Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan noen tipse meg om en flink frisør i Bergen (helst i nærheten av Nordnes)? Hva tar de for en klipp og farging?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer jo helt ann på hva du er ute etter, er det ungt og hipt eller er det litt mer vanlig du er ute etter.? er jo så utrolig mange av dem. har du mye penger å bruke eller fattig student.?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er student, men betaler heller litt mer for å se ok ut enn å komme ut skammklippet :) men sånn passe pris er ok.

Har noen prøvd ut Tellus frisør?

Skrevet

Jeg har også hørt mye bra om Kick, men har aldri vært der selv.

Det blir så veldig ungt og fresht liksom, så er litt redd for å komme ut med en litt i overkant trendy frisyre.

(siden jeg aldri helt vet hva jeg vil gjøre med håret pleier jeg å gi frisøren ganske frie tøyler - noe som har litt varierende hell..)

Skrevet

Jeg også lurer på hvor i Bergen man finner en frisørsalong med flinke frisører, og som ikke er så alt for dyr.

Går for tiden til Deja Vu på Danmarksplass, og er sånn ok fornøyd. Men det blir liksom aldri noe "Yess, så bra det ble!" Dessuten er de ikke så billige heller. Resultatet tatt i betraktning.

Kan noen hjelpe?

Gjest Anonymous
Skrevet

Adam&Eva. Litt dyre, men deilig endelig å ha funnet en frisør hvor jeg etter hvert besøk er super fornøyd.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som har prøvd Yasmin frisøren som ligger ved Nordea? Har hørt at de har studentvennlige priser der (kr. 265,- eller noe), men vet ikke om de er noe flinke...

Skrevet

Jeg ble anbefalt Morten på Max Milan i Marken av en venninne for over et år siden, og han går jeg til fremdeles :P:P:P .

Har fått mange komplementer om frisyren min etter at jeg begynte å gå til ham, noe som sjelden var tilfelle før... Ikke spesielt billig da, betaler ca 1100 for klipp og farge (med eller uten striper).

Tror nok de andre frisørene der også er rimelig "oppegående", for å si det sånn. :wink:

Skrevet

Jeg går til to frisører hos Annes Hårdesign i Marken. De er veldig flinke begge, to, og tar oppfordrninger som å "Finn på noe nytt, men klipp meg fint!" på strak arm.

De heter Grete og Regine.

CD

Gjest Madam Felle
Skrevet

Espen hos Hermans, er utrolig flink. Frisørssalongen ligger oppe med fløybanen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan også anbefale Annes hårdesign i Marken.

Klipper meg hos Elisabeth :-)

Emma

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen med erfaring fra Nikita? Hva tar de for en klipp og striping av håret?

Kan noen anbefale noen navn på Nikita i sentrum?

Gjest Anonymous
Skrevet

kan også anbefale annes hårdesign imarken!!! de to jeg har klippet meg hos er begge veldig flinke. Kommer med forslag om hva de mener i stedenfor de vanlige hvordan vil du ha det?

Skrevet

Eg klipper meg hos Yasmin, kostar 220 kr, eller rundt der. Er fornøyd, men har alltid kun klipt vekk det slitte, pleier ikkje ta store "operasjonar" :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen med erfaringer fra Tellus frisører? Er de flinke? Noen navn å anbefale?

Skrevet

Hvor mye koster klipp og farge/striper hos annes?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har erfaring fra Annes Hårdesign i Marken, Kapper i Hollendergaten og Kick i Telegrafen. Jeg har gått hos hver av de jevnlig i perioder de siste årene. Hos alle betaler man rundt 1200kr for klipp og striper på halvlangt hår, og man får dyktige frisører som kan sitt fag og kan komme med nye ting. Men jeg avslører ikke hvilken frisør som er min favoritt nå for tiden - han er nemlig så pop at jeg nesten aldri får time når jeg vil.. men skal dit nå mandag.. :wink:

• 5 uker senere...
Skrevet
Jeg ble anbefalt Morten på Max Milan i Marken av en venninne for over et år siden, og han går jeg til fremdeles :P  :P  :P .

Har fått mange komplementer om frisyren min etter at jeg begynte å gå til ham, noe som sjelden var tilfelle før... Ikke spesielt billig da, betaler ca 1100 for klipp og farge (med eller uten striper).

Tror nok de andre frisørene der også er rimelig "oppegående", for å si det sånn. :wink:

Tusen takk for tips!

I dag var jeg hos Morten på Max Milan, og jeg er superfornøyd. Han var kjempegrei, håret mitt ble som nytt! :D Fullt av glans, spill og til og med fall i håret har han fått frem. Følte meg kjempelekker når jeg var ferdig, gikk og tittet på meg selv i butikkvinduer. :oops: Var så imponert. :kul:

Hun som vasket håret mitt gav meg en deilig hodebunnsmassasje, også... Gjett hvem som har fått seg en ny fast kunde da?!? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...