straamann Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Trenger en god og allsidig bilderedigerings-app for android. Som er gjennomført i designet.Trenger ikke være gratis, men ikke koste skjorta. I et hav av apper, er det mye dårlig. For Iphone synes jeg det er lett å finne gode alternativ, det er verre med android. Vil helst ha et program som kan "alt" av vanlige operasjoner, dvs både filter, klipping, justere metning/kontrast etc og gjerne mulighet for å sette inn tekst og lage egne memes også. Forslag?
Citpensacola Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Snapseed er blant de beste, synes jeg. Funker med raw og har ganske så avanserte muligheter også.
straamann Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2017 På 18.9.2017 den 17.50, Citpensacola skrev: Snapseed er blant de beste, synes jeg. Funker med raw og har ganske så avanserte muligheter også. Har kommet en ny oppdatering av denne nå. Det hagler med kritikk, folk elsket den gamle versjonen, men av en eller anne grunn er oppdateringen en katastrofe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå