Daisy_B Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Vanskelig å peke ut det aller frekkeste sånn i farta, men jeg husker i alle fall det gjorde inntrykk da en fremmed random kalte meg Anna Anka 😅
Gjest Rosetelys Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 (endret) - Endret 6. februar 2018 av Rosetelys
Daisy_B Skrevet 16. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2017 2 timer siden, Rosetelys skrev: En bitter eks: "håper barnet ditt får ADHD eller noe sånt" da jeg fant ut at jeg var gravid. Ikke hans barn.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 "Håper du får aids og kreft" - Svært umoden eks som ikke tålte at jeg fikk ny kjæreste 2 år etter jeg slo opp... Anonymkode: 606dc...800
Gjest Esperanza98 Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 Dette er ikke det verste, men noe av det som ga meg hakeslepp. jeg fortalte lærer på VGs at bestefar og de var 8 søsken, hvorpå læreren svarer: "Åja, var det bare fordi foreldrene var så kristne at de ikke brukte prevensjon?" Ble helt sjokket...
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #6 Skrevet 16. september 2017 En kjæreste gjennom 2år beskyldte meg før å være psykisk ustabil da jeg konfronterte han med bevis på utroskap. Fikk screenshot av en jente på Facebook, å vi var i alt 3 kjærester! Denne stakk virkelig selv om det å være psykisk ustabil ikke er noe galt.. Bare hele situasjonen som var på trynet Men setter pris på jenter som følger magefølelsen å hjelper godtroende jenter som meg å komme bort fra tidenes dritt😂 Anonymkode: 9d131...e86
Lita_go Skrevet 16. september 2017 #7 Skrevet 16. september 2017 En "kompis" prøvde seg i fylla, da han ble avvist kalte han meg en hore å så at hele byen viste at jeg lå rundt! Funny at jeg var jomfru, men gikk ganske lang tid der jeg gikk rundt å trodde at "alle" mente jeg var en hore
Daisy_B Skrevet 16. september 2017 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2017 Kom på en annen slager. Ikke like ille som deres, men like fullt frekt å si. Meg: Jeg er gravid! Venninne: Oi... Var det planlagt?
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. september 2017 #9 Skrevet 16. september 2017 Du er ei jævla bitch, sa min far da jeg var barn.
Daisy_B Skrevet 16. september 2017 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Du er ei jævla bitch, sa min far da jeg var barn. Fedre kan være fæle.
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. september 2017 #11 Skrevet 16. september 2017 5 minutter siden, Daisy_B skrev: Fedre kan være fæle. Det kan mødre også være.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #12 Skrevet 16. september 2017 18 minutter siden, Esperanza98 skrev: Dette er ikke det verste, men noe av det som ga meg hakeslepp. jeg fortalte lærer på VGs at bestefar og de var 8 søsken, hvorpå læreren svarer: "Åja, var det bare fordi foreldrene var så kristne at de ikke brukte prevensjon?" Ble helt sjokket... Var det så frekt? Anonymkode: fee1c...c71 4
Daisy_B Skrevet 16. september 2017 Forfatter #13 Skrevet 16. september 2017 5 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Det kan mødre også være. Ja. Men det har jeg heldigvis ingen erfaring med.
Gjest Esperanza98 Skrevet 16. september 2017 #14 Skrevet 16. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det så frekt? Anonymkode: fee1c...c71 Ja, synes ikke du? Jeg kjente ikke henne godt, og jeg opplevde at hun ikke respekterte at jeg er kristen (var ikke bare denne episoden). Merkelig at hun regner med at barna nesten var "uhell" (at de kom fordi oldeforeldrene mine ikke brukte prevensjon). Hva om oldeforeldrene mine hadde lyst på så mange barn? Det tenkte ikke læreren på før hun åpnet kjeften. Kjenner jeg blir irritert på læreren av å se tilbake på det. Synes hele greia var hårreisende.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #15 Skrevet 16. september 2017 Ba meg om å lukke igjen munnen min fordi jeg så skikkelig stygg ut når jeg smilte med tennene Har hatt litt problemer med å smile i etterkant Anonymkode: 82df6...3b3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #16 Skrevet 17. september 2017 Du veit at ungen din er en nigger? Dette sa en nabo til meg da hun fikk se babyen min for første gang. Vi er opprinnelig fra Pakistan. Anonymkode: a3ea4...2b2
Gjest Elseby13 Skrevet 17. september 2017 #17 Skrevet 17. september 2017 17 timer siden, Esperanza98 skrev: Dette er ikke det verste, men noe av det som ga meg hakeslepp. jeg fortalte lærer på VGs at bestefar og de var 8 søsken, hvorpå læreren svarer: "Åja, var det bare fordi foreldrene var så kristne at de ikke brukte prevensjon?" Ble helt sjokket... Hvis dette var det frekkeste for deg så har du levd et godt liv. Heldig er du 😀
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #18 Skrevet 17. september 2017 Bitter ex kjæreste: "Du har liten pikk, kan telle på bare den ene hånden hvor mange ganger jeg har fått orgasme" Meg : ignore 2 dager senere bitter ex kjæreste: " savner deg, savner sexen vår og kjemien vår, kan jeg komme opp inatt. Er på pillen nå:)" Meg : ignore Anonymkode: 52e52...ae5 1
Mari Y Skrevet 17. september 2017 #19 Skrevet 17. september 2017 Random ungdommer som har kritisert utseendet mitt. Folk som tror jeg er gutt eller lurer på om jeg er mann eller dame(*knis*, da har de ikke øyne).
Mari Y Skrevet 17. september 2017 #20 Skrevet 17. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du veit at ungen din er en nigger? Dette sa en nabo til meg da hun fikk se babyen min for første gang. Vi er opprinnelig fra Pakistan. Anonymkode: a3ea4...2b2 Du kunne ha svart: Du vet at du er en idiot? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå