AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Del Skrevet 16. september 2017 Heisann:) jeg lurer på om noen vet hvorfor man må vente til uka 7 med å få utført abort? Og tas det ultralyd for å sjekke at man er gravid? Jeg lurer også på på om det er noen som har ombestemt seg mens de var på sykehuset og egetlig skulle sette i gang aborten? takk på forhånd! Anonymkode: e8bff...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #2 Del Skrevet 23. september 2017 Min venninne tok abort denne uken. Det var 6 1/2 uke siden hun "gikk på en smell". Hun fikk beskjed om at det måtte være 6 uker eller mer så de kunne se på UL for å bekrefte graviditet. Du får ikke abort ut i fra en positiv test alene. Anonymkode: 4343e...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2017 #3 Del Skrevet 23. september 2017 Fordi man må kunne se det på ultralyd, slik at man ikke setter i gang en abort og så viser det seg at det er utenfor livmoren feks. Anonymkode: 0a4dd...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå