Gå til innhold

Å skaffe seg en brud fra utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge slitt med å finne meg ei jente. Kvinner flest ser ikke ut til å ha en interesse for å snakke med meg eller noe annet. Alt fra dating sider til byen failer.

Årsaken til dette er sannsynligvis en lei kombinasjon av angst og at utseendet mitt ikke faller i smak. 

Jeg har fått behandling for angsten, men det er vanskelig å bli helt ok igjen. Er ellers ikke en helt ok person, med god moral og høy utdannelse, men har enda til gode å få en jobb. Ble ferdig for tre måner siden.

Så jeg har tenkt å kanskje på sikt skaffe meg en hentebrud. Særlig når jeg nærmer meg 35, er 28 nå.

Hvordan skaffer man seg koner fra utlandet.

Anonymkode: 05bed...f89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Er ellers en ok person. Skulle det stå.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lenge slitt med å finne meg ei jente. Kvinner flest ser ikke ut til å ha en interesse for å snakke med meg eller noe annet. Alt fra dating sider til byen failer.

Årsaken til dette er sannsynligvis en lei kombinasjon av angst og at utseendet mitt ikke faller i smak. 

Jeg har fått behandling for angsten, men det er vanskelig å bli helt ok igjen. Er ellers ikke en helt ok person, med god moral og høy utdannelse, men har enda til gode å få en jobb. Ble ferdig for tre måner siden.

Så jeg har tenkt å kanskje på sikt skaffe meg en hentebrud. Særlig når jeg nærmer meg 35, er 28 nå.

Hvordan skaffer man seg koner fra utlandet.

Når du snakker om "hentebrud", har du ikke god moral. Beklager. Jobb med deg selv, så kan det hende noen vil ha deg.

Anonymkode: 30cd0...157

• Liker 19
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du snakker om "hentebrud", har du ikke god moral. Beklager. Jobb med deg selv, så kan det hende noen vil ha deg.

Jeg vinner på det, hun vinner på det og vi alle blir jo gladere ...

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vinner på det, hun vinner på det og vi alle blir jo gladere ...

Det har ingenting med din dårlige moral å gjøre. At du ser på henne som noe du bare kan "hente", viser dårlig moral. Får håpe hun orker å bli hos deg inntil de tre årene som er grensa for å få oppholdstillatelse er gått ut da. 

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ingenting med din dårlige moral å gjøre. At du ser på henne som noe du bare kan "hente", viser dårlig moral. Får håpe hun orker å bli hos deg inntil de tre årene som er grensa for å få oppholdstillatelse er gått ut da. 

Hun må jo si ja til å komme til Norge da. Det er ikke annerledes enn at kjekke menn kan hente damer via nettdating og på byen. Jeg må litt lenger bort for å kunne hente partner.

Skrevet

Hva trenger du denne jenta til?

Anonymkode: 7f148...705

• Liker 3
Gjest Ingenting2
Skrevet (endret)

Kvinner er eiendeler man anskaffer seg altså. Som AB rett over meg spør; hva skal du med denne bruden? Hva skal hun brukes til? Det er jo særdeles åpenbart av innlegget ditt TS, at du verken vet hva omsorg eller kjærlighet er, det er jo ikke det du søker. Så hva skal du ha? Ble du skremt av testingen av vaskehjelper, så du vil ha en "in-house" i stedet?

Endret av Ingenting2
skrivefeil
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva trenger du denne jenta til?

Trenger henne fordi jeg lengter etter kvinnelig selskap, sex, noen fast å finne på ting med og eventuelt barn når den tid kommer. Samme grunn til at alle vil ha ei jente. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, canacas skrev:

Kvinner er eiendeler man anskaffer seg altså. Som AB rett over meg spør; hva skal du med denne bruden? Hva skal hun brukes til? Det er jo særdeles åpenbart av innlegget ditt TS, at du verken vet hva omsorg eller kjærlighet er, det er jo ikke det du søker. Så hva skal du ha? Ble du skremt av testingen av vaskehjelper, så du vil ha en "in-house" i stedet?

Jeg ville heller vasket huset mitt selv, om det kun var derfor man hadde partnere. Mye billigere.

• Liker 1
Skrevet
18 minutes ago, AnonymBruker said:

Når du snakker om "hentebrud", har du ikke god moral.

Og stormobberen personlig snakker om dårlig moral hos andre! Jeg nekter å tro at du er alvorlig; så dårlig selvinnsikt er det bare ikke mulig å ha.

Anonymkode: eb803...f98

• Liker 1
Skrevet

Reis deg en tur til et land du føler er aktuelt. Jo lavere levestandard, jo mer fristende er jo et liv i verdens rikeste land. 

På den måten har du mye større sjanse for å treffe ei som faktisk kan tenke seg å leve med deg. Men vær oppmerksom på at du ikke bare får ei dame men også en hel kultur med. Den vil hun aldri kunne gi slipp på. Det er jo både spennende og utfordrende. 

I tillegg vil dere risikere å leve med en språkbarriere som kan være vanskelig å gjøre noe med. Det er vanskelig å leve sammen om man ikke kan kommunisere med hverandre. 

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun må jo si ja til å komme til Norge da. Det er ikke annerledes enn at kjekke menn kan hente damer via nettdating og på byen. Jeg må litt lenger bort for å kunne hente partner.

Dette kan fungere, men husk dette blir fort veldig kostbart for deg. Du må kunne forsørge henne inntil hun får en jobb, og når du er uten jobb kommer aldri dette til å skje. Her er reglene strenge, du må kunne forsørge henne. Hva så om du kan det, og henter henne hit, hun blir integrert i samfunnet og får kontakter i Norge og kan fort ende som samme problem for deg som norske kvinner, hun velger noen andre fordi hun bare kom hit fordi hun var garantert en bedre fremtid. Har sett så mange havarere på dette, og eneste de oppnådde var at de ble ruinert på veien.

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, stan skrev:

Reis deg en tur til et land du føler er aktuelt. Jo lavere levestandard, jo mer fristende er jo et liv i verdens rikeste land. 

På den måten har du mye større sjanse for å treffe ei som faktisk kan tenke seg å leve med deg. Men vær oppmerksom på at du ikke bare får ei dame men også en hel kultur med. Den vil hun aldri kunne gi slipp på. Det er jo både spennende og utfordrende. 

I tillegg vil dere risikere å leve med en språkbarriere som kan være vanskelig å gjøre noe med. Det er vanskelig å leve sammen om man ikke kan kommunisere med hverandre. 

Dette er det minste problemet, si at bege kan engelsk rimelig godt så ordner det seg, men hva med kulturforskjellene, og ikke minst over tid når en kvinne blir integrert i det norske samfunnet og fort kommer i kontakt med andre menn som kanskje er enda mer attraktive? Uten at dette bunner i kjærlighet kommer det til å havarere. Har sett dette så alt for mange ganger, kanskje lettere å finne en dame, men å få det til å fungere er mye vanskeligere. Ender det i skilsmisse så blir det ekstremt dyrt.

• Liker 1
Skrevet

Seriøst TS, dette klarte du ikke søke opp på Google? Du måtte lage tråd nr 258 om temaet? Det florerer vel av "se-på-stakkars-meg" tråder hvor sytepaver har cravings på 20 år gamle asiatiske berter som villig blir sykepleier, hushjelp, kokke, babymaskin og sexslave for noen norske sedler. 

• Liker 5
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger henne fordi jeg lengter etter kvinnelig selskap, sex, noen fast å finne på ting med og eventuelt barn når den tid kommer. Samme grunn til at alle vil ha ei jente. 

Huvdan kan ønske dette uten at man har ekte følelser for en person? Forstår virkelig ikke hvordan enkelte tar hva som helst så lenge det har pust og puls.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Nøste~ skrev:

Seriøst TS, dette klarte du ikke søke opp på Google? Du måtte lage tråd nr 258 om temaet? Det florerer vel av "se-på-stakkars-meg" tråder hvor sytepaver har cravings på 20 år gamle asiatiske berter som villig blir sykepleier, hushjelp, kokke, babymaskin og sexslave for noen norske sedler. 

Men han er her inne, og kan ikke du gi noen gode svar hvorfor må du bare? Kan du ikke holde kjeft da? Han stiller noen helt reelle spørsmål omkring dette, og det verste jeg vet er personer som bare kommer med ender å galle. Gi gode råd eller hold kjeft.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev:

Men han er her inne, og kan ikke du gi noen gode svar hvorfor må du bare? Kan du ikke holde kjeft da? Han stiller noen helt reelle spørsmål omkring dette, og det verste jeg vet er personer som bare kommer med ender å galle. Gi gode råd eller hold kjeft.

Det florerer av "gode råd" ute på internettet, dette er bare latskap. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huvdan kan ønske dette uten at man har ekte følelser for en person? Forstår virkelig ikke hvordan enkelte tar hva som helst så lenge det har pust og puls.

Kjærliget kan alltid oppstå over tid, det har jeg sett så mange ganger, det er nødvendigvis ikke forselskelse ved første blikk, men en snill og god mann som behandler sin kvinne godt, og kvinnen mannen godt så blir de glad i hverandre. Det skjer hele tiden, og da er dette langt sterkere en hvilket som helst forhold som er basert på en vill forelskelse som alltid går over med tiden.

Skrevet
1 minutt siden, Nøste~ skrev:

Det florerer av "gode råd" ute på internettet, dette er bare latskap. 

Joda, men nå er han her! Og hvorfor i alle dager har man et slikt forum om han ikke kan stille slike spørsmål, for han er dette viktig, men du har jo ikke noe å bidra med, så hvorfor er du her inne i denne tråden da? Fordi du vil fremheve deg selv ?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...