AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Jeg sliter med høye skuldre og stiv nakke, og unner meg gjerne massasje et par ganger i måneden. Problemet er bare at jeg sliter med å finne en god massør. Jeg trenger ikke fysioterapi, liksom- men en som klarer å ta litt i og løse opp. Jeg ønsker å slappe av og stresse ned, og vil derfor ikke ha en massør som skravler i en time. De fleste spa-aktige stedene har vært dårlige erfaringer. Derfor- tips? Det kan gjerne koste litt! Anonymkode: 5abdb...1e7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med høye skuldre og stiv nakke, og unner meg gjerne massasje et par ganger i måneden. Problemet er bare at jeg sliter med å finne en god massør. Jeg trenger ikke fysioterapi, liksom- men en som klarer å ta litt i og løse opp. Jeg ønsker å slappe av og stresse ned, og vil derfor ikke ha en massør som skravler i en time. De fleste spa-aktige stedene har vært dårlige erfaringer. Derfor- tips? Det kan gjerne koste litt! Anonymkode: 5abdb...1e7 Jeg har god erfaring med Eger skin clinic eller hva det heter, som ligger ved Eger langs Karl Johan. Flinke folk som jobber der. Har også samme problem med stivhet i skuldre og nakke og følte meg bedre etter å ha vært der. Anonymkode: 3a782...2fe
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å slappe av og stresse ned, og vil derfor ikke ha en massør som skravler i en time. De fleste spa-aktige stedene har vært dårlige erfaringer. Anonymkode: 5abdb...1e7 Samme her! Vil snakke minst mulig uten å bli oppfattet som frekk og uhøflig. Følger tråden for tips jeg også helst rimelige alternativer for min del! Anonymkode: baea9...458
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå