Gå til innhold

Securitas/vekter med automatgir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av securitasene/vektere som kjører firmabil med automatgir? Kan man få det? 

Anonymkode: 5ab68...a37

Skrevet

.

Skrevet

Er det noen som ikke gjør det? Kan ikke tenke meg at de kjøper digre mercedeser med manuelt gir.

Skrevet
Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Er det noen som ikke gjør det? Kan ikke tenke meg at de kjøper digre mercedeser med manuelt gir.

Da mener jeg ikke de aller nyeste bilene, men kanskje berlingo med automat? 

Skrevet

Vi hadde manuell på alle bilene våre når jeg jobbet om vekter for et år siden i alle fall :) og jeg tror de gjerne foretrekker at vekteren i det minste håndterer en manuell bil, i tilfellet firmaet må låne bil eller så :)

Anonymkode: 8be55...ab2

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi hadde manuell på alle bilene våre når jeg jobbet om vekter for et år siden i alle fall :) og jeg tror de gjerne foretrekker at vekteren i det minste håndterer en manuell bil, i tilfellet firmaet må låne bil eller så :)

Okj :) er det noen grunn for at du sluttet som vekter?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okj :) er det noen grunn for at du sluttet som vekter?

Ja, det var veldig lite fast jobb å få der jeg bor, og dårlig betalt når en ikke hadde alarmer/oppdrag (da fikk vi hvilende lønn, dvs 1/5 av timelønna ), og ikke de beste arbeidstidene syns jeg (veldig mye tidlig, eller sent, natt osv), så valgte å gå en annen retning :) men var jo vekter i noen år altså, ville bare ha litt mer forutsigbarhet i hverdagen :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det var veldig lite fast jobb å få der jeg bor, og dårlig betalt når en ikke hadde alarmer/oppdrag (da fikk vi hvilende lønn, dvs 1/5 av timelønna ), og ikke de beste arbeidstidene syns jeg (veldig mye tidlig, eller sent, natt osv), så valgte å gå en annen retning :) men var jo vekter i noen år altså, ville bare ha litt mer forutsigbarhet i hverdagen :)

hva slags by bor du i? :)

Skrevet

Skal du jobbe der du er avhengig av tjenestebil, så bør du og ha førerkort klasse B uten begrensninger. Ved søknad stiller du ellers bakerst i køen.

Anonymkode: 91374...acb

• Liker 1
Skrevet

Alltid lurt å ha førerkort på manuell da firmaer oftest går på pris når de kjøper bil og manuell er billigere.

• Liker 1
Skrevet

Master i manuelt gear

Anonymkode: 1f786...bcc

Skrevet
På 16.9.2017 den 16.53, TMB skrev:

Alltid lurt å ha førerkort på manuell da firmaer oftest går på pris når de kjøper bil og manuell er billigere.

Synes manuell virker så stressende, tror du jeg kommer meg inn i det ganske fort?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes manuell virker så stressende, tror du jeg kommer meg inn i det ganske fort?

Hvorfor synes du det virker stressende? Det var mye knot de første timene for min del, men kom utrolig fort inn i det. Foretrekker manuell bil fordi jeg følger mye bedre med i trafikken enn med automat og jeg føler jeg faktisk kjører noe jeg egentlig ikke gjør med automat. Og hva hvis du f.eks skal dra en tung henger, da er det dumt å ha automat siden det sliter ut girkassen. 

De utfordringene jeg hadde da jeg lærte meg å kjøre bil handlet i alle fall ikke om giring, og de utfordringene må du ha uansett om du tar lappen på manuell eller på automat. 

Anonymkode: dde60...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...