Gå til innhold

nok en tråd om hvem en skal velge...

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet
Skrevet

Ja, dette er vel en tråd dere har vært borti før. Jeg har lest og lett, men blir liksom ikke enig med meg selv likevel. Jeg skriver nok dette bare for å lette mitt hjerte, som nå er temmelig frustrert! :cry:

Jeg har nå tre mannfolk som jeg har følelser for, og alle er seriøst interessert i meg... :-?

Den ene er faren til ungene. vi var sammen i 5 år, og nå har det vært slutt i 3 år. Det er vel han jeg har vært sammen med lengst.

Har alltid vært glad i han, vet ikke hva som gikk galt... :roll:

Han har den siste tiden, etter å ha fått rast fra seg litt, vist interesse for meg igjen. savner meg, er fortsatt like glad i meg og sånn...

Den andre er en jeg har vært sammen med i to år. det sa pang mellom oss, men han bor så langt unna, han har unger, og jeg har unger. I og med at jeg har ungene mine på heltid, så flyttet jeg hos ham. men jeg trivdes ikke der, så jeg flyttet "hjem" igjen. Og så presterte han å såre meg noe grusomt!! :cry: Så jeg gjorde det slutt, og nå har han tatt til fornuft, og angrer, og vil ha meg tilbake. Jeg har fortsatt de samme følelsene for han tross alt.

Den siste har jeg ikke vært sammen med så lenge. Det er en jeg kjente fra før, og vi har vel alltid hatt rette kjemien. Alltid vært noe spesielt med denne fyren. Det er han jeg er sammen med nå. og både jeg og han mener det seriøst...

Så, hvordan GÅR DET AN å ha så mye følelser for tre på en gang!!???? :-?

Jeg tenker og tenker på hva jeg hadde /har med hver enkelt, og alle har selvfølgelig både noe positivt og noe negativt ved seg.

aner faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vet jo hva jeg hadde med de to andre, men jeg vet ikke hva jeg får med han jeg er sammen med nå. ( han bor forresten i nærheten av meg...)

ble litt langt dette. Men det skal være sagt at jeg er fullstendig trofast mot min nåværende. Grunnen til at jeg tenker sånn, er jo fordi de andre har tatt kontakt igjen.

Alle på en gang da!! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du like mye følelser for alle 3. for barna sin del er jo barnefaren det beste valget vil jeg si. vist han har følelser for deg også da.

Skrevet

Jeg mener det alltid er en grunn til at det blir slutt.

Sats på han siste.. :wink:

Gjest trissie
Skrevet

Dette er en vanskelig situasjon hvor du står i fare for uansett å såre noen.

Deg selv, den nye, x-en .

Jeg vet bare at vår historie er helt identisk med din.

Vi valgte å snakke sammen på et nøytralt grunnlag først, hvor alt savn og sorg over alt vi ikke fikk til fikk fritt utløp.

Ingen anklager, ingen angrep.

Om man har barn eller ikke, vi valgte å fullføre det vi ikke lyktes med i første forsøk.

Det har vi ikke angret på en dag.

Problemet er at man ofte glorifiserer det nye gresset, fordi vi ikke er villige til å innrømme at vi selv har gjort tabber.

Vi innrømte at vi ikke var villige til å se hverandre annerledes enn det vi ønsket å se.

Idag ser vi hverandre som den vi er, uten å ville forandre hverandre.

Vi er blitt spennende for hverandre, og dermed dyrker vi hverandre istedet for hverandres feil.

For oss var dette en utrolig flott ting, men dessverre såret det andre.

Min kjæreste var veldig klar over at jeg aldri hadde fått "tatt avskjed". Likevel var det forferdelig tungt å måtte innrømme at skilsmissen var et feiltrinn.

Men det ble akseptert.

Et nederlag blir ikke mindre selvom vi overser det, dessverre.

Dette må du faktisk bare avgjøre selv, men det er alltid lettest for enkelte å avskrive gamle forhold. Da slipper vi å måtte innrømme tidligere feiltrinn.

Tenk nøye over det, og ta en pause mens du tenker. Har du en anonym e-mail hadde det vært morsomt å dele noen tanker :-)

Gjest Jente 32
Skrevet

Som jeg nettopp skrev i et annet innlegg.... - hva vil DU?

Du vet hva du har hatt.... og det er en grunn til at det er blitt fortid.

Nr 1 barnefaren er en du alltid vil ha et spesielt forhold til i og med at du har barn med han. For familien og spesielt barna hadde det nok kanskje vært det beste om dere kunne vært sammen. Men det var en grunn til at det ble slutt.....

Nr. 2 har du prøvd ut og fikk det ikke til å fungere. Du flyttet hjem igjen. Vil du virkelig prøve å flytte en gang til? Det var en grunn til at det ble slutt.....

Nr. 3 har du det godt med nå. Dere mener dere seriøse begge to. Du vet ikke hva du får men det vil du ikke kunne vite med de andre heller.....

Rart hvordan vi plutselig begynner å tvile på våre egne nåværende følelser når andre forkynner at de føler noe for oss.....

Har du det bra der du er så synes jeg ikke du skal sette alt på spill for noe som kanskje ikke går for andre gang heller....

Innerst inne vet du hva du vil. Jeg synes du skal gå for det!

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...