Gå til innhold

Stemmer kvinner venstreorientert av sosialdarwinisme grunner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle vet at innvandring reduserer andelen menn i arbeid og øker utenforskapen. Det tapper støtteapparatet og utdanningssektoren for ressurser.

Feminisme gjør flere menn til tapere og gjør dermed at færre menn kan få en partner. Siden damer kun liker menn de ser opp til.

Er årsaken til at kvinner stemmer som de gjør sosialdarwinistisk?

Anonymkode: 8330a...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Kvinner er feminister av rent mannehat. Kvinners hat mot menn kommer av penismisunnelse. Det er den feministiske bevegelsen ganske åpen om, at de hater menn fordi menn er smartere, klokere og sterkere enn kvinner. Kvinner vil svekke menn så mye som mulig for å føle seg sterkere. Samtidig som de vil ha gode gener til sine barn. Kvinner er ikke enkle skapninger, jeg tror ikke de selv vet hva de vil en gang.

Anonymkode: 2bd0a...d98

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ruccula skrev:

Kvinner?

Jeg stemmer frp jeg

Da gjelder det ikke deg. Bare de som stemmer venstreorientert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle vet at innvandring reduserer andelen menn i arbeid og øker utenforskapen. Det tapper støtteapparatet og utdanningssektoren for ressurser.

Feminisme gjør flere menn til tapere og gjør dermed at færre menn kan få en partner. Siden damer kun liker menn de ser opp til.

Er årsaken til at kvinner stemmer som de gjør sosialdarwinistisk?

Hvor har du det fra at feminisme har en felles standpunkt til innvandring ?

Jeg anser megselv som feminist men ønsker regulering av innvandring. Var ikke klar over at feminismen hadde noe unisont holdning her.. 

Synes du blander hummer og kanari, trenger du virkelig så desperat noen å hate ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten. Bare glem hele tråden. Tror jeg vil finne et annet sted å drive aktivismen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da gjelder det ikke deg. Bare de som stemmer venstreorientert.

Du generaliserte jo alle kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ruccula skrev:

Du generaliserte jo alle kvinner?

Bare feminister, ikke alle kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare feminister, ikke alle kvinner.

Jeg er forøvrig feminist.... Og stemmer frp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Kvinner er feminister av rent mannehat. Kvinners hat mot menn kommer av penismisunnelse. Det er den feministiske bevegelsen ganske åpen om, at de hater menn fordi menn er smartere, klokere og sterkere enn kvinner. Kvinner vil svekke menn så mye som mulig for å føle seg sterkere. Samtidig som de vil ha gode gener til sine barn. Kvinner er ikke enkle skapninger, jeg tror ikke de selv vet hva de vil en gang.

Det er det dummeste skvipet jeg har lest. Jeg tror de fleste oppegående mennesker, inkludert feminister, ser på den lille brøkdelen av ekstremfeminister (- feminazier) som patetiske klovner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ren idioti, igjen...

• Vi har så vidt vites hemmelige valg her i landet. Ergo kan du ikke vite hverken hva kvinner, menn eller feminister stemmer. 
  • Hva er sosialdarwinisme? Jeg vet hva Darwinisme er isolert sett? Jeg tolker det som om du vil vinkle det dit hen at kvinner prøver å sette menn ut av spill i samfunnet? Hvorfor skulle vi det? De fleste av oss liker menn, vi vil bare ikke nødvendigvis være sammen med akkurat deg som sitter og skriver oppgulp på forum. 

Anonymkode: 7d7ac...9ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...