Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy så lei jeg er av at eksen liksom sprer historier om meg i vennegjengen sin! Hvorfor kan han ikke skjerpe seg når han allerede har fått tilsnakk?! Jeg synes det er så respektløst at jeg har ikke ord! Jeg gjør jo ikke det med han! Hvis det er oppmerksomhet han vil ha så er det bare å plukke opp telefonen! 

Anonymkode: 7baf7...b05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du som gjorde det slutt med han?

Noen mennesker er bare bitre og gjør alt for å sverte eksen for å gjennopprette en slags ære, andre forteller gladelig hva de syntes var problemet med eksen/forholdet når det først er slutt.

Ikke så mye annet du kan gjøre enn å heve deg over det og la det være en påminnelse på hvem han er som person og hvorfor dere ikke er sammen lenger.

• Liker 1
Skrevet

Ja nå skal jeg knipe igjen helt til jeg er gift det er sikkert og visst! 

Skrevet

Sett ut et rykte om at det ble slutt fordi han er homofil?

Anonymkode: fc9cc...11b

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja nå skal jeg knipe igjen helt til jeg er gift det er sikkert og visst! 

Hehe jeg vil absolutt anbefale å ikke knipe igjen frem til etter at du er gift altså.

Kjipt å stå i situasjonen du er i nå men til syvende og sist er det nok han som blir sett på som smålig og bitter.

Skrevet
1 minutt siden, moroklompen skrev:

Hehe jeg vil absolutt anbefale å ikke knipe igjen frem til etter at du er gift altså.

Kjipt å stå i situasjonen du er i nå men til syvende og sist er det nok han som blir sett på som smålig og bitter.

Jo det blir nok ikke langt unna i hvert fall 🙌🏻

Ja jeg har generelt sett begynt å gi mer blaffen egentlig. Taperoppførsel. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo det blir nok ikke langt unna i hvert fall 🙌🏻

Ja jeg har generelt sett begynt å gi mer blaffen egentlig. Taperoppførsel. 

Mhm det er når ting skjærer seg at man gjerne ser hvem mennesker egentlig er.

Hva slags ting er det han sier om deg da?

Skrevet

Hva slags historier er det? 
Er det seksuelle krenkelser siden du føler for å ikke ha sex igjen til du er gift? 
Blås i det! Ha sex! For tenk så kjipt om du gifter deg, og plutselig finner ut at du ikke har seksuell kjemi med den nye mannen eller han har mikropikk :P 

Kjempeteit at han snakker dritt, men hans vennegjeng skal du vel ikke ha noe mer med å gjøre uansett? 
Han ønsker å trigge deg ved å gjøre det, ønsker å ødelegge for deg, så det beste du kan gjøre er å ikke reagere på det og behandle han, ryktene og vennegjengen hans som luft. 

Anonymkode: d302e...854

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...