Gå til innhold

Må bare dele noe sykt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var litt med en fyr, han klarte å gi meg skabb. Han prøvde å skylde på meg eller dyra mine som ga han skabb, fordi han sikkert var litt flau for det(?) Han er helt "besatt" av meg eller "betatt", han har sett meg naken og jeg synes det er ekkelt med tanke på at han faktisk var et creep. 

Jeg viser ikke interesse i noen samtaler, og snakket med han om avstandforhold er ikke noe for meg osv. Vi har heller egt ikke holdt på, gitt han veldig hint. Han er på det å skal snakke med meg hele tiden, jeg svarer omtrent ikke. Gir jeg svar som skal stoppe samtalen kommer han med masse ting for å holde samtalen. Han sender meg god natt og kyssetegn, selv om han ikke får tilbake. Hva faen er galt med han da? 

Anonymkode: c8dd6...0a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var litt med en fyr, han klarte å gi meg skabb. Han prøvde å skylde på meg eller dyra mine som ga han skabb, fordi han sikkert var litt flau for det(?) Han er helt "besatt" av meg eller "betatt", han har sett meg naken og jeg synes det er ekkelt med tanke på at han faktisk var et creep. 

Jeg viser ikke interesse i noen samtaler, og snakket med han om avstandforhold er ikke noe for meg osv. Vi har heller egt ikke holdt på, gitt han veldig hint. Han er på det å skal snakke med meg hele tiden, jeg svarer omtrent ikke. Gir jeg svar som skal stoppe samtalen kommer han med masse ting for å holde samtalen. Han sender meg god natt og kyssetegn, selv om han ikke får tilbake. Hva faen er galt med han da? 

Kan du ikke bare blokkere han da?

Noen mennesker tar bare ikke ett hint og det er kanskje bedre å være helt direkte siden han tydeligvis ikke forstår seg på din ignorering?

Skrevet

Creep fordi han hadde skabb? Nei. Han var antagelig ikke klar over det. Ellers er han tydeligvis forelska i deg. Avvis han tydelig i stedet for å ignorere han og gå videre. Det trenger ikke være verre.

Anonymkode: 13a48...4bf

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, moroklompen skrev:

Kan du ikke bare blokkere han da?

Noen mennesker tar bare ikke ett hint og det er kanskje bedre å være helt direkte siden han tydeligvis ikke forstår seg på din ignorering?

Problemer er at vi har felles venner, han forstår vel ikke selv om jeg blokkerer han regner jeg med. Får prøve å slutte å svare han noen dager men tipper han ikke skjønner det heller.. 

Han må vel lide av en slags sykdom? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Creep fordi han hadde skabb? Nei. Han var antagelig ikke klar over det. Ellers er han tydeligvis forelska i deg. Avvis han tydelig i stedet for å ignorere han og gå videre. Det trenger ikke være verre.

Anonymkode: 13a48...4bf

Nei flere årsaker til han er creep altså! Men ganske ekkelt at han har kødd seg ukesvis og ikke forstår at han har skabb. Bruker flere timer om dagen for å finne "morsomme" videoer og bilder han kan sende til meg.. 

Skrevet

Slutt å svar han eller skriv ting som "brb kjæresten roper skal se hva han vil" eller "ikke så mye, gjør meg klar for middag med kjæresten/en jeg dater :) " når han spør hva du gjør. 

Anonymkode: 039e8...779

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å svar han eller skriv ting som "brb kjæresten roper skal se hva han vil" eller "ikke så mye, gjør meg klar for middag med kjæresten/en jeg dater :) " når han spør hva du gjør. 

Anonymkode: 039e8...779

Skal teste det ;) 

Skrevet

Kanskje en admin flytter denne? Passer ikke inn i dette forumet.

Skrevet

Skabb i samfunnet er ikke megatutbredt, men på kg ser det ut til å være en epedemi av skabb. 

Skabb hos dyr smitter ikke til mennesker og omvendt.

Anonymkode: a08e1...d06

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for personangrep og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Kan du ikke bare si rett ut at det er over? Han tar jo tydeligvis ikke et hint.

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Skabb i samfunnet er ikke megatutbredt, men på kg ser det ut til å være en epedemi av skabb. 

Vi er ferdige med uføre, lei av asperger, nå er det skabb som er trendy ;-)

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skabb er ikke megautbredt. Da Fhi.no hadde meldeplikt på skabb var det mellom 1500 - 2000 tilfeller i norge i året. 

https://www.fhi.no/nettpub/smittevernveilederen/sykdommer-a-a/skabb---veileder-for-helsepersonell/

Det er betydelig mer utbredt med gonore, clamydia og andre sykdommer enn skabb. 

Skrevet

Skabb!! Lever du på 1400-tallet! HAHAHA. Sånn går det når man først er i fjøset og så har sex uten å vaske fingrene.

Anonymkode: 7c821...890

Skrevet

Storm i vannglass.

Gi beskjed til han da! "Beklager, jeg er ikke interessert" 

Jeg mistenker at det er noe ved dette som TS liker, ellers hadde hun jo fått slutt på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...