Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt ripped jeans/tights?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i oslo sentrum kan jeg få tak i lignende bukser eller tights? Må prøve de før jeg kjøper , men om du vet om billig nettbutikk så del gjerne link dit også... Trenger ikke nødvendigvis være like mange rips som eksemplene under, men de må være sånne tynne og ikke store hull som mange typer ripped pants har. 

Eller kanskje noen har tips til hvordan man kan rippe opp jeans hjemme og få kuttene så fine og små? 

ripped.jpg

rippedd.jpg

Anonymkode: d8de8...4bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ER det med ungdommen og hullete bukser? Før i tiden lappet man hullene. Nå skal det være flest mulig og størs mulig hull

Anonymkode: e5318...87f

Skrevet

Kjøp brukt via Finn eller i bruktbutikker, og lag hullene selv.

Gjest Ingenting2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ER det med ungdommen og hullete bukser? Før i tiden lappet man hullene. Nå skal det være flest mulig og størs mulig hull

:fnise: vi rev opp Levis i sømmene (på sidene) og sydde inn tøy i blomstermotiv på 90-tallet. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Før i tiden? Må være lenge siden! Da jeg var tenåring langt tilbake i forrige århundre hørte vi nøyaktig det samme... ;)

Men slike bukser finnes da i absolutt alle klesbutikker for tiden så det kan da ikke være ikke være så vanskelig å finne? :klo:

Skrevet
4 minutter siden, canacas skrev:

:fnise: vi rev opp Levis i sømmene (på sidene) og sydde inn tøy i blomstermotiv på 90-tallet. 

På 90-tallet??? Jeg gjorde det mens jeg gikk på ungdomsskolen på begynnelsen av 80-tallet :P

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, Leo skrev:

På 90-tallet??? Jeg gjorde det mens jeg gikk på ungdomsskolen på begynnelsen av 80-tallet :P

Tidlig 90 eller slutten av 80 da :fnise: Var på slutten av barneskolen muligens. Dyre jeans å fikse på i alle fall. 

Skrevet
11 minutter siden, Leo skrev:

Før i tiden? Må være lenge siden! Da jeg var tenåring langt tilbake i forrige århundre hørte vi nøyaktig det samme... ;)

Men slike bukser finnes da i absolutt alle klesbutikker for tiden så det kan da ikke være ikke være så vanskelig å finne? :klo:

Forrige århundre :ler:

.... uff da nå følte jeg meg gammel...

:daane:

Skrevet
9 minutter siden, canacas skrev:

Tidlig 90 eller slutten av 80 da :fnise: Var på slutten av barneskolen muligens. Dyre jeans å fikse på i alle fall. 

Jeg brukte arvede Levi's 501 som egentlig var for små... ;) 

Men for å svar på det TS spør om så har Kappahl helt greie, billige (2 - 300 kroner max.) skinny stretch jeans som ved hjelp av en tapetkniv sikkert kan bli ganske lik de TS har lagt ut bilde av. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Gompi skrev:

Forrige århundre :ler:

.... uff da nå følte jeg meg gammel...

:daane:

Jeg ER gammel! Snart 50 faktisk... ;) 

• Liker 2
Skrevet

Var vel både på 80- og 90-tallet, tenker jeg. For min del er det 3. gang jeg opplever denne moten. Men over til spørsmålet: HM har fillete jeans i mange varianter. Billige er de og! 

På 16.9.2017 den 22.05, canacas skrev:

Anonymkode: cca97...d34

Skrevet

Kjøp et par hele bukser og klipp dem opp selv.

• Liker 1
  • 4 år senere...
Skrevet

Sjekk ut Zalando eller brukt på Tise

Anonymkode: 9d3f9...969

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...