Gå til innhold

KRISE!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er virkelig krise!!!!!!!!

Skal gifte meg om 20 dager, og skoene mine passer ikke!!!!!!!!

Kjøpte dem litt trange i januar, og tenkte jeg kunne "gå dem til" men nei, like forbanna trange er de!!!

Var hos en skomaker i går, og de kunne ikke vide ut skoene siden det er stoff sko!!

Ikke har jeg råd til og kjøpe nye, heller.....

Hva faen i innerste h******** gjør jeg nå????????? :(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg hadde også for trange sko. Skal prøve å forklare hvordan jeg fikset det men det blir litt vanskelig tror jeg...

Jeg lagde et snitt med tapetkniv på hver side av skoen der som den delen av skoen som går over vristen og evt. tuppen av foten begynner (og hullet som du tar foten nedi når du tar den på deg slutter). Da ble den mye romsligere og jeg hadde ikke lenger dårlig samvittighet for at jeg hadde brukt 1200,- på sko som var for trange (og de var i utg.pkt så trange at jeg ikke hadde sjans til å gå med de.

Litt dårlig forklart, men bare spør om det som evt. er uklart

Skrevet

Herregud fpr et tåpelig svar.

Hva slags størrlese bruker du da, kanskje noen her inne kan hjelpe deg litt????

Skrevet

juni02, det var ikke ditt svar jeg slettet, var det vel? Jeg slettet nemlig det tåpelige svaret :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel ikke tåpelig å si at en person er dum når hun kjøper for små sko?? Hvis man bruker str 39 får man ikke plutselig plass i sko i str 37. Hun merket vel at skoen ikke passet når hun prøvde den i butikken? Idioti, mener jeg!

Gjest Solskinn
Skrevet

Jeg skulle anbefalt å gå med våte sokker, men det funker nok bare med skinn. Stoffsko blir ikke stort större i bruk uansett hva du pröver, så må du nok teste juni02 sitt tips.

Eller finne noen du kan låne av?

Lykke til

Skrevet

Kjære deg, "Gjest".....

Jeg kjøpte faktisk skoene i str. 40 -som jeg bruker- men siden jeg har litt uvanlig breie bein (les: flytebrygger), må jeg ha gått til maaange par sko i livet.

Regna med det gikk greit denne gangen også, men det gjorde det ikke. :(

Selvfølgelig ville jeg ikke kjøpt sko som var to nr. for små! :roll:

Betalte ikke mer enn 250 kr. for dem, så verdens største utgift var det nå ikke......

Får vel ordna det til på et vis.......

Allikevell takker jeg for all støtte -i hvertfall fra noen-

Skrevet

Håper du klarer å vide dem ut, har desverre ingen gode råd!

Lykke til på den store dagen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Betalte ikke mer enn 250 kr. for dem, så verdens største utgift var det nå ikke......

Hvis de bare kostet 250 kr ville jeg kjøpt nye sko! 250 kr er ikke all verden å tape da, vet jo at budsjettet kan være stramt i forbindelse med bryllup etc. men ville vurdert det når de ikke kostet mere, mot å gå og ha vondt i bena hele dagen :roll:

Skrevet

[email protected] skoene jeg har nå kostet 250 kr. på salg, men nå må jeg jo kjøpe flunka nye til nærmere 1000 kroner!

Det er jo desverre ikke salg lengere nå....

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg skjønte at de du har nå kostet 250,- og de var på salg, uansett, er det vel bedre å kjøpe nye når de er for små, de kostet jo uansett"bare"250 kr. På salg eller ei.. Hadde vært mye mere krise synes jeg om skoene du hadde kostet 1000,- og de var for små? Da er det liksom masse penger borte til for små sko..? :D

Du kan jo evt. prøve å få solgt de? Og det finnes jo mange flotte brudesko som er mye billigere enn 1000,- og det ikke på salg?

Uansett så bør man vel unngå å kjøpe sko i den tro at man skal greie å gå de ut, det må være pyton og være fin og fjong på bryllupsdagen med sko som er så vonde at man såvidt greier å gå? :P

Skrevet

Men du kan fortsatt få tak i sko til en billig penge. De vanlige skobutikkene har et visst utvalg av brudesko. Jeg kjøpte mine på Skoringen til 400 kroner, og der vet jeg at de har flere ulike type modeller også. Ta deg en tur dit og se om du finner noen som er ålreite og som passer. Disse skoene blir også noe større når du går litt med dem, det har iallfall mine blitt.

De skoene som er for små kan du selge vis KG eller noe liknende, slik at du ikke taper de pengene.

Husk: gode sko er veldig viktig, så det er bedre å prioritere gode sko enn å h vondt beina en hel dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...