Gå til innhold

Din ønskefrokost?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er din ønskefrokost?

Mine er mange, men en av dem er champagne og røka vill-laks, men denne tråden hører kanskje snart hjemme under singelforumet....

(moderator?)

Dere andre, svarer på spørsmålet..?

Hva vil du helst få servert til frokost på morgenen (eller lager selv...selvsagt...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nystekte rundstykker med egg og annet godt pålegg, en god postei, skinke osv. Til frokost vil jeg sjelden ha noe fancy. Ristet loff med marmelade er også veldig godt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min ønskefrokost, er en grønn banan, et glass blåbærjuice, og et lass med helsetilskudd (tror jeg bruker mer penger på det enn på mat, - men så er jeg jo en romfareraustronautapekatt...)

Skrevet

Egg Benedict servert med stekte poteter og paprika. Nypresset appelsinjuice og kaffe ved side av.

Skrevet

Olivenbrød stekt i olje med aioli eller philedelfia,speilegg,salat og bacon!!!

Skrevet

En stor buffet der jeg kan velge nystekt grovbrød, Lettasmør og majones, egg, alle mulige typer kjøttpålegg, friske grønnsaker som agurk og paprika, flere forskjellige oster, italiensk salat og rekesalat, friskpresset appelsinjuice, isvann og varm kakao, og en real dessertbuffet......

Og så skal jeg naturligvis ikke rydde opp :sjarmor:

Skrevet
En stor buffet der jeg kan velge nystekt grovbrød, Lettasmør og majones, egg, alle mulige typer kjøttpålegg, friske grønnsaker som agurk og paprika, flere forskjellige oster, italiensk salat og rekesalat, friskpresset appelsinjuice, isvann og varm kakao, og en real dessertbuffet......

Og så skal jeg naturligvis ikke rydde opp :sjarmor:

:Nikke: Høyres bra ut!!

Henger meg på den :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Mammas grovbrød, speilegg som er stekt på begge sidene, bacon, kakao med krem, majones, agurk, tomater og engelsk te.

Eller mammas havregrøt med linfrø, cottagecheese og solsikkefrø. (Tror det er Fedongrøt foresten..) :sikle:

Skrevet

Jeg vil helst gå ut og spise brunch - aller helst på Cafe Norden her i København. Der får man en deilig smoothie, fruktsalat, eggerøre, bacon, pannekaker, div. pålegg og brød og et stykke kake. Og selvfølgelig juice og te.

Piglet

Skrevet

Frøbrød med litt stekt løk og roastbiff oppå, kanskje en skive med sjokade til "dessert". Og så et stort glass O'boy! Helt til slutt et egg som jeg spiser med smør til.

Jeg er en enkel jente - ingen champagne eller laks her i gården! :wink:

Skrevet

Gi meg en stor fruktbuffe, så skal jeg i grunn være fornøyd!

Skrevet

Stekt egg på begge sider, masse GODT STEKT bacon, grovt brød.

Skummet melk og eplejuice.

Honningmelon, kiwi og yoghurt med melon til dessert.

Nammis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...