Sheherasade Skrevet 16. september 2017 #1 Del Skrevet 16. september 2017 Ser at modningsakupunktur skal ha god effekt for å ikke gå på overtid over termin. Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 19. september 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 19. september 2017 Ingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #3 Del Skrevet 19. september 2017 Hvor ser du dette? Og hvordan være sikker på at det er akupunktur som gjør at man ikke går på overtid? Babyer har jo gjerne en tendens å komme rundt termin uansett. Anonymkode: e1182...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #4 Del Skrevet 19. september 2017 Det hadde ingen effekt på meg. Anonymkode: 3faa3...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 22. september 2017 #5 Del Skrevet 22. september 2017 Det jeg fikk høre da jeg gikk til modningsakupunktur var at det IKKE hadde innvirkning på om du gikk over termin eller ikke - men at det skulle hjelpe slik at du ikke fikk en veldig langvarig åpningsfase når fødselen først var igang. Jeg fødte dagen før termin og hadde en veeeldig lang fødsel. Kommer nok ikke til å ta akupunktur med neste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. september 2017 #6 Del Skrevet 23. september 2017 Modningsakupunktur skal ikke ha innvirkning på når du faktisk føder sier jordmor, men det kan hjelpe deg ved å ha kortere latensfase. Med andre ord, vanskelig å dokumentere om det har noen effekt, da du ikke ellers kan vite når du føder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå