AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Og healing og annet tull? Anonymkode: 38b38...713
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Fordi kvinner er av natur mer i kontakt med sitt åndelige jeg enn hva menn er som har blitt barbarisert i evolusjonen. Før i tiden brukte man kvinner som en kanal til å snakke med gud og åndene fordi de hadde tynnest slør i mellom. Mye spåkone og healing greier er tull ja, men virkelig ikke alt. I alle kulturer som ikke er vesten , så er det vanlig å bruke naturen og ritualer som gir intensjon og beskjeder om fremtiden og spirituell energi til healing. Der har de ekte spåkoner og healere, de som er her i vesten er desverre for det meste bare humbug. Anonymkode: c502f...2c9 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi kvinner er av natur mer i kontakt med sitt åndelige jeg enn hva menn er som har blitt barbarisert i evolusjonen. Før i tiden brukte man kvinner som en kanal til å snakke med gud og åndene fordi de hadde tynnest slør i mellom. Mye spåkone og healing greier er tull ja, men virkelig ikke alt. I alle kulturer som ikke er vesten , så er det vanlig å bruke naturen og ritualer som gir intensjon og beskjeder om fremtiden og spirituell energi til healing. Der har de ekte spåkoner og healere, de som er her i vesten er desverre for det meste bare humbug. Anonymkode: c502f...2c9 Spåkoner og healing er tull. Men er fullt for å bruke naturen og ritualer for å komme i kontakt med sin egen bevissthet, ved hjelp av psykedelika. Legalize! Anonymkode: b28cb...87b 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 Fordi kvinner er mindre rasjonelle og lar seg i langt større grad styre av følelser og impulser. De har en langt mindre hjerne enn vi menn har (opp til et halvt kilo mindre), tenk hvor mye det er som mangler hos kvinner! Kvinner har ikke den samme egenskapen til å forstå sammenheng så de stoler mer på mumbojumbo og den slags. For de skjønner at, "stjernene sier at jeg skal si opp jobben og søke lykken min ved å skape en egen bedrift innenfor hudpleie". De skjønner ikke dette med etterspørsel, se det store bildet, osv. Anonymkode: 24d76...5ca 4
HalldirV2 Skrevet 17. september 2017 #5 Skrevet 17. september 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi kvinner er av natur mer i kontakt med sitt åndelige jeg enn hva menn er som har blitt barbarisert i evolusjonen. Før i tiden brukte man kvinner som en kanal til å snakke med gud og åndene fordi de hadde tynnest slør i mellom. Mye spåkone og healing greier er tull ja, men virkelig ikke alt. I alle kulturer som ikke er vesten , så er det vanlig å bruke naturen og ritualer som gir intensjon og beskjeder om fremtiden og spirituell energi til healing. Der har de ekte spåkoner og healere, de som er her i vesten er desverre for det meste bare humbug. Anonymkode: c502f...2c9 Det der var en veldig overforenkling av historien, ikke minst en veldig selektiv fremstilling. Hvilke kjønn som fylte de religiøse/spirituelle rollene i et samfunn eller i en kultur, var like varierende som kvaliteten på fersk fisk hos Meny. Også innad i en rekke kulturer har begge kjønn fylt disse funksjonene.
Gjest O.G. Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 Fordi vi spåkoner har mye rett i det vi spår. Derfor tror de på resultatene våre.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 1 minutt siden, O.G. skrev: Fordi vi spåkoner har mye rett i det vi spår. Derfor tror de på resultatene våre. "Mye"? Anonymkode: 24d76...5ca 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 Fordi de som hevder å "spå" spiller på følelser, og mange kvinner er mer emosjonelt styrt. Anonymkode: e6589...7df 6
Gjest O.G. Skrevet 17. september 2017 #9 Skrevet 17. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi de som hevder å "spå" spiller på følelser, og mange kvinner er mer emosjonelt styrt. Anonymkode: e6589...7df vi vet jo ikke hvilke følelser klienten har...
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #10 Skrevet 17. september 2017 4 minutter siden, O.G. skrev: vi vet jo ikke hvilke følelser klienten har... Dere spiller på følelser. Det er avslørt gang på gang på gang. Anonymkode: 24d76...5ca
T-Rex Skrevet 17. september 2017 #11 Skrevet 17. september 2017 17 hours ago, AnonymBruker said: Og healing og annet tull? Anonymkode: 38b38...713 Hvorfor tror så mange menn at de har draget på en nigeriansk prinsesse? 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #12 Skrevet 17. september 2017 For de får det svaret partner ikke gir de Anonymkode: 1671f...5bf
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #13 Skrevet 17. september 2017 7 minutter siden, T-Rex skrev: Hvorfor tror så mange menn at de har draget på en nigeriansk prinsesse? Hvorfor tror kvinner at vi menn kan lese tankene deres slik at de ikke skal trenge å si det de tenker og mener rett ut? Skjønner ikke hva du babler om. Anonymkode: 24d76...5ca
T-Rex Skrevet 17. september 2017 #14 Skrevet 17. september 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Skjønner ikke hva du babler om. Anonymkode: 24d76...5ca Ikke så farlig; sikkert noen andre som gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #15 Skrevet 17. september 2017 Jeg ville ikke kontaktet en spåkone jeg fant nummeret til i et blad. Jeg tror heller ikke blindt på det de sier. Men på to stykker har jeg fått resultater. Hun ene kjenner jeg litt. Har ei venninne som har gått kurs og har naturlige evner. Jeg kjente en energistrøm fra hodet til litt nedover da hun prøvde å behandle meg. I tillegg la hun kort på meg for morsomt. Jeg spurte ang vennen min jeg var forelsket i. Hun fikk rett så jeg i ettertid. Selvsagt så var svarene hennes ganske "trygge". Hun sa at vi glir fra hverandre. Vi gjorde det etter en stund. Det rareste Car at hun sa at hun fikk opp et navn som begynte på "A". Han het Anders.. og jeg holder forelskelsene så hemmelig. Så jeg har ikke sagt navnet... Det skremte meg litt det med at hun fikk opp bokstaven på navnet hans Anonymkode: 73f68...f1b
Gjest O.G. Skrevet 17. september 2017 #16 Skrevet 17. september 2017 5 timer siden, T-Rex skrev: Hvorfor tror så mange menn at de har draget på en nigeriansk prinsesse? Dødsbra.
Sykkelkopp Skrevet 17. september 2017 #17 Skrevet 17. september 2017 5 timer siden, T-Rex skrev: Hvorfor tror så mange menn at de har draget på en nigeriansk prinsesse? lol Fordi de er desperate og sårbare på grunn av livssituasjonen sin. Men du tar feil, det er ikke mange. Brevene som blir sendt ut er med vilje lagd til å se sketchy ut, så bare de mest godtroende vil gå på det. Akkurat samme som de kvinnene som er så sårbare at de lar seg utnytte av de som driver med cold reading og avlytting
AmandaVI Skrevet 18. september 2017 #18 Skrevet 18. september 2017 Kjenner ikke EN kvinne som ikke synes tarot, healing og krystallkuler er noe piss. Dyrt piss. En av mammas venninner drev med slike englekort, og så ble hun fengslet for NAV-svindel. Så det kommer vel helt an på hva slags mennesker man omgir seg med.
Ellens Skrevet 29. september 2017 #19 Skrevet 29. september 2017 På 18.9.2017 den 4.00, AmandaVI skrev: Kjenner ikke EN kvinne som ikke synes tarot, healing og krystallkuler er noe piss. Dyrt piss. En av mammas venninner drev med slike englekort, og så ble hun fengslet for NAV-svindel. Så det kommer vel helt an på hva slags mennesker man omgir seg med. Hei Amanda, din mor kjenner i det minste en som tror på slikt da! Og jeg er enig, det er nok mye tull, men det betyr jo ikke at alt er tull. Selv om din mors venninne ikke var seriøs eller "ekte" betyr ikke det at det ikke finnes seriøse og flinke healere.
lurings Skrevet 29. september 2017 #20 Skrevet 29. september 2017 2 timer siden, Ellens skrev: Hei Amanda, din mor kjenner i det minste en som tror på slikt da! Og jeg er enig, det er nok mye tull, men det betyr jo ikke at alt er tull. Selv om din mors venninne ikke var seriøs eller "ekte" betyr ikke det at det ikke finnes seriøse og flinke healere. Det finnes ikke "seriøse" og "flinke" healere. Sånn er det bare. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå