AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Jeg har funnet ut at jeg må skjerpe meg og kjøpe gode bher. Jeg har ingen som egentlig sitter godt, de er ofte for store i cuppen(B) eller for små (A), og for trange rundt kroppen. Brystene er litt slappe fordi jeg fjernet silikon for noen år siden og har gått gjennom to svangerskap, så de trenger mye støtte. Jeg lurer på om det er spesielle merker/ modeller som mange sverger til? Vil gjerne slippe å få hjelp i en undertøyssalong.. Anonymkode: 5dbe6...9e6
Nøste~ Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Victoria Secret BHene. Aldri før brukt noen som var så myke og gode. Eneste som trekker ned at de blir fort løse i stroppen, jeg føler jeg må stramme de hele tiden og vil ofte ha det strammere enn det tillater, men selve cupen og alt det der er gull.
Live88 Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 Husk at de skal sitte godt på ytterste fester når de er nye, og ikke de innerste Ser at du ikke vil be om hjelp i en undertøyssallong men det er virkelig å anbefale altså! Da får du hjelp til å finne riktig størrelse! Jeg gikk med feil størrelse i flere år og så gikk jeg innom en salong en gang det var salg og etter det åpnet en ny verden seg for meg altså! (De måler deg mens du har klær på ) Heidi Klum har innmari gode bh`er, jeg har tre stykker i det merket og de er rundt halvannet år gamle nå, har havnet på de innerste festene nå men fortsatt sitter de veldig godt! og så holder de seg fint etter vask også.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 Jeg har ganske store bryster (G-cup) og bruker kun sporstbh. Eneste som funker, syns jeg. Anonymkode: 37616...56f
Perelandra Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 Panache Tango er min favoritt, men den er neppe aktuell for deg TS siden jeg har mye større bryster (80H). Andre gode merker er Freya, Fantasie og PrimaDonna.
Stina234 Skrevet 16. september 2017 #6 Skrevet 16. september 2017 Liker godt Bher fra Triump og Fantasie. De har god kvlitet
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 Jeg bruker G-cup og kjøper alle mine BH'er på Marks & Spencer. De har mange fine til en rimelig pris! Anonymkode: 318ca...687
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 MarieJo er det absolutt beste jeg har vært borti. Sitter behagelig og gir god støtte Anonymkode: b1e6d...eea 1
tirben Skrevet 17. september 2017 #9 Skrevet 17. september 2017 Marie Jo, Primadonna og Simone Perele er mine favoritter. Anbefaler deh2å hå til en profesjonell undertøysavdeling og bli målt der.
Roci Skrevet 18. september 2017 #10 Skrevet 18. september 2017 Hvis du ikke vil bli målt i en undertøybutikk, kan du bruke denne BH-kalkulatoren/BH-guiden for å finne riktig størrelse. Deretter er det bare å prøve ulike merker, typer og modeller til du finner noe du er fornøyd med. Hvis du likevel synes det er litt vanskelig å finne en BH som sitter bra, så prøv en "sister size". Dette er nærliggende BH-størrelser som du kan prøve dersom cup'ene har rett størrelse, men BH'en sitter for løst eller for stramt rundt ryggen. Hvis du f.eks. prøver en 75C og finner at cupstørrelsen er perfekt men at BH'en er litt stram rundt ryggen, så skal du ikke prøve en 80C, men i stedet en 85B eller en 90A. Dette er fordi cupstørrelsene faktisk varierer med målet på omkretsen. Må du opp en størrelse i omkrets, må du ned en størrelse i cup, og omvendt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå