AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Har datet en fyr i ca en måned. Han har arrangert sikkekelig gjennomtenkte dates med ting jeg har nevnt/ting han tror jeg vil like. Tekster gjennom hele dagen og er veldig kjærlig når vi møtes. Vi bor utenlands (i hans land, i EU). Til en date hadde han bakt knekkebrød etter jeg sa jeg savnet norsk mat. Vi skal møtes ikveld. Han er utenlands og flyet i morges ble kansellert. Han brukte nesten 5000kr på nye billetter for å nå hjem til ikveld. Nærmest samtidig med at han gjør dette kan jeg se at han (igjen) oppdaterter tinder profilen sin. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere nå. Anonymkode: 3386c...5d4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Ja det var rart. Datene hans og omtenksomheten hans virker som en drøm! For en gentleman og prins! Men har dere snakket om hva han ønsker? Kanskje han ikke vil ha kjæreste, men elsker å date (flere)? Spør han! Anonymkode: df35e...0d9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det var rart. Datene hans og omtenksomheten hans virker som en drøm! For en gentleman og prins! Men har dere snakket om hva han ønsker? Kanskje han ikke vil ha kjæreste, men elsker å date (flere)? Spør han! Anonymkode: df35e...0d9 Vi har ikke snakket om ønsker enda.. Burde nok gjøre det. Anonymkode: 3386c...5d4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 En sånn en en sånn som alltid vil lete etter noe som kanskje er litt bedre enn de har. En sånn som ikke klarer å sette pris på det de har, men vil alltid gå for noe som kanskje kan være hakket bedre. Slike dater fordi det er gøy. Ikke for å finne en partner. Du må nesten høre om han er en dater eller om han faktisk ønsker å bli kjent med deg. Anonymkode: 8a5d9...b65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå