Gjest Esperanza98 Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Hadde dere ikke ønsket for barnet deres at det skulle finne kjærligheten selvom det kanskje hadde en psykisk lidelse? Det er ingens feil at en har psykiske lidelser. Man bør ikke holde seg unna dem, men omfavne dem og vise omsorg. De fortjener også å finne kjærligheten
Populært innlegg Benson Skrevet 16. september 2017 Populært innlegg #2 Skrevet 16. september 2017 Jeg dater ikke noen fordi de fortjener det. Og hvert fall ikke fordi jeg syns synd på de. 51
Nøste~ Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 4 minutter siden, Benson skrev: Jeg dater ikke noen fordi de fortjener det. Og hvert fall ikke fordi jeg syns synd på de. Amen sister. 6
boblevann Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 Helt enig med @Benson. Jeg dater absolutt ingen "fordi de fortjener det". Jeg dater dem jeg får god kjemi med og liker godt. Veldedighetsdating får andre ta seg av. 10
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 11 minutter siden, Esperanza98 skrev: Hadde dere ikke ønsket for barnet deres at det skulle finne kjærligheten selvom det kanskje hadde en psykisk lidelse? Det er ingens feil at en har psykiske lidelser. Man bør ikke holde seg unna dem, men omfavne dem og vise omsorg. De fortjener også å finne kjærligheten Fortjene kjærlighet? Hmm..det må du forklare litt nærmere. Anonymkode: 1c8e9...ee3 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #6 Skrevet 16. september 2017 9 minutter siden, Benson skrev: Jeg dater ikke noen fordi de fortjener det. Og hvert fall ikke fordi jeg syns synd på de. Der sa du det. Anonymkode: 7e74b...e0a 1
Mona123 Skrevet 16. september 2017 #7 Skrevet 16. september 2017 13 minutter siden, Esperanza98 skrev: Hadde dere ikke ønsket for barnet deres at det skulle finne kjærligheten selvom det kanskje hadde en psykisk lidelse? Det er ingens feil at en har psykiske lidelser. Man bør ikke holde seg unna dem, men omfavne dem og vise omsorg. De fortjener også å finne kjærligheten Problemet er at man må gi utrolig mye og i fleste tilfeller få lite igjen. Det er slitsomt. 9
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #8 Skrevet 16. september 2017 Jeg har psykiske problemer, og jeg er ikke kjempe åpen for å date noen med psykiske problemer. Rett og slett fordi da ville vi nok bare forsterket hverandres psyke sider. Men på den andre siden da, så syns jeg det er innmari leit når jeg blir ghostet på grunn av mine problemer, når jeg ikke får helt sjansen til å vise at jeg ikke har symptomer i hverdagen, at jeg jobber med meg selv hele tiden, at jeg ikke bruker andre som psykolog mere enn hva som er vanlig. Men sånn er det bare. Man har preferanser. Jeg dater ikke morbid overvektige, alkoholikere eller folk som driver med narkotika heller liksom. Anonymkode: 102ee...aaf 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #9 Skrevet 16. september 2017 Jeg sliter psykisk, og jeg fatter ikke at forloveden min gidder å holde ut med meg - så jeg skjønner veldig godt hvorfor folk holder seg unna forhold med psykisk syke. Anonymkode: 1026f...ce1
Gjest Esperanza98 Skrevet 16. september 2017 #10 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fortjene kjærlighet? Hmm..det må du forklare litt nærmere. Anonymkode: 1c8e9...ee3 Jeg har stor respekt for psykisk syke. Alt de jobber med som andre ikke ser eller verdsetter. All smerten de går med som ingen kan fjerne. Jeg er der halvveis selv, med to diagnoser. Og det er beintøft.
HalldirV2 Skrevet 16. september 2017 #11 Skrevet 16. september 2017 16 minutter siden, Esperanza98 skrev: Hadde dere ikke ønsket for barnet deres at det skulle finne kjærligheten selvom det kanskje hadde en psykisk lidelse? Det er ingens feil at en har psykiske lidelser. Man bør ikke holde seg unna dem, men omfavne dem og vise omsorg. De fortjener også å finne kjærligheten Selvfølgelig fortjener de også å finne kjærligheten, men de som ikke vil date psykisk syke fortjener vel også valget om å ikke date nettopp psykisk syke? Noen driter i om du er syk, andre ikke...du har sikkert preferanser du også, og de preferansene fortjener du. 5
Gjest Esperanza98 Skrevet 16. september 2017 #12 Skrevet 16. september 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har psykiske problemer, og jeg er ikke kjempe åpen for å date noen med psykiske problemer. Rett og slett fordi da ville vi nok bare forsterket hverandres psyke sider. Men på den andre siden da, så syns jeg det er innmari leit når jeg blir ghostet på grunn av mine problemer, når jeg ikke får helt sjansen til å vise at jeg ikke har symptomer i hverdagen, at jeg jobber med meg selv hele tiden, at jeg ikke bruker andre som psykolog mere enn hva som er vanlig. Men sånn er det bare. Man har preferanser. Jeg dater ikke morbid overvektige, alkoholikere eller folk som driver med narkotika heller liksom. Anonymkode: 102ee...aaf Det argumentet ser jeg godt. Om man sliter selv kan det være godt med en stabil partner
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 16. september 2017 #13 Skrevet 16. september 2017 Livet er generelt ganske jævligt og tøft, de heldige forstår ikke dette selv før de blir gamle eller kanskje aldri Det er alltids tradeoffs her. Noen som har opplevd de mer dystre sider ved mennesker er nok generelt mer egnet til å hjelpe andre med problemer, eller lære barna noe de fleste ikke kan. Ikke at man skal hamre inn at livet er jævlig, langt ifra, men å lide betyr at man forstår livet på en annen måte enn de som ikke har vært gjennom det samme Når jeg leser kg, så lurer jeg på om jeg kunne datet noen som aldri har eller har hatt psykiske lidelser. For meg fremstår mange som veldig naive og navlebeskuende. Må det virkelig en psykisk lidelse eller traume til for å ha en dypere eller mer jordnær forståelse?
Gjest Esperanza98 Skrevet 16. september 2017 #15 Skrevet 16. september 2017 14 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Livet er generelt ganske jævligt og tøft, de heldige forstår ikke dette selv før de blir gamle eller kanskje aldri Det er alltids tradeoffs her. Noen som har opplevd de mer dystre sider ved mennesker er nok generelt mer egnet til å hjelpe andre med problemer, eller lære barna noe de fleste ikke kan. Ikke at man skal hamre inn at livet er jævlig, langt ifra, men å lide betyr at man forstår livet på en annen måte enn de som ikke har vært gjennom det samme Når jeg leser kg, så lurer jeg på om jeg kunne datet noen som aldri har eller har hatt psykiske lidelser. For meg fremstår mange som veldig naive og navlebeskuende. Må det virkelig en psykisk lidelse eller traume til for å ha en dypere eller mer jordnær forståelse? Jeg er enig med deg. Man får større perspektiv på livet når man har vært gjennom mye smerte
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #16 Skrevet 16. september 2017 37 minutter siden, Esperanza98 skrev: Jeg har stor respekt for psykisk syke. Alt de jobber med som andre ikke ser eller verdsetter. All smerten de går med som ingen kan fjerne. Jeg er der halvveis selv, med to diagnoser. Og det er beintøft. Du forklarer likevel ikke hvorfor psykisk syke fortjener kjærlighet. Mener du at psykisk friske skal ofre seg for at psykisk syke skal få kjærlighet? Anonymkode: 7e74b...e0a
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #17 Skrevet 16. september 2017 Jeg vokste opp med en psykisk syk mor og har fått min dose. Ville ikke frivillig gått inn i det på nytt og langt mindre blitt samboer med en som var psykisk syk. 16 år med psykisk sykdom i hus var mer enn nok Anonymkode: aed4f...422 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #18 Skrevet 16. september 2017 Jeg har hatt psykiske problemer og jobbet meg ut av det. Hadde barnet mitt hatt psykiske problemer hadde jeg anbefalt det samme. Anonymkode: 1dc14...33f
Gjest Esperanza98 Skrevet 16. september 2017 #19 Skrevet 16. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt psykiske problemer og jobbet meg ut av det. Hadde barnet mitt hatt psykiske problemer hadde jeg anbefalt det samme. Anonymkode: 1dc14...33f Nå går jo ikke sånn over natta heller. Det tar lang tid..
Gjest Axl Rose Skrevet 16. september 2017 #20 Skrevet 16. september 2017 (endret) Jeg dater de jeg tenner på og er nysgjerrig på. Psykisk syk eller ikke samme faen. Alle fortjener kjærlighet, men kjærlighet er ikke bare kjærester. Det er familie, og vennskap også. De som dømmer psykisk syke kan forresten dra dit pepper'n gror. Du kan bli psykisk syk selv og plutselig dømmer alle deg. Er ikke det moro? Endret 16. september 2017 av Axl Rose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå