AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Jeg er en person som knytter meg veldig lett, så når jeg møter noen jeg virkelig liker så blir jeg utrolig needy, i den forstand at hadde det vært opp til meg, kunne vi tilbrakt hvert ledige sekund sammen. Jeg har tidligere ødelagt et potensielt forhold pga dette, da jeg fort kan bli nesten fornærmet eller lei meg og utrolig usikker, om f eks fyren jeg dater velger å prioritere en kompis en kveld, istedenfor å være sammen med meg. Nå dater jeg en fantastisk fyr, hvor alt er helt supert, bortsett fra at han syntes det er helt naturlig å la det gå mange dager uten kontakt (han sier at han er jo opptatt med sitt og jeg med mitt så han har aldri tenkt tanken engang at det er rart), og at han jo ikke har det samme behovet for å være sammen hele tiden når vi begge har fri. Vet jeg høres utrolig slitsom ut, men jeg forteller ikke alt dette til han og jeg prøver å ha is i magen for å ikke ødelegge noe, men kjenner jeg er skikkelig redd for å bli for innpåsliten.. noen som har noen gode råd til hvordan jeg kan klare å ha is i magen og gi det tid til å utvikle seg i et tempo som også passer han?:( Anonymkode: 44953...036
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: noen som har noen gode råd til hvordan jeg kan klare å ha is i magen og gi det tid til å utvikle seg i et tempo som også passer han?:( Nei, for denne fyren virker ikke forelsket i deg. Jeg regner med dere ender som FF i en kortere eller lengre periode fordi han er "redd for å binde seg"/"ikke klar for et forhold" eller noe annet svada. Anonymkode: 051a9...041 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, for denne fyren virker ikke forelsket i deg. Jeg regner med dere ender som FF i en kortere eller lengre periode fordi han er "redd for å binde seg"/"ikke klar for et forhold" eller noe annet svada. Anonymkode: 051a9...041 Fordi? Anonymkode: 44953...036 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 Det er forskjell på å være sammen og å ha kontakt. At han har sine egne ting å drive med når han har fri er naturlig. At dere ikke har kontakt overhodet i disse periodene, anser jeg som mindre naturlig. Når du liker noen vil du ha kontakt med dem, og respons fra dem. Spesielt i den tidlige fasen der dere begge ikke har vært intime eller vet helt hvor dere har hverandre. Dersom det går lengre tid uten noe som helst kontakt så vil jeg, som brukeren over, anta at han rett og slett ikke er veldig interessert, eller like interessert som deg. Det betyr ikke totalt uinteressert (gitt at han fortsatt tar initiativ til å treffes når han har anledning), men antakeligvis litt for lite. Anonymkode: 6fb93...924 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 19 minutes ago, AnonymBruker said: Fordi? Anonymkode: 44953...036 Du fikk et godt svar like over her. Enig med den brukeren. Anonymkode: 051a9...041
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #6 Skrevet 16. september 2017 Da så, da får jeg bare droppe han da. TS Anonymkode: 44953...036
Sunstone Skrevet 16. september 2017 #7 Skrevet 16. september 2017 Dette var som å lese om meg 😂 bare å prøve å ta seg sammen. Jeg har skremt bort noen menn jeg også fordi jeg faller for dem altfor fort. Jeg har lært litt på den humpete veien. Jeg har nå begynt å ta ting saktere og ikke gi altfor mye altfor fort. Men det viktigste er å være deg selv men såklart, ikke kvel han 😂 vet det er vanskelig! Når man liker en person klør det i tastefingrene etter å skrive hele tiden. 2
pelici Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 Jeg er enig i de som hevder at man ønsker å ta kontakt med den andre om man er forelsket og bryr seg om noen. MEN det er forskjell på folk. Det er ikke nødvendigvis sånn at alle tar kontakt selv om de ønsker det, og det er ikke alle det faller like naturlig for. Har du snakket med han om dette,- eller er det du skriver om hans preferanser, bare antakelser? Det jeg ville gjort, er å ta mer kontakt selv. Du kan begynne å sende meldinger eller snap hvor du skriver "Håper du får en fin dag!" eller "hvordan har dagen vært?". Begynn med noe sånt, og se hvilken respons du får - da åpner du på en måte opp for at det er OK å gjøre. Jeg vil ikke si at du er innpåsliten bare fordi du sender meldinger og holder kontakt mellom de gangene dere møtes (så lenge du ikke sender mange mange meldinger hver dag uten å få oppfølgingsspørsmål osv). En person som liker deg godt nok, bør bare sette pris på å få litt oppmerksomhet. Om du får lite respons tilbake, ingen spørsmål selv osv., ville jeg snakket med han om det. Jeg skjønner godt at det er viktig for deg å være oppdatert på livet hans, og det burde det være for han også. Om han ikke gir deg det du vil ha, etter at du har forsøkt å ta kontakt eller snakke om det, ville jeg revurdert om dette er mannen for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #9 Skrevet 17. september 2017 Du virker helt hjernevasket av kalde og manipulerende menn som sannsynligvis er helt ute av stand til å binde seg til andre en kompisene sine noen gang. Du er ikke needy! Ved gjensidig forelskelse med en normal mann ville den andre oppført seg likt som deg. Du ødla ikke et potensielt forhold: du oppdaget bare at han ikke var like interessert som deg og skal være glad til at du ikke gikk inn i det, fordi du ville fått det grusomt om du hele tiden var sist prioritert, når du som partner bør være førsteprioritet. Det er ny-typen det er noe galt med og han andre. Å la det gå flere dager mellom kontakt i starten WTF? Det er sjukt. Ønsk han lykke til videre med å finne damer som liker og godtar sånt. Det er bare dørmatter og damer som ikke er særlig interessert i han. Det er ikke meningen du skal tenke: shit, jeg må passe på at jeg ikke skremmer han vekk. Poenget er liksom å finne noen som godtar en som en er og som du kan slappe helt av med og sjansen for at du finner det er langt større enn for de to mennene..du er langt mer normal enn dem. Anonymkode: 0960b...985 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #10 Skrevet 17. september 2017 Jeg er enig med brukeren over at du antakeligvis har hatt noen opplevelser med menn som ikke har følt gjensidig interesse, så du har rett og slett ikke grunnlag for å vite hvordan en mann SKAL oppføre seg. Han jeg dater nå gjør eksempelvis; - Sender hyppig meldinger, samt bilder av ting han driver med - Stiller spm. til meg for å følge opp samtale - Tar initiativ til å treffes - også ting som ikke er på kveldstid eller inkluderer alkohol - Rydder plass i timeplanen slik at vi har anledning til å treffes, om det så bare er for en halvtime - Legger planer frem i tid Jeg synes ikke man trenger å prate sammen hver dag bare for å gjøre det, og det er klart at tomprat kan bli kjedelig. Det er også helt greit å savne hverandre litt og beholde litt spenning. Men hvis du ikke gjenkjenner det jeg skriver over overhodet, så tror jeg nok dine følelser ikke er gjengjeldt. Anonymkode: 6fb93...924 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #11 Skrevet 17. september 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker helt hjernevasket av kalde og manipulerende menn som sannsynligvis er helt ute av stand til å binde seg til andre en kompisene sine noen gang. Du er ikke needy! Ved gjensidig forelskelse med en normal mann ville den andre oppført seg likt som deg. Du ødla ikke et potensielt forhold: du oppdaget bare at han ikke var like interessert som deg og skal være glad til at du ikke gikk inn i det, fordi du ville fått det grusomt om du hele tiden var sist prioritert, når du som partner bør være førsteprioritet. Det er ny-typen det er noe galt med og han andre. Å la det gå flere dager mellom kontakt i starten WTF? Det er sjukt. Ønsk han lykke til videre med å finne damer som liker og godtar sånt. Det er bare dørmatter og damer som ikke er særlig interessert i han. Det er ikke meningen du skal tenke: shit, jeg må passe på at jeg ikke skremmer han vekk. Poenget er liksom å finne noen som godtar en som en er og som du kan slappe helt av med og sjansen for at du finner det er langt større enn for de to mennene..du er langt mer normal enn dem. Anonymkode: 0960b...985 Beste svaret jeg har lest her inne. Anonymkode: 86db3...21b
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #12 Skrevet 17. september 2017 2 timer siden, pelici skrev: Jeg er enig i de som hevder at man ønsker å ta kontakt med den andre om man er forelsket og bryr seg om noen. MEN det er forskjell på folk. Det er ikke nødvendigvis sånn at alle tar kontakt selv om de ønsker det, og det er ikke alle det faller like naturlig for. Har du snakket med han om dette,- eller er det du skriver om hans preferanser, bare antakelser? Det jeg ville gjort, er å ta mer kontakt selv. Du kan begynne å sende meldinger eller snap hvor du skriver "Håper du får en fin dag!" eller "hvordan har dagen vært?". Begynn med noe sånt, og se hvilken respons du får - da åpner du på en måte opp for at det er OK å gjøre. Jeg vil ikke si at du er innpåsliten bare fordi du sender meldinger og holder kontakt mellom de gangene dere møtes (så lenge du ikke sender mange mange meldinger hver dag uten å få oppfølgingsspørsmål osv). En person som liker deg godt nok, bør bare sette pris på å få litt oppmerksomhet. Om du får lite respons tilbake, ingen spørsmål selv osv., ville jeg snakket med han om det. Jeg skjønner godt at det er viktig for deg å være oppdatert på livet hans, og det burde det være for han også. Om han ikke gir deg det du vil ha, etter at du har forsøkt å ta kontakt eller snakke om det, ville jeg revurdert om dette er mannen for deg. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du virker helt hjernevasket av kalde og manipulerende menn som sannsynligvis er helt ute av stand til å binde seg til andre en kompisene sine noen gang. Du er ikke needy! Ved gjensidig forelskelse med en normal mann ville den andre oppført seg likt som deg. Du ødla ikke et potensielt forhold: du oppdaget bare at han ikke var like interessert som deg og skal være glad til at du ikke gikk inn i det, fordi du ville fått det grusomt om du hele tiden var sist prioritert, når du som partner bør være førsteprioritet. Det er ny-typen det er noe galt med og han andre. Å la det gå flere dager mellom kontakt i starten WTF? Det er sjukt. Ønsk han lykke til videre med å finne damer som liker og godtar sånt. Det er bare dørmatter og damer som ikke er særlig interessert i han. Det er ikke meningen du skal tenke: shit, jeg må passe på at jeg ikke skremmer han vekk. Poenget er liksom å finne noen som godtar en som en er og som du kan slappe helt av med og sjansen for at du finner det er langt større enn for de to mennene..du er langt mer normal enn dem. Anonymkode: 0960b...985 Tusen takk for svarene. Jeg setter veldig pris på det! Og jeg innser vel egentlig at jeg muligens er mer interessert i han enn han er i meg. Jeg kjenner jeg ikke har lyst til å bli såret igjen, selv om jeg selvfølgelig må ta den risken hvis jeg skal date noen. Er usikker på om jeg vil trekke meg helt unna for å beskytte meg selv (og si nei f.eks. om han spør om å sees igjen - selv det vet jeg ikke per idag! Vi så hverandre på fredag, men aner ikke noe om når vi sees igjen), eller om jeg skal prøve tipset ditt @pelici å ta kontakt med han selv litt oftere og se an responsen hans. Jeg tenker jo på han hele tiden, men nå er jo jeg ganske betatt og f.eks. nå lurer jeg jo på om han har hatt en bra helg, men det lurer jo tydeligvis ikke han på om meg TS Anonymkode: 44953...036
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #13 Skrevet 17. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med brukeren over at du antakeligvis har hatt noen opplevelser med menn som ikke har følt gjensidig interesse, så du har rett og slett ikke grunnlag for å vite hvordan en mann SKAL oppføre seg. Han jeg dater nå gjør eksempelvis; - Sender hyppig meldinger, samt bilder av ting han driver med - Stiller spm. til meg for å følge opp samtale - Tar initiativ til å treffes - også ting som ikke er på kveldstid eller inkluderer alkohol - Rydder plass i timeplanen slik at vi har anledning til å treffes, om det så bare er for en halvtime - Legger planer frem i tid Jeg synes ikke man trenger å prate sammen hver dag bare for å gjøre det, og det er klart at tomprat kan bli kjedelig. Det er også helt greit å savne hverandre litt og beholde litt spenning. Men hvis du ikke gjenkjenner det jeg skriver over overhodet, så tror jeg nok dine følelser ikke er gjengjeldt. Anonymkode: 6fb93...924 Han sender kun melding når det gjelder å avtale å sees, aldri ellers. Men da sender han lange meldinger og stiller spørsmål. Og han vil treffes på dagtid, uten alkohol. Men han er nok ikke helt der at han rydder timeplanen tror jeg, men det vet jeg ikke. Han snakker om ting vi skal gjøre "neste gang", men det kan lett gå opptil 1-2 uker mellom hvert treff(!), så jeg blir ikke helt klok på han. Men begynner vel å innse at dette ikke er liv laga. Anonymkode: 44953...036
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #14 Skrevet 17. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med brukeren over at du antakeligvis har hatt noen opplevelser med menn som ikke har følt gjensidig interesse, så du har rett og slett ikke grunnlag for å vite hvordan en mann SKAL oppføre seg. Han jeg dater nå gjør eksempelvis; - Sender hyppig meldinger, samt bilder av ting han driver med - Stiller spm. til meg for å følge opp samtale - Tar initiativ til å treffes - også ting som ikke er på kveldstid eller inkluderer alkohol - Rydder plass i timeplanen slik at vi har anledning til å treffes, om det så bare er for en halvtime - Legger planer frem i tid Jeg synes ikke man trenger å prate sammen hver dag bare for å gjøre det, og det er klart at tomprat kan bli kjedelig. Det er også helt greit å savne hverandre litt og beholde litt spenning. Men hvis du ikke gjenkjenner det jeg skriver over overhodet, så tror jeg nok dine følelser ikke er gjengjeldt. Anonymkode: 6fb93...924 Enig her! Slik er daten min også... Er han på besøk hos meg/overnatter sender han alltid mld på kvelden når han er hjemme og spør om dagen har vært fin, sier "takk for igår, er så koselig å være sammen med deg" osv.. Forfriskende å ha funnet noen jeg faktisk er trygg på liker meg tilbake. Synes ikke slik er needy! Ikke alltid vi har tid å møtes (jeg har barn, jobb, skole) men greier skvise inn en lunsjdate osv Anonymkode: e9211...e3a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #15 Skrevet 17. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig her! Slik er daten min også... Er han på besøk hos meg/overnatter sender han alltid mld på kvelden når han er hjemme og spør om dagen har vært fin, sier "takk for igår, er så koselig å være sammen med deg" osv.. Forfriskende å ha funnet noen jeg faktisk er trygg på liker meg tilbake. Synes ikke slik er needy! Ikke alltid vi har tid å møtes (jeg har barn, jobb, skole) men greier skvise inn en lunsjdate osv Anonymkode: e9211...e3a Foresten har jeg bare kjent han en mnd, men har møttes mye på en mnd. Bor i samme by☺ Anonymkode: e9211...e3a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #16 Skrevet 18. september 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig her! Slik er daten min også... Er han på besøk hos meg/overnatter sender han alltid mld på kvelden når han er hjemme og spør om dagen har vært fin, sier "takk for igår, er så koselig å være sammen med deg" osv.. Forfriskende å ha funnet noen jeg faktisk er trygg på liker meg tilbake. Synes ikke slik er needy! Ikke alltid vi har tid å møtes (jeg har barn, jobb, skole) men greier skvise inn en lunsjdate osv Anonymkode: e9211...e3a Ja.. skulle ønske det var situasjonen her også, men så heldig er jeg ikke Anonymkode: 44953...036
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #17 Skrevet 18. september 2017 På 16.9.2017 den 17.30, AnonymBruker skrev: Nei, for denne fyren virker ikke forelsket i deg. Jeg regner med dere ender som FF i en kortere eller lengre periode fordi han er "redd for å binde seg"/"ikke klar for et forhold" eller noe annet svada. Anonymkode: 051a9...041 kg i et nøtteskall Anonymkode: 4712a...6c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå