Gå til innhold

Hvorfor har ingen sjekket skattelisten min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av nysgjerrighet gikk jeg inn på søkestatistikk på skatteetaten, om hvem som har søkt meg opp i skattelistene. Veldig overrasket over at INGEN har sjekket skatten min. Er ikke dette litt merkelig? Ble litt skuffet..

Anonymkode: bf760...280

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke merkelig. Folk vil ikke bli tatt for å snoke. 

• Liker 1
Skrevet

Før var jeg livredd for at folk skulle søke meg opp. Men nå som jeg har god økonomi og mye aksje- boligformue er jeg skuffet over at ingen søker meg opp.

Anonymkode: 5878c...211

Skrevet

Hvor sjekker man dette?

Anonymkode: 2643e...bea

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor sjekker man dette?

Anonymkode: 2643e...bea

Du må logge deg inn på skatteetaten.no. Listene ligger der

Skrevet

Kanskje det rett og slett ikke er noen som bry seg, om hva andre tjener eller betaler i skatt? 

Hvor mange gidder  egentlig å søke rundt etter hva alle andre tjener?    

Anonymkode: 81ff8...22f

• Liker 1
Skrevet

Har jo litt lyst at bekjente og tidligere venner skal se at jeg klarer meg bra med fin inntekt.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har jo litt lyst at bekjente og tidligere venner skal se at jeg klarer meg bra med fin inntekt.

Søker du selv opp bekjente og tidligere venner?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

LOL herregud 

Kan du ikke flashe litt på Facebook eller andre steder. Post lønnsslipp og formuen? 

Skrevet

Irriterende ja. Det ligger noen gamle skattelister der en ikke trenger å logge inn for å snoke. Men der tjente jeg bare halvparten som nå. Litt kleint om snokerne tror jeg fortsatt tjener så dårlig. Pga man må logge inn nå så er det nok bare stalkere og kjendisjegere som gidder å logge seg inn for å snoke. 

Anonymkode: 0c618...eba

Skrevet

Synes det var mye morsommere å betale skatt i gamle dager da det var en highscore liste over hvem som bidro mest. Etter at skattelistene ble "hemmelige" har jeg betalt mye mindre skatt. 

Anonymkode: df3b7...c70

Skrevet

Herlighet, blir helt sjokkert over fokuspunktet. Penger gjør en tydeligvis ikke lykkeligere og neimen om man får et rikere indre liv og sosial kompetanse av å ha penger i bank og aksjer. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilderesultat for wow just wow

Skrevet

Med mindre man ligger innenfor "topp hundre" eller noe, så er det vel mest sannsynlig ikke noe særlig å skryte av... 

Anonymkode: 81ff8...22f

Skrevet

Ingen har søkt opp meg heller. Like greit :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...