Gå til innhold

Fortell om hva du har i sminkepungen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell om hva du har i sminkepungen? Fortell også hvilke merke du bruker😃👜👠

Anonymkode: 87cfb...af7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mineralpudder, mascara, browpomade, eyeliner, rouge, et duo-shadow øyeskyggekit og lypsyl :)
har jeg i sminkepungen. 
Har i stuekroken et syskrin på bein som jeg har gjort om til et sminkeskrin med speil i lokkene, og der har jeg en haug av leppestifter jeg aldri bruker, vipper, og flere type foundations som jeg har kjøpt men aldri bruker. 

Anonymkode: 091c6...65c

Skrevet

Sminkepungen? Sminkepungene og sminkekommoden tenker jeg vi sier. :hoho: 

Jeg har altfor mye sminke og er altfor glad i å shoppe det. Har minst 10 foundations, mange concealere, primere, puddere, highlightere, blush, solpudder, øyenskyggepaletter, brynprodukter, mascaraer, kajaler og leppeprodukter. Men det jeg bruker til vanlig er primer til ansikt og under øyne, foundation, concealer, mascara, brynpomade eller brynspudder og nude leppestift. Litt highlighter på kinnbena og naturlig øyenskygge i bruntoner om jeg gidder. 

Merker jeg bruker er Urban Decay, Too Faced, Smashbox, TheBalm, Anastasia, Tarte, Isadora, Catrice, Makeupmekka (det er veldig enten-eller, men spesielt brynpomaden deres er god) og Physicians Formula. Bruker kun dyrevennlige merker. 

• Liker 2
Skrevet

Dior Capture Totale Dreamskin Cushion (blodpris på denne, men funker suverent for meg som har litt tørr men ellers relativt fin hud).

Jane Iredale Cream Blush Stick. Guerlain Terracotta solpudder hele året. Soleil Tan de Chanel når jeg er brun om sommeren. Clinique Superfine liner for Brows. Diorshow mascara. Maybelline Master Strobing Stick highlighter i et par forskjellige farger. Et par-tre ulike leppestifter.

Jeg har litt hooded eyes og bruker praktisk talt aldri øyenskygge eller eyeliner.

I en skuff på badet har jeg veldig mye mer, med dette er det jeg bruker 99% av tiden. 

Anonymkode: c74cf...0a7

Skrevet

En foundation, foundationkost, brynsblyant,mascara, vippetang og lipliner :D Liker å holde sminken naturlig til hverdags, mens til fest sper jeg på med highlight/countour og eyeliner :) 

Skrevet

Foundation, pudder, rouge, eyeliner både tørr og våt, øyeskygger i mange forskjellige farger, mascara, lipgloss i flere varianter, neglelakk i ulike farger, neglelakkfjerner, sminke koster

Bruker stort sett maxfactor, loreal og mary key

Skrevet

Sminkekommode her også. :fnise: 

Men når det er sagt, så bruker jeg stort sett de samme produktene hver dag;

Smashbox Halo-pudder. Har vært tro mot dette pudderet i mange, mange år nå. Prøver av og til noe nytt, men kommer stadig tilbake.

Smashbox vippeprimer

It's Skin Babyface Natural Eyebrow brynspenn

Urban Decay 24/7-linere, eller Smashbox Always Sharp-linere

Av blush rullerer jeg mellom det jeg har i blushskuffen. Det går mye i Tarte Cheek Stain (fFlush og Tipsy er favorittene) og Smashbox sine Halo-blusher. 

Er for tiden på jakt etter ny maskarafavoritt, da den gamle (Gosh Catchy Eyes) ble så vanskelig å få tak i. Så nå prøver jeg ut en som heter MIYO Big Fat Lashes Smoky Mascara, kjøpt på lyko.no, og den er faktisk veldig god.

Det som ellers ligger i skuffene er øyenskygger (brukes på fest, og innimellom hvis jeg gidder i hverdagen), foundations (brukes svært sjelden), leppestifter og lipglosser, mange flere blusher og bronzere, og 2 skuffer med neglelakk.

Skrevet

Eyeliner i flytende og blyantform, noen øyeskygger, mascara, concealer, highlighter, en leppestift og bbcream ligger alltid i hoved"pungen". Så er resten i en kommode. Går i alle mulige merker; max factor, body shop, isadora, mac, urban decay, nyx, nars osv. 

Skrevet

Jeg er nok et sted mellom sminkepungen og sminkekommoden. Jeg varierer veldig mye på hva jeg bruker, men tenker jeg kan lage en liste over det jeg har brukt i dag:

- Hydrating primer fra Maybelline

- Øyenskyggeprimer fra Urban Decay

- Face and Body foundation fra Mac

- Select cover up concealer fra mac

- Kremcontour (tror den er fra Maybelline eller Loreal, men den har gått ut av sortimentet deres)

- Hvitt pudder fra Bobbi Brown

- Bronzer fra et palette fra Mac

- Øyenskyggepaletten i Androgyny til Jeffree Star

- Har begynt å bruke brynsprodukter fra Mac etter jeg bleket brynene hvite, men husker ikke hva de heter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...