AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Altså, veit alle misbruker dette med å være ensom. Folk sier det hele tiden, uten å faktisk være det. Men jeg føler meg skikkelig ensom. Jeg har ingen å prate med lenger, og vet ikke hvordan jeg skal få meg nye ordentlige venner. Har sosial angst og det stopper meg så altfor mye. What to do? Anonymkode: 4dd0f...858
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Hvis du er kvinne, sleng ut en profil på Tinder, og vips, så har du en type. Hvis du er mann, forever alone. Sorry. Anonymkode: ed287...8bf
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du er kvinne, sleng ut en profil på Tinder, og vips, så har du en type. Hvis du er mann, forever alone. Sorry. Anonymkode: ed287...8bf Er jente, og jeg har kjæreste, men både han og jeg er i en situasjon som gjør det vanskelig å være sammen og prate sammen så mye akkurat nå.. Anonymkode: 4dd0f...858
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 Var ikke tinder og byen bare for dem som ville ha seg no? Anonymkode: dad6d...443
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 Aner ikke om det har noe for seg, men det finnes et underforum her inne som handler om å finne venner, hvorfor ikke prøve der? Det er mange tråder her inne som handler om brukere som har det som deg, så kanskje møte andre på forumet som er i lignende situasjon? Anonymkode: ea69e...906
Edinbruh Skrevet 16. september 2017 #6 Skrevet 16. september 2017 Hvis du har sosial angst burde du jo snakke med lege om dette for å skaffe hjelp. Finnes ellers forskjellige typer ensomhet, så ikke vær så sikker på at alle misbruker det så mye som du tror. Jeg har mange venner og er takknemlig for det, men har ofte en følelse av ensomhet for det om.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #7 Skrevet 16. september 2017 Finnes det noen aktiviteter eller hobbier du hadde greid å begynt på tror du? Anonymkode: dad6d...443
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #8 Skrevet 16. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er jente, og jeg har kjæreste, men både han og jeg er i en situasjon som gjør det vanskelig å være sammen og prate sammen så mye akkurat nå.. Anonymkode: 4dd0f...858 Hvordan situasjon er det? Hvis han er fra et av våres naboland så har han kjæreste han har bodd med mens han datet deg og bare player deg. Hvis ikke så nevermind. Hilsen paranoid samboer til utro mann Anonymkode: ab883...00b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #9 Skrevet 16. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er jente, og jeg har kjæreste, men både han og jeg er i en situasjon som gjør det vanskelig å være sammen og prate sammen så mye akkurat nå.. Anonymkode: 4dd0f...858 Sitter han i fengsel? Anonymkode: dad6d...443
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #10 Skrevet 16. september 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitter han i fengsel? Anonymkode: dad6d...443 Nei, men kunne like godt vært det samme. Ikke fengsel altså, ønsker ikke gå mer inn på det. Anonymkode: 4dd0f...858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå