AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Har begynt å lete etter vinterklær til mine to, 6 og 8 år.. Ser etter to-delt. (6-åringen har dress i tillegg) Så på Polarn O Pyret, men det kommer jo på nesten 4000kr for to sett😫😫 Skogstad, Helly Hansen, Kax fra kappahl osv osv.. Noen som har tips?? Anonymkode: 8cd4d...d56
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Jeg ser mest på høy vannsøyle og komfort når jeg kjøper yttertøy til mine barn. Valget faller som oftest på Reima, det er ikke så tjukt og stivt som billigere merker ofte er. Har også hatt Kappahl sitt Kaxs fra skolealder og det har fungert helt fint, men det varer stort sett bare en sesong for sømmene slites fort syns jeg. Skogstad og Helly Hansen kjøper jeg ikke, fordi de merker for dårlig med vannsøyle og ofte har lavere vannsøyle enn jeg ønsker. De har kommet seg de siste årene, men jeg har allerede fått meg andre favoritter. Anonymkode: 26253...212
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 Har vært veldig fornøyd med yttertøy fra Skogstad, kjøper de klærne igjen og igjen. Er ellers fornøyd med ReimaTec og didriksson. Tror Skogstad fortsatt har 50% på en del på nettsiden sin, blant annet vinterbukse til 250kr, veldig innafor! Anonymkode: 2f947...6b6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 Jeg var på G-MAX her om dagen, og der hadde de mye Skogstad, Helly Hansen osv til svært reduserte priser. Har ingen erfaring med disse merkene selv, men kjøpte en parkdress og en jakke fra HH samt regntøy fra Villi (?) til treåringen - betalte 1300kr, sparte 1200kr. Dette er jo høstklær, men de hadde mye vinterklær også. Anonymkode: 236a4...860
GammelKaktus Skrevet 17. september 2017 #5 Skrevet 17. september 2017 Jeg kjøper alltid Reima sine er veldig fornøyd med både de todelte og dressene derfra.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 Jeg har god erfaring med vinterdress fra Pompdelux. Forrige vinter var en veldig våt vinter her vi bor, og frøkna her satt i vann med vinterdressen, ble ikke våt gjennom i stoffet. Den har 10 000 i vannsøyletrykk (eller hva det heter). Har også god erfaring med en skalljakke fra Skogstad. Når den første vi hadde var for liten så kjøpte jeg bevisst neste års modell fra Skogstad. Brukte jakka mye som regnjakke, ble ikke våt. Begge jakkene fant jeg på salg. Tror jeg betalte 200-300kr for hver Skogstad jakke , og vinterdressene fra Pompdelux er en kjøpte på salg til ca 500,-, men den andre er bruktkjøpt itl 300,-. Den brukte holdt også vannet ute. Anonymkode: e8c23...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå