MarenogAron Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Skjønner ikke hva som er feil, for jeg har jo gjort dette 100 ganger før. Skal overføre bilder fra mobil til pc med usb, men får ikke gått inn på telefonen fra pcen. Har prøvd med to kabler, og inn i tre forskjellige usb-porter. Telefonen lader, så den er jo tilkoblet. Men telefonen synes ikke under min datamaskin. Og når jeg drar fingeren nedover fra toppen av telefonen dukker bare "lader" opp. Finner ikke "connect as a media device/touch for other usb options" noen steder. What to do? Bluetooth på pcen funker ikke...
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Det høres mistenkelig ut som om de kablene du har prøvd med er rene strømkabler, og ikke signalkabler. Har du flere USB-er å prøve med? Anonymkode: 89347...8bb
MarenogAron Skrevet 16. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det høres mistenkelig ut som om de kablene du har prøvd med er rene strømkabler, og ikke signalkabler. Har du flere USB-er å prøve med? Anonymkode: 89347...8bb Ja, det var visst det. Funket på den tredje kabelen. Enda den er klin lik den første jeg prøvde (original samsung-kabel). Men nå får jeg overført
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå