Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 Hva er din ønskefrokost? Mine er mange, men en av dem er champagne og røka vill-laks, men denne tråden hører kanskje snart hjemme under singelforumet.... (moderator?) Dere andre, svarer på spørsmålet..? Hva vil du helst få servert til frokost på morgenen (eller lager selv...selvsagt...)
Arkana Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Nystekte rundstykker med egg og annet godt pålegg, en god postei, skinke osv. Til frokost vil jeg sjelden ha noe fancy. Ristet loff med marmelade er også veldig godt.
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #3 Skrevet 18. januar 2005 Min ønskefrokost, er en grønn banan, et glass blåbærjuice, og et lass med helsetilskudd (tror jeg bruker mer penger på det enn på mat, - men så er jeg jo en romfareraustronautapekatt...)
Brunhilde Skrevet 18. januar 2005 #4 Skrevet 18. januar 2005 Egg Benedict servert med stekte poteter og paprika. Nypresset appelsinjuice og kaffe ved side av.
Gjest manic Skrevet 18. januar 2005 #5 Skrevet 18. januar 2005 Olivenbrød stekt i olje med aioli eller philedelfia,speilegg,salat og bacon!!!
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2005 #6 Skrevet 18. januar 2005 En stor buffet der jeg kan velge nystekt grovbrød, Lettasmør og majones, egg, alle mulige typer kjøttpålegg, friske grønnsaker som agurk og paprika, flere forskjellige oster, italiensk salat og rekesalat, friskpresset appelsinjuice, isvann og varm kakao, og en real dessertbuffet...... Og så skal jeg naturligvis ikke rydde opp
Samantha Skrevet 18. januar 2005 #7 Skrevet 18. januar 2005 En stor buffet der jeg kan velge nystekt grovbrød, Lettasmør og majones, egg, alle mulige typer kjøttpålegg, friske grønnsaker som agurk og paprika, flere forskjellige oster, italiensk salat og rekesalat, friskpresset appelsinjuice, isvann og varm kakao, og en real dessertbuffet...... Og så skal jeg naturligvis ikke rydde opp Høyres bra ut!! Henger meg på den :-)
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #8 Skrevet 19. januar 2005 Mammas grovbrød, speilegg som er stekt på begge sidene, bacon, kakao med krem, majones, agurk, tomater og engelsk te. Eller mammas havregrøt med linfrø, cottagecheese og solsikkefrø. (Tror det er Fedongrøt foresten..)
Piglet Skrevet 19. januar 2005 #9 Skrevet 19. januar 2005 Jeg vil helst gå ut og spise brunch - aller helst på Cafe Norden her i København. Der får man en deilig smoothie, fruktsalat, eggerøre, bacon, pannekaker, div. pålegg og brød og et stykke kake. Og selvfølgelig juice og te. Piglet
philippa starck Skrevet 19. januar 2005 #10 Skrevet 19. januar 2005 Frøbrød med litt stekt løk og roastbiff oppå, kanskje en skive med sjokade til "dessert". Og så et stort glass O'boy! Helt til slutt et egg som jeg spiser med smør til. Jeg er en enkel jente - ingen champagne eller laks her i gården!
Hilde Skrevet 19. januar 2005 #11 Skrevet 19. januar 2005 Gi meg en stor fruktbuffe, så skal jeg i grunn være fornøyd!
Ronja Skrevet 19. januar 2005 #12 Skrevet 19. januar 2005 Stekt egg på begge sider, masse GODT STEKT bacon, grovt brød. Skummet melk og eplejuice. Honningmelon, kiwi og yoghurt med melon til dessert. Nammis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå