AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Jeg var litt med en fyr, han klarte å gi meg skabb. Han prøvde å skylde på meg eller dyra mine som ga han skabb, fordi han sikkert var litt flau for det(?) Han er helt "besatt" av meg eller "betatt", han har sett meg naken og jeg synes det er ekkelt med tanke på at han faktisk var et creep. Jeg viser ikke interesse i noen samtaler, og snakket med han om avstandforhold er ikke noe for meg osv. Vi har heller egt ikke holdt på, gitt han veldig hint. Han er på det å skal snakke med meg hele tiden, jeg svarer omtrent ikke. Gir jeg svar som skal stoppe samtalen kommer han med masse ting for å holde samtalen. Han sender meg god natt og kyssetegn, selv om han ikke får tilbake. Hva faen er galt med han da? Anonymkode: c8dd6...0a5
moroklompen Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var litt med en fyr, han klarte å gi meg skabb. Han prøvde å skylde på meg eller dyra mine som ga han skabb, fordi han sikkert var litt flau for det(?) Han er helt "besatt" av meg eller "betatt", han har sett meg naken og jeg synes det er ekkelt med tanke på at han faktisk var et creep. Jeg viser ikke interesse i noen samtaler, og snakket med han om avstandforhold er ikke noe for meg osv. Vi har heller egt ikke holdt på, gitt han veldig hint. Han er på det å skal snakke med meg hele tiden, jeg svarer omtrent ikke. Gir jeg svar som skal stoppe samtalen kommer han med masse ting for å holde samtalen. Han sender meg god natt og kyssetegn, selv om han ikke får tilbake. Hva faen er galt med han da? Anonymkode: c8dd6...0a5 Kan du ikke bare blokkere han da? Noen mennesker tar bare ikke ett hint og det er kanskje bedre å være helt direkte siden han tydeligvis ikke forstår seg på din ignorering?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 Creep fordi han hadde skabb? Nei. Han var antagelig ikke klar over det. Ellers er han tydeligvis forelska i deg. Avvis han tydelig i stedet for å ignorere han og gå videre. Det trenger ikke være verre. Anonymkode: 13a48...4bf 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, moroklompen skrev: Kan du ikke bare blokkere han da? Noen mennesker tar bare ikke ett hint og det er kanskje bedre å være helt direkte siden han tydeligvis ikke forstår seg på din ignorering? Problemer er at vi har felles venner, han forstår vel ikke selv om jeg blokkerer han regner jeg med. Får prøve å slutte å svare han noen dager men tipper han ikke skjønner det heller.. Han må vel lide av en slags sykdom? Anonymkode: c8dd6...0a5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Creep fordi han hadde skabb? Nei. Han var antagelig ikke klar over det. Ellers er han tydeligvis forelska i deg. Avvis han tydelig i stedet for å ignorere han og gå videre. Det trenger ikke være verre. Anonymkode: 13a48...4bf Nei flere årsaker til han er creep altså! Men ganske ekkelt at han har kødd seg ukesvis og ikke forstår at han har skabb. Bruker flere timer om dagen for å finne "morsomme" videoer og bilder han kan sende til meg.. Anonymkode: c8dd6...0a5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #6 Skrevet 16. september 2017 Slutt å svar han eller skriv ting som "brb kjæresten roper skal se hva han vil" eller "ikke så mye, gjør meg klar for middag med kjæresten/en jeg dater " når han spør hva du gjør. Anonymkode: 039e8...779
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #7 Skrevet 16. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt å svar han eller skriv ting som "brb kjæresten roper skal se hva han vil" eller "ikke så mye, gjør meg klar for middag med kjæresten/en jeg dater " når han spør hva du gjør. Anonymkode: 039e8...779 Skal teste det Anonymkode: c8dd6...0a5
eksentrisk Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 Kanskje en admin flytter denne? Passer ikke inn i dette forumet.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #10 Skrevet 17. september 2017 Skabb i samfunnet er ikke megatutbredt, men på kg ser det ut til å være en epedemi av skabb. Skabb hos dyr smitter ikke til mennesker og omvendt. Anonymkode: a08e1...d06 1
Raven Emerald Skrevet 17. september 2017 #11 Skrevet 17. september 2017 Ryddet for personangrep og svar til dette. Raven Emerald, mod.
Sirah Skrevet 17. september 2017 #12 Skrevet 17. september 2017 Kan du ikke bare si rett ut at det er over? Han tar jo tydeligvis ikke et hint.
Måbarefåsiat... Skrevet 17. september 2017 #13 Skrevet 17. september 2017 8 hours ago, AnonymBruker said: Skabb i samfunnet er ikke megatutbredt, men på kg ser det ut til å være en epedemi av skabb. Skabb hos dyr smitter ikke til mennesker og omvendt. Anonymkode: a08e1...d06 Vi er ferdige med uføre, lei av asperger, nå er det skabb som er trendy ;-) 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #14 Skrevet 17. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Skabb i samfunnet er ikke megatutbredt, men på kg ser det ut til å være en epedemi av skabb. Skabb hos dyr smitter ikke til mennesker og omvendt. Anonymkode: a08e1...d06 Skabb er ikke megautbredt. Da Fhi.no hadde meldeplikt på skabb var det mellom 1500 - 2000 tilfeller i norge i året. https://www.fhi.no/nettpub/smittevernveilederen/sykdommer-a-a/skabb---veileder-for-helsepersonell/ Det er betydelig mer utbredt med gonore, clamydia og andre sykdommer enn skabb. Anonymkode: a08e1...d06
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #15 Skrevet 18. september 2017 Skabb!! Lever du på 1400-tallet! HAHAHA. Sånn går det når man først er i fjøset og så har sex uten å vaske fingrene. Anonymkode: 7c821...890
Rotemor Skrevet 18. september 2017 #16 Skrevet 18. september 2017 Storm i vannglass. Gi beskjed til han da! "Beklager, jeg er ikke interessert" Jeg mistenker at det er noe ved dette som TS liker, ellers hadde hun jo fått slutt på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå