Gjest Kim Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Møtte en fyr på byen, han viste masse interesse. Jeg var usikker, så jeg ga ikke særlig tilbakemelding. Dagen etterpå lette jeg han opp på Face, og sa jeg huska han etc. Virka som han ble glad, og han la meg til som venn og ga meg komplimenter. Et par dager senere spurte han om jeg skulle ut i helga. Jeg sa nei, og at det var fordi ingen jeg kjente skulle ut. Han sa at han skjønte det. På torsdag tok jeg mot til meg å spurte om han ville møte meg i byen 23.30 (det var et spesielt arrangement som skjedde der). Han sa han jobba til 23, men at han skulle prøve så godt han kunne å rekke det. Forsikra seg om akkurat når osv., og virka glad for invitasjonen. Jeg sa at det var ikke meningen at det skulle bli masse stress for ham, men han forsikra meg om at det ikke var noe stress i det hele tatt. Avslutta med "ses kanskje i mårra". Da klokka var 23.30 dukket han ikke opp, og ga heller ingen beskjed. Jeg tenker at det er greit nok at han ikke rakk det etc. det var jo ingen spikret avtale, egentlig... men jeg mener at han kunne sagt fra... hvis han er oppriktig interessert. Jeg sletta han på Face og bestemte meg for å glemme hele fyren. Kl 3 samme natt fikk jeg mld der han beklaget, han rakk det ikke, det hadde vært så mye på jobb, og at han hadde hatt veldig lyst til å møte meg. Kom ny venneforespørsel og. Jeg føler det er rart at mld kom kl 3, så jeg sletta forespørselen og svarte ikke. Etter en time kom en ny melding med "ok, bare glem det da". Han ble tydeligvis sur eller noe. Så nå lurer jeg på om jeg har vært for hard mot han, eller om det er riktig å bare slå fra seg hele greia? Jeg har en mistanke om at han gikk ut på byen etter jobb og sendte meldingen til meg etter at han kom hjem.
Gjest Ingenting2 Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Wow... ble helt svett jeg. Jeg syns du overreagerte og la for mye i det. Du kan ikke stille en hel masse forventninger og krav til en person du ikke kjenner. Du eier ikke fyren selv om han virker interessert og du er interessert i han.
sol87 Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 10 minutter siden, Kim skrev: Møtte en fyr på byen, han viste masse interesse. Jeg var usikker, så jeg ga ikke særlig tilbakemelding. Dagen etterpå lette jeg han opp på Face, og sa jeg huska han etc. Virka som han ble glad, og han la meg til som venn og ga meg komplimenter. Et par dager senere spurte han om jeg skulle ut i helga. Jeg sa nei, og at det var fordi ingen jeg kjente skulle ut. Han sa at han skjønte det. På torsdag tok jeg mot til meg å spurte om han ville møte meg i byen 23.30 (det var et spesielt arrangement som skjedde der). Han sa han jobba til 23, men at han skulle prøve så godt han kunne å rekke det. Forsikra seg om akkurat når osv., og virka glad for invitasjonen. Jeg sa at det var ikke meningen at det skulle bli masse stress for ham, men han forsikra meg om at det ikke var noe stress i det hele tatt. Avslutta med "ses kanskje i mårra". Da klokka var 23.30 dukket han ikke opp, og ga heller ingen beskjed. Jeg tenker at det er greit nok at han ikke rakk det etc. det var jo ingen spikret avtale, egentlig... men jeg mener at han kunne sagt fra... hvis han er oppriktig interessert. Jeg sletta han på Face og bestemte meg for å glemme hele fyren. Kl 3 samme natt fikk jeg mld der han beklaget, han rakk det ikke, det hadde vært så mye på jobb, og at han hadde hatt veldig lyst til å møte meg. Kom ny venneforespørsel og. Jeg føler det er rart at mld kom kl 3, så jeg sletta forespørselen og svarte ikke. Etter en time kom en ny melding med "ok, bare glem det da". Han ble tydeligvis sur eller noe. Så nå lurer jeg på om jeg har vært for hard mot han, eller om det er riktig å bare slå fra seg hele greia? Jeg har en mistanke om at han gikk ut på byen etter jobb og sendte meldingen til meg etter at han kom hjem. Det er rimelig dramatisk å slette en fyr som venn på grunn av at han ikke dukka opp til en avtale han kanskje skulle dukke opp til. En beskjed om at du kunne tenkt deg en melding om dette, hadde holdt i massevise. 