Gå til innhold

Supermodellen 3 - tråd 2 :) Vinneren avsløres i tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller var det flinkere jenter med de to første gangene? Har ikke vært noe overrasket over hvem som ble stemt ut de siste episodene...

(Startet en ny tråd, siden den forrige visstnok avslører vinneren - dårlig gjort!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de virker kansje litt yngre de som er med denne gangen synest hvertfall jeg. de går jo i trusa hele tiden, lagt merke til det noen??? :-) :-) :-)

Skrevet

Hehe...har sett de hoppe på sengene i trusa ja. Jeg burde vel ikke kalle noen barnslig, ikke når jeg synes det er morsomt å se at de har litt cellulitter ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

kult at det var dobbelepisode i går da!

Skrevet

Ja, dobbelepisode var moro - jeg synes sånne programmer er gull verdt mandag kveld altså, for da er jeg jo helt kake :ler:

For et utrolig søtt bilde du har der, MiniMjau :)

Skrevet

ja, ungkaren, så sex og singelliv, så dobbelt opp med toppmodellen, og så sex og singelliv igjen!! mandagene ruler. og i tillegg krøniken(som jeg tar opp).

Skrevet

Liker serien veldig godt, men så veldig spennende er den ikke i år. Enda i hvert fall...det var så mange dårlige som deltok i år.

Synes Yaya begynner å bli mer og mer irriterende.

Skrevet

Ja, irriterer meg over henne sjøl, jeg.

hun er så.... å, hva er det ordet igjen??? :klø:

Uansett, når Tyra sier at Yaya trenger en stor porsjon ydmykhet så har hun rett i det.

Er ikke så veldig begeistra for Amanda heller jeg da.

Virker temmelig bitchy.

Toccara var min favoritt.

Skrevet

Vet ikke om jeg har en favoritt mer.. Vet dessuten hvem som _ikke_ vinner (grrrr!).

Noen som vet om det er dobbel-episode neste mandag også?

Skrevet

nei, for da begynner Homsepatruljen Norge igjen, så da er det bare vanlig enkelt-episode.

Var morro med en dobel-episode.

Skrevet

Jeg var så glad for at Norelle forsvant - hun var fæl! Ikke syntes jeg hun var særlig pen, heller.

Gjest Catwoman
Skrevet

Forundrer meg egentlig litt over at hun har kommetsåpass langt, hun har jo fått en del kritikk på oppførselen sin. Og jeg trodde det var ganske viktig?! Mangler ydmykhet etc. Synes hun blir mer og mer ufordragelig jeg,

Norelle likte jeg bare bedre og bedre, synd hun røk i går,

Toccara var min favoritt

Syns hun hadde en sånn voldsom femtreden, som ikke passet helt der. Glad hun gikk ut jeg.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg var så glad for at Norelle forsvant - hun var fæl! Ikke syntes jeg hun var særlig pen, heller.

dakar... det synes ikke jeg. hun var kjempesnill jo!

Skrevet

hehe! Hun var sikkert snill, men jeg syntes hun klagde over alt, jeg. I Japan syntes jeg hun så ut som om hun så ned på hele kulturen bare fordi hun ikke skjønte noe av den (kanskje jeg ser ned på Norelle fordi jeg ikke skjønner noe av henne :ler: ). Men hun overrasket meg positivt ved å godta unnskyldningen til Eva som hun gjorde.

Men jeg er kanskje generelt litt uenig med dere, for jeg synes ikke Yaya er så ille heller. Hun dummet seg ut ved å spytte ut maten, men ellers så er hun grei. Ikke perfekt akkurat, men ikke fæl heller.

Skrevet

At Yaya har fått kritikk for oppførsleen betyr ikke at de andre ikke har fått det. Husk at alt er klipp og lim.

Skrevet

Weee, det er idag :)

Håper det ikke er en teit mimre-episode.

Skrevet

Av de som er igjen nå håper jeg Amanda vinner. Synes hun har en fin personlighet, virker både ydmyk og sterk på en gang. Dessuten synes jeg nesten alltid bildene hennes blir flotte!

Skrevet

Synes alle tre er flinke :) Selv om Yaya har gått fra favoritt til å bli den som irriterer meg mest.

Men arg, etter den forrige tråden..så vet jeg hvem som vinner :evil:

Skrevet

Hvem gikk ut i går?? Jeg fikk det ikke med meg....

:grine:

Skrevet
Hvem gikk ut i går?? Jeg fikk det ikke med meg....

:grine:

Det lurer jeg på også - rekker aldri hjem til mandagsepisoden... Når går reprisen forresten??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...