AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Har møtt en kjempefin fyr jeg har møtt en stund og jeg lurer på når han kan introduseres som en venn for barna? Er 1 år siden bruddet med far.. Han har vært på overnatting her og sneket seg ut når de ikke ser. Han var på besøk her en kveld etter barna var i seng og da kom største på snart 9 år og skulle ut på do. Hun spurte bare hvem det var så la hun seg igjen. Eller bør jeg kun møte han under barnefri..? Anonymkode: 04a51...071
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Nei, det er altfor tidlig. Og unger gjennomskuer "venner". Så ja, fortsett å møtes når barna er hos far. Og slutt med overnatting når du har ungene. Så nådig kan dere da umulig være! Når dere har vært par i et års tid, er det på tide at ungene får treffe kjæresten din, og så sakte bli kjent med ham. Anonymkode: 531f9...f74 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 Jeg var ca 3 år da mamma hadde hemmelige overnattinger av han som er pappa'n min idag. Jeg husker det som det var i går at jeg merket forskjellen på venn og kjæreste. Husker godt da han krøp ut av vinduet etter ett besøk hos mamma en natt. Unger aner mer enn du aner, så fortell sannheten. Anonymkode: 370c0...372 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 Hadde hvertfall aldri sneket noen mann inn hos meg.... helt uaktuelt å gjøre slike ting.. Ikke noe kjekt for ungene å oppdage at helt ukjente menn ligger i senga til mora.... Forstår ikke at mødre/fedre ikke klarer å ta hensyn til andre enn seg selv. I og med at det ikke er så lenge siden du ble skilt, så er det altfor tidlig for barna. Anonymkode: b20ac...546 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #5 Skrevet 17. september 2017 Du sier ingenting om hvor lenge du har møtt denne mannen, eller hvor gamle barna er. Hvordan taklet barna bruddet er jo også ganske relevant. Hvis barna takler bruddet bra og du er sikker på at du vil satse på denne mannen, så synes jeg at du godt kan introdusere han. Sniking ut av huset merker barn fort, selv om vi voksne ikke tror det. Anonymkode: 0485c...60e
RoH Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde hvertfall aldri sneket noen mann inn hos meg.... helt uaktuelt å gjøre slike ting.. Ikke noe kjekt for ungene å oppdage at helt ukjente menn ligger i senga til mora.... Forstår ikke at mødre/fedre ikke klarer å ta hensyn til andre enn seg selv. I og med at det ikke er så lenge siden du ble skilt, så er det altfor tidlig for barna. Anonymkode: b20ac...546 World
RoH Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 Få tømt hode for dopamin først, så vurderer du om dette er en mann for livet. Så kan du vurder hva slags forhold barnet ditt og eks. Sitt barn skal ha til denne mannen. Hvordan han skal komme inn i livet til barnet. Går ann å bruke hode litt og ikke sette seg selv først altid.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 41 minutter siden, RoH skrev: Få tømt hode for dopamin først, så vurderer du om dette er en mann for livet. Så kan du vurder hva slags forhold barnet ditt og eks. Sitt barn skal ha til denne mannen. Hvordan han skal komme inn i livet til barnet. Går ann å bruke hode litt og ikke sette seg selv først altid. Så enig!!! Anonymkode: b20ac...546
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #9 Skrevet 17. september 2017 Av og til føler jeg folk skiller seg, fordi de ønsker å leve livet og savner å være nyforelsket og ubekymret.... kjenner nå etterhvert så mange venninner som skiller seg tydeligvis for nettopp dette. En kollega av meg fortalte at de var en stor vennegjeng. Plutselig skulle det ene paret skilles - det var hun som ville gå, mannen var knust. 3-4 mnd etter dette, har plutselig 4 andre damer i denne gjengen funnet ut at de også vil skilles. Alle med barn, og alle venninner. Nå driver disse single damene og går på byn annenhver helg, konserter og lever livet skikkelig og møter nye menn hele tiden. Når de har barna, samler de seg og reiser på turer osv. Tilbake sitter ca 5 menn og forstod ikke hva som skjedde.... Det ene paret skulle gifte seg nå i august, men ble jo da selvsagt avlyst. Litt avsporing av tråden her, men det er pga denne tråden jeg kom til å tenke på det... Anonymkode: b20ac...546 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #10 Skrevet 17. september 2017 Møt når du har barnefri! Og det er FY å snike inn sexpartnere mens barna sover - de kan fortsatt høre dere ha sex om dere stønner og senga knirker, ikke tro noe annet! Jeg våknet og fikk traumer for resten av livet når jeg var liten, turte ikke ha sex før jeg var godt over 25 år . Gråt hele natten men sa aldri noe til foreldrene mine. Anonymkode: e33b6...ce4 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #11 Skrevet 17. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Av og til føler jeg folk skiller seg, fordi de ønsker å leve livet og savner å være nyforelsket og ubekymret.... kjenner nå etterhvert så mange venninner som skiller seg tydeligvis for nettopp dette. En kollega av meg fortalte at de var en stor vennegjeng. Plutselig skulle det ene paret skilles - det var hun som ville gå, mannen var knust. 3-4 mnd etter dette, har plutselig 4 andre damer i denne gjengen funnet ut at de også vil skilles. Alle med barn, og alle venninner. Nå driver disse single damene og går på byn annenhver helg, konserter og lever livet skikkelig og møter nye menn hele tiden. Når de har barna, samler de seg og reiser på turer osv. Tilbake sitter ca 5 menn og forstod ikke hva som skjedde.... Det ene paret skulle gifte seg nå i august, men ble jo da selvsagt avlyst. Litt avsporing av tråden her, men det er pga denne tråden jeg kom til å tenke på det... Anonymkode: b20ac...546 Javel ja. Her var det jeg som ville holde familien AS samlet, men ble dumpet regelrett. Så ja. Fortjener vel da å finne lykken på nytt gjør jeg ikke? Min eks levde som en ungkar like etterpå. Vedkommende jeg møter har kun sovet her en gang mens det ene barnet var hjemme og jeg tenker vi avventer flere overnattinger mens barnet eller begge er hjemme. Men besøk hjemme uten overnatting på kveldstid så fremt begge sover ser jeg egentlig ikke noe galt i, sålenge de ikke blir involvert enda. Anonymkode: 04a51...071
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #12 Skrevet 17. september 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møt når du har barnefri! Og det er FY å snike inn sexpartnere mens barna sover - de kan fortsatt høre dere ha sex om dere stønner og senga knirker, ikke tro noe annet! Jeg våknet og fikk traumer for resten av livet når jeg var liten, turte ikke ha sex før jeg var godt over 25 år . Gråt hele natten men sa aldri noe til foreldrene mine. Anonymkode: e33b6...ce4 Så par i forhold kan ikke ha sex de heller? Rimelig spesielt å påstå du er traumatisert av en såpass naturlig ting. Oppsøk psykolog. Anonymkode: 04a51...071 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #13 Skrevet 17. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Javel ja. Her var det jeg som ville holde familien AS samlet, men ble dumpet regelrett. Så ja. Fortjener vel da å finne lykken på nytt gjør jeg ikke? Min eks levde som en ungkar like etterpå. Vedkommende jeg møter har kun sovet her en gang mens det ene barnet var hjemme og jeg tenker vi avventer flere overnattinger mens barnet eller begge er hjemme. Men besøk hjemme uten overnatting på kveldstid så fremt begge sover ser jeg egentlig ikke noe galt i, sålenge de ikke blir involvert enda. Anonymkode: 04a51...071 Spiller ingen rolle hvem som ville holde familien samlet.... da må i så fall du sørge for at barna ikke blir mer lidende enn det som allerede har skjedd med skilsmisse osv. Det skal ikke gå utover barna at du skal gjøre det fordi barnefar gjorde det...... Hvor gammel er du egentlig? Vær voksen og ta hensyn til det som er best for barna, og ikke det du har lest lyst til... kjæresten kan du ha sex med som en kanin når du IKKE har barna! Anonymkode: b20ac...546
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #14 Skrevet 17. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en kjempefin fyr jeg har møtt en stund og jeg lurer på når han kan introduseres som en venn for barna? Er 1 år siden bruddet med far.. Han har vært på overnatting her og sneket seg ut når de ikke ser. Han var på besøk her en kveld etter barna var i seng og da kom største på snart 9 år og skulle ut på do. Hun spurte bare hvem det var så la hun seg igjen. Eller bør jeg kun møte han under barnefri..? Anonymkode: 04a51...071 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er altfor tidlig. Og unger gjennomskuer "venner". Så ja, fortsett å møtes når barna er hos far. Og slutt med overnatting når du har ungene. Så nådig kan dere da umulig være! Når dere har vært par i et års tid, er det på tide at ungene får treffe kjæresten din, og så sakte bli kjent med ham. Anonymkode: 531f9...f74 Å hvorfor kan hun ikke bare introdusere han som kjæresten til mamma, faen lever dere på femtitallet eller... ungene har ikke vondt av at mamma får seg ny kjæreste vet dere.. derimot åpner det for samtaler som kan lære barna om både det ene og det andre.. Anonymkode: 41340...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå