Gå til innhold

Hvilket bakeri skal du velge?

Hvilket bakeri skal du ha?  

1. 1. Hvilket bakeri skal du ha?

• Rosenborg bakeri
      0
    • Holm bakeri
      2
    • Byåsen bakeri
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o

Må være et spm for trøndere dette her?!?! Har ikke hørt om noen av dem....

Skrevet
:o

Må være et spm for trøndere dette her?!?! Har ikke hørt om noen av dem....

:ler: ikke jeg heller.

Vi skal bruke favorit konditori vi. :wink:

Skrevet

Har ikke hørt om noen av de du nevnte, men vi skal ha ei venninne av oss som skal lage bryllupskaken :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde jeg hatt råd hadde jeg definitivt valgt Erichsen.Rosenborg har litt dårlig rykte, ellers kjenner jeg ikke til det andre(Holms?).

Skrevet

Vi brukte Holms bakeri og vi var storfornøyde. 3 etasjes kake bestilte vi derfra + brudgommens kake, som var en nydelig sjokoladekake. Og servicen var fra ende til annen superb :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Skulle jeg giftet meg i Trondheim hadde jeg nok valgt Erichsen. Men de er kanskje hakket dyrere enn de andre...

Skrevet

Vi brukte Maxine&Tex A/S og det ble råbra :wink:

Skrevet

Aldri hørt om noen av dem...

Skrevet

Vi skal bestille fra Pascal! For en kakemons som meg er dette en viktig detalj... :wow:

Gjest lillelou
Skrevet

Ååååå...,The Bride...naaaaaamm.... :-) . Jeg kunne tenkt meg å BADE i den fruktmoussekaken!

Har lagd (3-etasjes)bryllupskake èn gang, og aldri igjen...maken til slit!Var marinert i vaniljekrem etterpå,og med et lett dryss krokan over det hele...

Skrevet

Jeg elsker å bake til vanlig, men til bryllupet vårt skal jeg unne meg å la noen andre lage kake! Vet at det kan bli nok stress med detaljer uansett. Og må jo bruke denne anledningen til å kjøpe fra et så bra sted som Pascal... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...