Gå til innhold

Kleiven på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bytte ut det meste i klesskapet mitt, etterat det begynner å bli ganske slitt, utbrukt og fryktelig kjedelig. Ser at det er mange her på forumet som er flinke med klær, og håper på litt hjelp herfra. Gi gjerne konkrete tips til plagg og kombinasjoner :)

Stilen min vil jeg nok egentlig beskrive som ganske basic, men jeg liker godt klassiske plagg. Om høsten og vinteren er jeg glad i gode strikkegensere og -jakker. Jeg trenger en del gensere, t-skjorter, bluser, gjerne hverdagskjoler, og gjerne gode, svarte bukser som holder på fargen.

Litt om meg, for kanskje å gi en pekepinn: Jeg er 22 år gammel, student (greit om jeg ikke blakker meg på prosjektet), 172 høy, ganske slank, har litt lang overkropp (korte gensere og peplum er ganske utelukket). Jeg trenger plagg som er "anstendige", altså ikke viser noe særlig hud, utringning, eller er gjennomsiktige.

Håper på gode svar og tips :) Jeg er ganske elendig til å shoppe, og har de siste sesongene funnet lite jeg liker i butikk :P

Anonymkode: a34d9...91f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, så plutselig nå at overskriften jo ble helt feil :ler: Det skulle altså stå kle på meg, men det skjønte dere sikkert.

Anonymkode: a34d9...91f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...