AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Er det noen som vet hvor man kan få tak i smale liftgardiner? Jeg har sjekket mange steder, men finner ingen som er i nærheten av så smale som jeg trenger (under en meter). Jeg har et vindu på badet som jeg trenger et gardin til, og gardinet skal sitte på innsiden av vinduskarmen (veldig dypt vindu), så det kan ikke være bredere enn ruten... Anonymkode: 211cf...101
♥Missy♥ Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Hva med å droppe gardin der, og gå for vinyl du klistrer på glasset for å hindre innsyn? Så får du plass til å ha ting i karmen
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 14 timer siden, ♥Missy♥ skrev: Hva med å droppe gardin der, og gå for vinyl du klistrer på glasset for å hindre innsyn? Så får du plass til å ha ting i karmen Takk for tips, men jeg bor høyt oppe, så det er null innsyn. Vinduet er østvendt, så jeg får morgensolen, og på noen tidspunkter steker den rett på meg når jeg står og ordner meg eller er på do. Det er derfor jeg ønsker en lift, slik at den kan være trukket helt opp det meste av tiden, men jeg har mulighet til å slippe den ned ved behov. Anonymkode: 211cf...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå