AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Når han putter fingeren inn i meg føler jeg at jeg må tisse. Og da jeg går for å tisse kommer nesten ingenting ut. er det bare meg? i tilegg sliter vi med å ha sex. Bege er jomfru Ja. hver gang han putter pikken inn gjør det drit vondt for meg. har dere noen gode anbefalinger? hvordan var deres første gang? Anonymkode: 0341b...25d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Dere må bruke goooood tid på oppvarming. Ingenting skal inn før du er våt og klar nok. Når han skal inn i deg første gang ville jeg nok vært på toppen, da kan du bestemme hva som skjer selv, det er vanskeligere å kontrollere når det er han som styrer showet. Anonymkode: fb5ab...41d 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 Jeg håper dere er gamle nok til å ha sex... Anonymkode: 12cae...2e6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 Bruk lang nok tid på oppvarming! masse masse klining og jukking med klær på til dere svetter ihjel av kåthet før dere lar klærne falle Han må kna deg på brystvortene og presse seg mot underlivet ditt med klær på. Du kan presse underlivet ditt mot f eks kneet hans eller hofta hans mens du ligger oppå han og kliner. Ha gjerne dempet lys og stearinlys rundt dere for å sette en romantisk stemning , og vær mentalt klar før du begynner med noe fysisk! Det skal være så vått at du er våt utenpå trusa di før han kan prøve å putte noe inn der , og det er viktig at dere har på kondom siden det også gir lettere gli og mindre smerter. Har du prøvd å onanere på egenhånd før og putte din egen finger inn? Hvis det er bedre så prøv å vis han hvilken vinkel osv som kjenner ok ut for deg. Anonymkode: 86879...d00 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk lang nok tid på oppvarming! masse masse klining og jukking med klær på til dere svetter ihjel av kåthet før dere lar klærne falle Han må kna deg på brystvortene og presse seg mot underlivet ditt med klær på. Du kan presse underlivet ditt mot f eks kneet hans eller hofta hans mens du ligger oppå han og kliner. Ha gjerne dempet lys og stearinlys rundt dere for å sette en romantisk stemning , og vær mentalt klar før du begynner med noe fysisk! Det skal være så vått at du er våt utenpå trusa di før han kan prøve å putte noe inn der , og det er viktig at dere har på kondom siden det også gir lettere gli og mindre smerter. Har du prøvd å onanere på egenhånd før og putte din egen finger inn? Hvis det er bedre så prøv å vis han hvilken vinkel osv som kjenner ok ut for deg. Anonymkode: 86879...d00 Tusen takk Anonymkode: 0341b...25d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #6 Skrevet 16. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper dere er gamle nok til å ha sex... Anonymkode: 12cae...2e6 18-19 Anonymkode: 0341b...25d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #7 Skrevet 16. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere må bruke goooood tid på oppvarming. Ingenting skal inn før du er våt og klar nok. Når han skal inn i deg første gang ville jeg nok vært på toppen, da kan du bestemme hva som skjer selv, det er vanskeligere å kontrollere når det er han som styrer showet. Anonymkode: fb5ab...41d Kan man gjøre seg våt med vann/ spytt? Eller må det virkelig være våt inni? Anonymkode: 0341b...25d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #8 Skrevet 16. september 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man gjøre seg våt med vann/ spytt? Eller må det virkelig være våt inni? Anonymkode: 0341b...25d Vann tørker ut, så det er ikke et alternativ. Spytt kan forenkle inntrengning, men om du ikke er tilstrekkelig våt av naturlige væsker inni skjeden vil det fortsatt gjøre vondt å gjennomføre samleie eller fingring. Derfor er det viktig at du er kåt, og at dere oppvarmer godt før inntrengning. Anonymkode: 1f235...597
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #9 Skrevet 16. september 2017 Du kan gjerne prøve babyolje også. Bare hell litt på sprekken så sprer det seg. Nerver kan gjøre at du blir tørr. Anonymkode: 56039...c0e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #10 Skrevet 16. september 2017 Eller glid fra kondomeriet Anonymkode: c0a4d...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #11 Skrevet 16. september 2017 Det må være vått inni så det hjelper ikke så mye med spytt akuratt. Desuten så selvom glidekrem er et greit hjelpemiddel om man sliter med tørrhet så er det fortsatt viktig at du er døds kåt (=døds våt inni) for at det skal kjennes godt ut for deg! Jo kåtere du er jo deiligere følelse gir penetreringen nervene nede i underlivet ! Er du ikke kåt så vil det ikke føles godt ut for deg uansett, da vil du bare føle det var han som fikk orgasme og ikke du.. Anonymkode: 86879...d00 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #12 Skrevet 16. september 2017 Jeg var like gammel som dere første gang, kjenner meg godt igjen :-) Slapp av, bruk mye tid sammen og bli trygg på hverandre. Vi måtte ha laaangt forspill, og han måtte ta den inn sakte men sikkert. Anonymkode: d90a2...6dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå