AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Jeg har datet en fyr en stund nå, det som stusser meg er at han aldri synes å ha behov for at vi prater sammen og har de gode samtalene, det virker som han er mer interessert i at vi bare er sammen og gjør ting sammen, enn å prate samme. Ellers er han en fysisk person og lurer på om det er hans språk. Er dette litt typisk for en del menn generelt, eller bare han jeg har truffet? Anonymkode: 77533...3ab
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev: Prate sammen om hva? Alt mulig, hva som helst. Anonymkode: 77533...3ab
ajarRun Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alt mulig, hva som helst. Anonymkode: 77533...3ab Jeg kjeder meg allerede av denne samtalen. Å konversere kun for å konversere er boe kvinner liker. 3
Gjest Ingenting2 Skrevet 16. september 2017 #6 Skrevet 16. september 2017 Alle menn er HELT like ja, du har helt rett TS.
SunnivaOslo Skrevet 16. september 2017 #7 Skrevet 16. september 2017 Må du prate med han om alt mulig da?Har du ikke venninner? Jeg synes synd på de som havner i forhold med sånne kaklehøner som skal prate og prate og prate. Man skal seff ikke vøre en taus østers men hvorfor skal må hele tide prate om alt mulig? Det høres så slitsomt ut. 1
Duftavsommerregn Skrevet 16. september 2017 #8 Skrevet 16. september 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en fyr en stund nå, det som stusser meg er at han aldri synes å ha behov for at vi prater sammen og har de gode samtalene, det virker som han er mer interessert i at vi bare er sammen og gjør ting sammen, enn å prate samme. Ellers er han en fysisk person og lurer på om det er hans språk. Er dette litt typisk for en del menn generelt, eller bare han jeg har truffet? Veldig mange menn liker ikke dype samtaler overhodet, bare være sammen og gjøre ting ilag. Men jeg foretrekker en god samtale, når det måtte være, men kan godt bare være sammen uten dette også, en variasjon av dette må jo være det beste? Men mange menn slik jeg har opplevd klarer seg godt uten dette, og det fungerer jo veldig godt i mange forhold.
RoH Skrevet 16. september 2017 #9 Skrevet 16. september 2017 Er sikkert greit at en omtrent like tipper jeg. Er vanskelig å skjønne hva som foregår inne i hode på den en er sammen med. Tomgangspreik blir fort ja nettopp det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå