Gå til innhold

Treig på å svare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt synspunkter eventuelt tips/råd. Møtte en fantastisk fyr via tinder . jeg bor i utlandet , han var på ferie her. Vi avtalte å møtes , og Hadde en utrolig god kjemi fra første stund. Vi dro på stranden og solte oss, spiste middag, shoppet, tok drinker, ruslet håndt i hånd og det var mye kyssing /klining pluss komplimenter osv. Vi hadde dype samtaler om livet og kjærlighet , i tillegg til at vi lo, tullet og tøyset masse. Vi snakket om forhold og hva man ønsker osv, barn , familie etc. Han fremstod som en utrolig jordnær og nydelig gutt. Tiden fløy og før vi visste ordet av det mistet han siste buss til byen han egentlig bodde i . Han sov hos meg , men vi var begge enige om å ikke ha sex, til tross for at den seksuelle kjemien absolutt var tilstede. Han valgte å bli dagen etter også, tilbrakte enda en dag sammen Og sov over nok en natt (uten sex). Så daten endte opp med å vare i 2 dager og 2 netter(hans sist to dager før han skulle fly hjem igjen). 

Under oppholdet her viste han meg stooor interesse, Og Vi snakket mye om hvor rart det er at ens veier kan krysses og at man kan føle slikt vi gjør på så kort tid.  Han Var helt overbevist på at vi kom til å ses igjen , dersom han fikk bestemme. Det var alt i alt en fantastisk tid som satte spor i meg. 

Problemet er ; han bruker så lang tid på å kontakte meg /svare på meldinger osv . Han fortalte meg selv helt upppfordret at han ofte får høre han er dårlig på å svare på meldinger osv, og begrunnet det med at han ikke er så opptatt av sosiale medier osv . Dersom han sitter i andres selskap feks eller er på jobb bruker han ikke Tlf. Han reise hjem på onsdag morgen, og siden da har jeg kun fått 2 meldinger. Riktignok veldig søte meldinger om hvor stort inntrykk jeg gjorde på han og at han vil se meg igjen og savner meg osv. Han forklarte At han har jobbet veldig lange skift i løpet av de siste dagene. Men jeg tenker "har han ukke tid til en kort melding om at hab tenker på meg eller håper jeg har det bra?".. 

Jeg kjenner at jeg virkelig liker denne mannen utrolig godt, og at jeg vil gjøre alt riktig for å se hvordan det går. Jeg har bestemt meg for å ikke mase på han, være hyggelig og søt, men la han få komme til meg på et vis. Det eneste er at jeg blir så utrolig usikker på hva hab vil/tenker . Bruker mye energi på å gruble og overanalysere.. 

Hva burde jeg gjøre? Er jo litt spesielt da vi bor så langt unna hverandre 

sorry for langt og rotete innlegg , men setter pris på svar. 

Anonymkode: a4ff3...805

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke gjette deg til hva han tenker, det kan ikke vi heller. Du liker han, han liker deg. Sånn.

:) 

Anonymkode: 886cf...aff

Skrevet

Han har jo sagt hvorfor , så ikke noe poeng i å overanalysere det. 
Jeg er som han og mener ikke noe slemt eller noe med det. 

Anonymkode: 47ecf...b59

• Liker 1
Skrevet

Noen er bare sånn som ikke bruker telefonen. Og han har jo sagt det. Jeg kjenner ei som bruker over en uke på å svare på en melding. Enda hun har sett den. Betyr ingenting spesielt, hun er bare dårlig på kommunikasjon gjennom telefon. Kan dere ikke avtale å Skype eller noe da?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...