7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 Ja, jeg synes du overreagerte veldig. Skjønner at han ble sur. Du kunne bare sagt at du helst ville ha beskjed om han ikke kom. Anonymkode: f2e6f...0a1 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 Han sa at han skulle prøve å rekke det. Ja det var teit å ikke sende melding, men du lager utrolig mye drama ved å slette han og la være å svare han. Her har nok toget kjørt for din del hvis du finner ut at du vil ha kontakt med han allikevel. Ingen menn gidder drama. Anonymkode: d5f38...029 4
Gjest Kim Skrevet 16. september 2017 #6 Skrevet 16. september 2017 Ok, blir litt svett av meg selv også. Setter kjempestor pris på tilbakemeldingene deres (og vil gjerne ha flere <3). Ønsker ikke å være dramaqueen, men ønsker heller ikke å kaste bort tiden min.
Gjest Ingenting2 Skrevet 16. september 2017 #7 Skrevet 16. september 2017 4 minutter siden, Kim skrev: Ok, blir litt svett av meg selv også. Setter kjempestor pris på tilbakemeldingene deres (og vil gjerne ha flere <3). Ønsker ikke å være dramaqueen, men ønsker heller ikke å kaste bort tiden min. Vel, ta dette som en lærdom. Her var du prototypen på en dramaqueen. Det er ekstremt få som finner det tiltrekkende.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #8 Skrevet 16. september 2017 Kaste bort tiden din? Hva er du har det så travelt med da? Synes synd på denne fyren jeg, og håper han finner seg noe bedre. Anonymkode: f7286...0b0 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #9 Skrevet 16. september 2017 Enig med de andre her. Jeg syns også du overreagerer, og du bør være mer tydelig med hva du ønsker og ikke ønsker. Tipper han heller ikke har lyst til å kaste bort tiden sin - hvem vil egentlig det? Og dere kjenner jo ikke hverandre en gang! Selv om han svarte sent, så fikk du tross alt en tilbakemelding fra ham. Han jobbet helt til 23, kanskje ble det overtid også, og etter jobb trengte han tid på å komme seg hjem etterpå og kanskje "lande" litt etter jobb. Jeg bare antar at han dro hjem, det ville ihvertfall jeg gjort etter jobb - og om han hadde dratt på byen, ville han vel heller ha møtt deg? Særlig siden han sendte deg en melding og to senere. Om du mistenker at han gikk til byen etterpå eller ikke, så blir det uansett irrelevant siden han tross alt sendte deg den meldingen. Noen råd på veien fra meg til slutt: Hvis du fortsatt vil ha kontakt, så bør du virkelig beklage deg for "dramatikken." Vær gjerne litt selvironisk, for det trenger du å øve deg på når du overdramatiserer såpass mye. Bare forklar ham at du ville ha svar på om han kunne komme eller ikke, og at når du fikk svar så sent, så var du allerede blitt litt skuffet. Men at du har tenkt på det, og at du er glad for at han ga deg et svar selv om det var blitt sent. Vis at du kan være positiv og imøtekommende, det liker de fleste! Og så kan du spørre ham om han har lyst til å prøve å møtes en annen gang, og gjerne når det passer bedre for ham. Anonymkode: 5e6f5...7c5 3
Gjest Kim Skrevet 16. september 2017 #10 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kaste bort tiden din? Hva er du har det så travelt med da? Synes synd på denne fyren jeg, og håper han finner seg noe bedre. Anonymkode: f7286...0b0 Vel, jeg har jo vært borti fyrer som holder på sånn før, lover og bryter avtaler, har latt meg lure altfor mye før, så det er derfor jeg ønsker å være "føre var". Ålreite folk sender en melding, mener jeg. Jeg ville i hvert fall gjort det. Men det kan godt være at jeg bør senke kravene til folk?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #11 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, Kim skrev: Vel, jeg har jo vært borti fyrer som holder på sånn før, lover og bryter avtaler, har latt meg lure altfor mye før, så det er derfor jeg ønsker å være "føre var". Ålreite folk sender en melding, mener jeg. Jeg ville i hvert fall gjort det. Men det kan godt være at jeg bør senke kravene til folk? Han sendte deg jo en melding. Det kan hende han jobbet overtid. Blir litt oppgitt over deg. Du må jo klare å se det positive i at han sendte deg meldingen, selv om den kom sent? Istedet mistenker du ham for å lure deg. Det blir litt rart. Hvorfor skulle han prøve på det når han aldri har møtt deg før? Det finnes snille og omtenksomme menn også. Anonymkode: 5e6f5...7c5 2
Gjest Kim Skrevet 16. september 2017 #12 Skrevet 16. september 2017 Har dere ikke lest boken "Han er faktisk ikke interessert?"
Gjest padawan Skrevet 16. september 2017 #13 Skrevet 16. september 2017 Jeg er enig med de andre at du overreagerer, TS. 44 minutter siden, Kim skrev: Har dere ikke lest boken "Han er faktisk ikke interessert?" Så bare fordi du har lest en bok så sitter du med fasiten på alle mulig scenarier?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #14 Skrevet 16. september 2017 1 time siden, Kim skrev: Har dere ikke lest boken "Han er faktisk ikke interessert?" Jo, men ærlig talt. Du spør om han vil møte deg på byen på natta, den mest useriøse arenaen og en helt løs og luftig avtale der han antar du uansett skal på arrangementet med dine venner og ikke går ut kun for å møte han, og han sier på forhånd at han vet ikke om han får det til. Så går du bananas fordi han ikke kommer selvom han beklager seg og hele tiden sier at han hadde lyst til å komme men fikk det ikke til. Hadde det vært at han ikke dukka opp på en seriøs date på dagtid så kunne du ha tenk "ok he's just not that into me". Men at han ikke kom på byen betyr ikke det. Men siden du reagerte som du gjorde mista du nok sjansene dine med han uansett, veldig sær og halvpsyko oppførsel! Anonymkode: 53779...cc7 3
Gjest Kim Skrevet 16. september 2017 #15 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo, men ærlig talt. Du spør om han vil møte deg på byen på natta, den mest useriøse arenaen og en helt løs og luftig avtale der han antar du uansett skal på arrangementet med dine venner og ikke går ut kun for å møte han, og han sier på forhånd at han vet ikke om han får det til. Så går du bananas fordi han ikke kommer selvom han beklager seg og hele tiden sier at han hadde lyst til å komme men fikk det ikke til. Hadde det vært at han ikke dukka opp på en seriøs date på dagtid så kunne du ha tenk "ok he's just not that into me". Men at han ikke kom på byen betyr ikke det. Men siden du reagerte som du gjorde mista du nok sjansene dine med han uansett, veldig sær og halvpsyko oppførsel! Anonymkode: 53779...cc7 Eh... ok, du har sikkert mange gode poenger her, men spesielt hyggelig måte å overbringe budskapet på har du ikke. Sært og halvpsyko å være så uvennlig og uhøflig mot en person du ikke kjenner og som bare spør om råd også, vil jeg si.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #16 Skrevet 16. september 2017 Vanligvis ville jeg sagt at "no show" er en dealbreaker, men det gjelder en forpliktende avtale. I dette tilfellet var han jo klar på at det ikke var sikkert at han rakk, og da syntes jeg det blir litt i overkant å bli sur på han og slette fra FB. Anonymkode: 3e317...1d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå