Gå til innhold

Til menn, om ONS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av den andre tråden om kvinner og ONS, så spør jeg.

Tenker dere menn på ONS dere tidligere har hatt? Evt i hvor lang tid etter? Glemmer dere noen med en gang de går ut døra? Hva er forskjellen på de dere husker/glemmer?

Føler dere noen knyting eller interesse for noen av damene? Eller er dere helt "kjølige" følelsesmessig?

Får dere noen gang lyst til å møte dama igjen (feks en secondNS), eller foretrekker dere forskjellige damer?

Anonymkode: 881a1...294

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velger mest damer jeg finner søte så om sexen er bra kan jeg møte hun igjen om det er opp til meg men er ikke keen på fast dame nå så da er det best å skru av følelser og bruke de til kun sex og hadetbra. 

Anonymkode: bf9b2...573

Skrevet

Ja det gjør jeg.

Jeg hadde en veldig fin natt engang med en jente som var representant for kyrgyzstan i miss.universe, hun hadde et nydelig utseende..hvit men med slaviske og asiatiske trekk og veldig sjarmerende historier om hvordan hun hentet skilpadder hjem fra elven når hun var liten.

Det er ingenting som er så spennende når en er 22 og fascinert av en jente, på den tiden hadde jeg ikke begynt å drikke noe særlig så jeg husker alt.

Jeg hadde gitt mye for å være 20år igjen, jenter og gutter på 20år har ikke lært å mislike hverandre enda og den åpne naiviteten fører til mye deilig og glad sex.

Skrevet

Vi menn er ikke kalde og kyniske som dere kvinner, så ja, vi husker og vi tenker. Vi har følelser.

Anonymkode: 7252e...ceb

• Liker 2
Skrevet

.

Anonymkode: cd85e...538

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi menn er ikke kalde og kyniske som dere kvinner, så ja, vi husker og vi tenker. Vi har følelser.

Uten å kjenne din OnS-historikk, det du sier er at du husker alle? Og likte de både før/etterpå etterpå? Kan du utdype litt? Ønsker du kontakt med de?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan tenker en mann om ONSen når han kje ner damen, og må forholde seg til henne etterpå på f.eks jobb, og veksler mellom å være hyggelig og ignorere henne? 

Anonymkode: b0e01...4ab

Skrevet

Jeg er han som lagde den andre tråden.

Jeg husker de fleste jeg har ligget med. Og mange av de er ppsitive opplevelser. De jentene jeg likte best som og som jeg syns var søte tok jeg kontakt med senere. Noen ble til kjørester andre flørter.

Men ja. Vi tenker på dere. Forskjell på om dere blir glemt eller om vi har dere i hodet er om vi faktisk likte deg fra starten av. Det har absolutt ingenting med selve sexen å gjøre. Sex på fylla er jo ofte dårlig uansett.Mange ganger kan menn ha sex med kvinner de ikke liker. Men bare pga de er kåt og damen har pen nok kropp

Anonymkode: 3b659...fbe

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tenker en mann om ONSen når han kje ner damen, og må forholde seg til henne etterpå på f.eks jobb, og veksler mellom å være hyggelig og ignorere henne? 

Anonymkode: b0e01...4ab

I fleste tilfeller tenker han ikke noe negativt. Er mange som syns det er litt kleint dagene etter ....på jobb osv.

Anonymkode: 3b659...fbe

Skrevet

Jeg snakket litt med en fyr i ca 2 mnd. Hadde sex med han etter 3 gang, han spurte hva jeg gjorde to dager etterpå, men har ikke hørt noe i ettertid, og han var vel veldig intressert før, og jeg er ganske attraktiv. Tror ikke alle menn tenker det samme om damene, ville ikke trodd jeg var en ONS i første omgang men.

Skrevet

Snakka med han i 1 mnd mener jeg. Han jobber en del da, så sikkert noe med det.. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakket litt med en fyr i ca 2 mnd. Hadde sex med han etter 3 gang, han spurte hva jeg gjorde to dager etterpå, men har ikke hørt noe i ettertid, og han var vel veldig intressert før, og jeg er ganske attraktiv. Tror ikke alle menn tenker det samme om damene, ville ikke trodd jeg var en ONS i første omgang men.

Kan også ha noe å gjøre med at du var selv veldig interessert før, men så svarte du veldig avvisende på meldingen hans og han oppfattet det som at du avviste han.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan også ha noe å gjøre med at du var selv veldig interessert før, men så svarte du veldig avvisende på meldingen hans og han oppfattet det som at du avviste han.

Mulig det også. Jeg synes ikke jeg svarte avvisende, men kanskje han synes det. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det også. Jeg synes ikke jeg svarte avvisende, men kanskje han synes det. 

Det løser du enkelt ved å spørre han om han har lyst til å finne på noe en dag. Du vet, det er ikke bare opp til mannen å få til en samtale, å få til et forhold. Hvis du bare hviler på utseendet ditt og forventer at menn skal ta alle risikoene ved å åpne seg og risikere å bli avvist så vil du for det første aldri lære deg å stole på at du ikke har noe å frykte ved å være deg selv, for det andre vil du stort sett bare ende opp med manipulerende drittsekker (for de blir ikke såret når de blir avvist).

Kan være du ikke var avvisende, men jeg nevner alt det innlysende likevel.

• Liker 1
Skrevet

Setter pris på om flere menn uttaler seg om temaet 😊

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Setter pris på om flere menn uttaler seg om temaet 😊

Ja:)

Skrevet

Mann, 50+, jeg husker alle jeg har hatt sex med; når, hvor, med hvem (selvfølgelig) og hvordan det var. Skjønner ikke at det skal være noe problem, med mindre man har hatt hundrevis av sexpartnere.

Tenker jeg på dem i ettertid? Ja, stort sett så dukker det opp et minne opp i ny og ne om den ene og andre, og om jeg vil, kan jeg mane fram minner og detaljer om alle. Gledelig alt! Sex er gøy og godt ;)

Skrevet
På 16/09/2017 den 21.38, AnonymBruker skrev:

Inspirert av den andre tråden om kvinner og ONS, så spør jeg.

Tenker dere menn på ONS dere tidligere har hatt? Evt i hvor lang tid etter? Glemmer dere noen med en gang de går ut døra? Hva er forskjellen på de dere husker/glemmer?

Føler dere noen knyting eller interesse for noen av damene? Eller er dere helt "kjølige" følelsesmessig?

Får dere noen gang lyst til å møte dama igjen (feks en secondNS), eller foretrekker dere forskjellige damer?

Damer jeg velger å ha sex med er stort sett damer jeg vil møte igjen. Og ja, jeg får en viss knytning til dem, spesielt om de overnatter. 

Skrevet

Jeg husker alle jeg har hatt sex med, fordi jeg ikke har ons, men det var vel ikke temaet i tråden 😄

Skrevet

ONS gir meg ingenting, har bare sex når jeg er i forhold. Utveksling av kjærlighet er viktigere for meg enn trangen til å sprute ned ei tilfeldig kvinne.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...