AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Hva finnes av nettdatingsider der ute? Flere år siden jeg har vært på noe nettdatiingside, og har lyst å prøve igjen. PS. ja jeg vet det er mange rare/useriøse folk der ute, men vet også at det finnes noen OK så behøver ingen "advarsler" Anonymkode: 07e7a...7de
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Tja. Jeg fant seriøs og voksen kjæreste på Tinder 😊 Sukker kan vel også funke, men der blir du kontakta av ekstremt mange. Det er litt slitsomt. Anonymkode: 3959f...e0d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 Happen fungerer i byene 😊 (Mange rundt den alderen) Anonymkode: 71a78...94a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 Er de egentlig det samme og med mange av de samme personene både på Match, Møteplassen, Sukker osv? Har hørt at Elite er bra men noen som vet? TS Anonymkode: 07e7a...7de
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Er de egentlig det samme og med mange av de samme personene både på Match, Møteplassen, Sukker osv? Har hørt at Elite er bra men noen som vet? TS Anonymkode: 07e7a...7de Jeg har såvidt vært innom Elite singels for et par år siden. Og ble seriøst skuffa. Var mye buss-sjåfører og konduktører m.m. der, ikke helt det jeg forventet. Dårlig side og dårlig utvalg i tillegg. Ellers så møter man på en del av de samme folkene på flere av sidene ja. Anonymkode: 6df0d...249
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har såvidt vært innom Elite singels for et par år siden. Og ble seriøst skuffa. Var mye buss-sjåfører og konduktører m.m. der, ikke helt det jeg forventet. Dårlig side og dårlig utvalg i tillegg. Ellers så møter man på en del av de samme folkene på flere av sidene ja. Anonymkode: 6df0d...249 Takk for svar! Anonymkode: 07e7a...7de
Papirfly Skrevet 22. september 2017 #7 Skrevet 22. september 2017 (endret) Tråden er ryddet for spam. Papirfly, mod. Tråden er ryddet for reklame. Tekola, teamleder. Endret 23. september 2017 av Tekola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå