AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Jeg er på leting etter refleks til gutter, sånn hengerefleks. De er i alderen 4-10år. Hva er kult? Anonymkode: 23376...445
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Nille og Europris pleier å ha. Om det er "kult" eller ikke, har ingenting å si. Det er sikkerheten som er det viktigste. Du kan evt. kjøpe refleksvest. Det er lettere å se i mørket også Anonymkode: c1126...317 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nille og Europris pleier å ha. Om det er "kult" eller ikke, har ingenting å si. Det er sikkerheten som er det viktigste. Du kan evt. kjøpe refleksvest. Det er lettere å se i mørket også Anonymkode: c1126...317 Selvfølgelig skal de bruke refleks enten det er kult eller ikke, men nå er ikke dette til mine barn og regner med foreldrene ordne med sikkerheten. Jeg skal dermed gi disse i gave og ønsker derfor å gi noen kule som kan henges på ryggsekk, has i jakkelomma osv. Kanskje noen har link til noen kule? 😀 Anonymkode: 23376...445
Reveenka Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 (endret) http://www.seeme.no/shop/ Her har de litt forskjellig, jeg liker de mer diskre klistrerefleksene de selger. De er kjekke å klistre på alt fra jakker til sekker osv. Endret 16. september 2017 av Reveenka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå