Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tiny i.i.
Skrevet

Dersom en skriver sms på over 160 tegn, sendes den i to (evt flere) omganger. Betaler man da for en eller flere sms´er? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bruker over 160 tegn, må du betale for flere sms-er, ja, men ofte blir den allikevel mottatt som en sms med flere tegn.

Skrevet

Ok, takk.

Da skal jeg fortsette å kutte ned dersom smsen er på 165 tegn.

Skrevet

165 tegn er alt for lite :oops: .. får ofte både 3 og 4 meldinger på en jeg... - og det merkes godt på regningen... :cry:(Har på det meste vært oppe i over 1500 tegn.. 10 meldinger på en sms...)

Skrevet
165 tegn er alt for lite  :oops: .. får ofte både 3 og 4 meldinger på en jeg... - og det merkes godt på regningen... :cry:(Har på det meste vært oppe i over 1500 tegn.. 10 meldinger på en sms...)

Jojo, men kutte ned så jeg ikke betaler ekstra for noen få tegn. :)

Skrevet

.. ja er det rett over begrenser jeg meg også - og forkorter det jeg kan .. men jeg har så mye ord inni meg som vil ut :oops:

.. og så misliker jeg meget sterkt en del sms språk som "oxo" etc. ... og da tar jeg heller en ekstra melding :wink: .. eller forkorter noe annet om det går..

Skrevet

Hvis man skal skrive lange meldinger, kan det lønne seg å sende en mms.. Der kan du skrive 1500 tegn til 2,5kr ;)

Skrevet

.. sier du det .. får tenke på det neste gang (eller kanskje begrense meg noe) :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...