Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei tenkte å melde meg opp i to fag i kveld, det ene er bestemt men står mellom å forbedre samfunnsfag eller norsk muntlig. Har tre i norsk for jeg gjorde det elendig på eksamen sist og hadde ikke lest omtrent. I samfunnsfag har jeg fire fra før og føler det er et helt greit fag. 

Jeg vil altså gå opp nå til jul og må begynne lesingen fortløpende. Har jeg nok tid på norsken? Hva tror dere? 

Elevmessig pleide jeg alltid å vake mellom G+ og M- som regel og jeg pleide aldri å gjøre lekser eller lese noe særlig til prøver. 

Anonymkode: 1357c...d15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar helsefag som privatist og hater å lese, men jeg synes det går veldig bra :) jeg tar 4 fag

Anonymkode: bacfc...e5c

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar helsefag som privatist og hater å lese, men jeg synes det går veldig bra :) jeg tar 4 fag

Anonymkode: bacfc...e5c

Har tatt helsefag som privatist jeg også :) gikk fint det. Mitt problem er at motivasjonen ofte er helt på topp i starten men så dabber det kraftig av etter hvert. Disiplin på lesing er ikke min greie selv om jeg trives med å lese fag når jeg først får satt meg ned med det. 

Får vel bare bestemme meg for et av fagene :) 

Anonymkode: 1357c...d15

Skrevet

Hvilket fag tror du at du vil klare å få en bedre karakter i? Det er det faget jeg ville ha satset på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...