AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Jeg pleier å skjære bogskinke i terninger (slike fra boks) og ha i min kremete pastasalat (bestående av rømme/majones, sukkererter, paprika, hvitløk, salt/pepper, sylteagurk i bittesmå biter og sylteagurklake, vårløk, mais og skinkebiter. Litt stekt bacon på toppen som pynt MEN nå har jeg to ulike bokser, den ene heter Picnicskinke og den andre Gilde. Hvilken tror dere er best og mest smakfull i pastasalaten? Anonymkode: ebd08...f30
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Glemte å nevne at jeg har pasta i Hva slags pasta er best? Jeg har sånne pastaskruer... De trekker vel mest smak til seg. Eller er rør best? Sløyfer? Anonymkode: ebd08...f30
Jerry Lee Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 Det blir det samme hva du bruker. Bogskinke er pressede kjøttstykker, det amerikanere kaller "spam". De ulike typer og produsenter smaker tilnærmet likt.
Svigermor Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 Serranoskinke som du steker i stekeovnen så den blir sprø.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 Synes revet spekeskinke eller Chorizo er bedre. Og parmesandryss. Anonymkode: b1083...4a4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #6 Skrevet 16. september 2017 59 minutter siden, Svigermor skrev: Serranoskinke som du steker i stekeovnen så den blir sprø. 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes revet spekeskinke eller Chorizo er bedre. Og parmesandryss. Anonymkode: b1083...4a4 Skikkelig nyttig info for TS som sitter med to typer skinke på boks og skal velge mellom dem ... TS: Jeg er enig med dem som har sagt at det ikke har noe å si. Det er hipp som happ, selv om Stabburets Picnicskinke inneholder 61 % kjøtt, og Bogskinke fra Terina (Gilde) inneholder 64 %. (La oss håpe resten er mest mulig vann.) Anonymkode: 97950...7c6 4
Jerry Lee Skrevet 16. september 2017 #7 Skrevet 16. september 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skikkelig nyttig info for TS som sitter med to typer skinke på boks og skal velge mellom dem ... TS: Jeg er enig med dem som har sagt at det ikke har noe å si. Det er hipp som happ, selv om Stabburets Picnicskinke inneholder 61 % kjøtt, og Bogskinke fra Terina (Gilde) inneholder 64 %. (La oss håpe resten er mest mulig vann.) Anonymkode: 97950...7c6 Hehe. Nettopp. Det var jo bogskinke TS lurte på, såvidt jeg kan se. Og jeg svarte deretter.
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. september 2017 #8 Skrevet 16. september 2017 (endret) Parma eller serrano skinke. Liker jeg best. Men hadde valgt Stabburet av bog skinkene. Endret 16. september 2017 av Catalina Culès
Jerry Lee Skrevet 16. september 2017 #9 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Parma eller serrano skinke. Liker jeg best. Men hadde valgt Ternia av bog skinkene. Jammen, snille "Bler" () ...det er jo kun bogskinke TS spør om. Og, igjen...bogskinke på boks er presset kjøtt, selvfølgelig ikke et kjøttstykke skåret ut av dyret. Og..iiik...til aspikhatere...bogskinke ligger i aspik. Jepp! 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #10 Skrevet 16. september 2017 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jammen, snille "Bler" () ...det er jo kun bogskinke TS spør om. Og, igjen...bogskinke på boks er presset kjøtt, selvfølgelig ikke et kjøttstykke skåret ut av dyret. Og..iiik...til aspikhatere...bogskinke ligger i aspik. Jepp! Glem ikke de resterende 36-39 %. Anonymkode: 97950...7c6
Jerry Lee Skrevet 16. september 2017 #11 Skrevet 16. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glem ikke de resterende 36-39 %. Anonymkode: 97950...7c6 "Oppsop" og salt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå