AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Jeg er utdannet barne-og ungdomsarbeider i barnehage, og kunne tenkt meg å prøve meg som sensor for andre som skal ta fagprøve. Er det noen som vet hva som skal til for å bli sensor? Anonymkode: 59811...e38
Gjest padawan Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Det er fylkeskommunen som oppnevner medlemmer i fagprøvenemdene. Du må være aktiv i faget du skal være sensor i og ha en viss erfaring.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 Du blir valgt ut. Anonymkode: fe675...f3d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du blir valgt ut. Anonymkode: fe675...f3d Bare velger de helt tilfeldig, da? Av hva da, er det nok å bare være fagarbeider eller må man være lærer? Mener å huske at sensorene jeg hadde jobbet i barnehage til vanlig. Anonymkode: 59811...e38
Gjest padawan Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 Du blir anbefalt av noen som kjenner deg som allerede er i prøvenemden.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare velger de helt tilfeldig, da? Av hva da, er det nok å bare være fagarbeider eller må man være lærer? Mener å huske at sensorene jeg hadde jobbet i barnehage til vanlig. Anonymkode: 59811...e38 Det skal holde å være fagarbeider. Mine sensorer var fagarbeidere, begge to. Noen ganger er det barnehagelærere som er sensorer, vet ikke hvor vanlig det er men en kollega fikk en barnehagelærer som sensor pga mangel på sensorer. Anonymkode: db1db...6c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå