne med blomster, lage mat og bake, ha spa på badet, ornde med dyra, gå tur i skogen, nerde på nett, drikke vin, skrive, male, tegne, fotografere, rydde og sortere i garderober.
Gjest Winza Skrevet 20. september 2017 #10 Skrevet 20. september 2017 Er alene stort sett hele tiden Jeg trives å være for meg selv, spiller, surfer på nett, ser på TV og YouTube
GLADIATORE Skrevet 21. september 2017 #11 Skrevet 21. september 2017 På 17.09.2017 den 12.34, AnonymBruker skrev: Hva liker du å finne på når du er alene? Mine favoritter: • se på TV og drikke god vin • shoppe • drikke kaffe og lese bok • lage god mat og spise foran min favoritt TV-program • ta et langt og deilig bad Anonymkode: 02891...fdc Når jeg er hjemme fra der du vet, så er jeg alene når jeg løper. Ofte veldig tidlig. Lenge før butikkene åpner. Og det er ikke stort sett jogging. Jeg løper. Veldig deilig.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #12 Skrevet 21. september 2017 Dagdrømme Onanere Tv Anonymkode: 12881...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå