AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Jeg har avvist en mann som har skrevet en god del til meg og jeg liker han. Jeg vet ikke hvor intressert han egentlig er, han bare skrev at han liker meg. Vil bli bedre kjent. Jeg angrer på det. Men jeg får følelsen av at det er mannen som skal ta kontakt uansett om han er avvist, fordi han vil vel bare vite hvor han har kvinnen? Holder han kjeft for å se om jeg tar kontakt igjen? Det er uansett kvinnen som er driti ut syns jeg? Anonymkode: ce926...988
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 Noen menn er så jævla følelsesløse. De skal aldri vise følelser eller vise en kvinne at de liker henne. Det er så barnslig så akkurat sånne menn orker jeg bare ikke. Det er nok til at det blir en dealbreaker for meg Anonymkode: 1e716...8bd 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #4 Skrevet 15. september 2017 Hva er det du holder på med, kvinne? Du har avvist en mann som du liker, som også liker deg, og du forventer seriøst at han skal ta kontakt med deg etter at du avviste han? Forhåpentligvis er han ikke en tøffel og ikke møter forventningene dine. Dersom du ønsker å opprettholde noe med han er det du som skal ta kontakt. Anonymkode: 7cf2b...976 23
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #5 Skrevet 15. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen menn er så jævla følelsesløse. De skal aldri vise følelser eller vise en kvinne at de liker henne. Det er så barnslig så akkurat sånne menn orker jeg bare ikke. Det er nok til at det blir en dealbreaker for meg Anonymkode: 1e716...8bd Han skrev jo til henne at han liker henne. Anonymkode: 7cf2b...976 2
Maleficenta Skrevet 15. september 2017 #6 Skrevet 15. september 2017 Ts om du likte han. Hvorfor avviste du han? 2
Cuntzilla Skrevet 15. september 2017 #7 Skrevet 15. september 2017 (endret) Det er jo du som må kontakte han! Har man blitt avvist så holder man seg unna om man ikke er eller vil fremstå som patetisk og desperat. Menn driver vanligvis ikke og legger seg etter damer som har gjort det klart at de ikke vil ha dem, det er du som må ta initiativet her og formidle at du er interessert. Endret 15. september 2017 av Cuntzilla 8
Maleficenta Skrevet 15. september 2017 #8 Skrevet 15. september 2017 2 minutter siden, Cuntzilla skrev: Det er jo du som må kontakte han! Har man blitt avvist så holder man seg unna om man ikke er eller vil fremstå som patetisk og desperat. Menn driver vanligvis ikke og legger seg etter damer som har gjort det klart at de ikke vil ha dem, det er du som må ta initiativet her og formidle at du er interessert. Ja akkurat det tenker jeg og.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #9 Skrevet 15. september 2017 Ja det er litt driti ut at du avviste en mann om du faktisk er interessert i han. De fleste menn har jo folkeskikk og holder seg unna når kvinnen sier at hun ikke er interessert. Om du vil ha noe med han å gjøre er DU helt nødt til å ta kontakt. Anonymkode: 09961...5bc 6
Maleficenta Skrevet 15. september 2017 #10 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen menn er så jævla følelsesløse. De skal aldri vise følelser eller vise en kvinne at de liker henne. Det er så barnslig så akkurat sånne menn orker jeg bare ikke. Det er nok til at det blir en dealbreaker for meg Anonymkode: 1e716...8bd Følelsesløs? Ts avviste han. Skal han kunne lese hennes tanker?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #11 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen menn er så jævla følelsesløse. De skal aldri vise følelser eller vise en kvinne at de liker henne. Det er så barnslig så akkurat sånne menn orker jeg bare ikke. Det er nok til at det blir en dealbreaker for meg Anonymkode: 1e716...8bd Selvfølgelig ikke. Moderne forskning viser at folk som sier for tidlig at de liker dem eller har følelser blir mindre attraktive i de andre sine øyne. Er aldri lurt å si det for tidlig. Kanskje det hjelper for noen. Men de fleste ikke Anonymkode: fd2fb...640
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #12 Skrevet 15. september 2017 Opplevd noenlunne det samme, jeg aviste, men han ga seg likevel ikke, til slutt ble jeg så sjarmert at "jeg ga etter". Anonymkode: 6e188...af2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #13 Skrevet 15. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Opplevd noenlunne det samme, jeg aviste, men han ga seg likevel ikke, til slutt ble jeg så sjarmert at "jeg ga etter". Anonymkode: 6e188...af2 Du skal være temmelig på knærne etter dama for å godta et slikt spill. De fleste går lei av damer som skal gjøre seg utilgjengelige og avvise for å se hva du gjør. Det blir for barnslig. Anonymkode: ec39f...545 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #14 Skrevet 15. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal være temmelig på knærne etter dama for å godta et slikt spill. De fleste går lei av damer som skal gjøre seg utilgjengelige og avvise for å se hva du gjør. Det blir for barnslig. Anonymkode: ec39f...545 Og så underdanig som det er mulig å komme Anonymkode: 3bf8f...aa6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #15 Skrevet 15. september 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og så underdanig som det er mulig å komme Anonymkode: 3bf8f...aa6 Hvem mener du er underdanig? Anonymkode: ce926...988
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #16 Skrevet 15. september 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal være temmelig på knærne etter dama for å godta et slikt spill. De fleste går lei av damer som skal gjøre seg utilgjengelige og avvise for å se hva du gjør. Det blir for barnslig. Anonymkode: ec39f...545 Det er ikke et spill. Jeg har angstlidelse....så det var tryggest å ikke møte. Men noe sier at eneste måten å komme noen vei på er å tørre å ta kontakt. Anonymkode: ce926...988 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #17 Skrevet 15. september 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal være temmelig på knærne etter dama for å godta et slikt spill. De fleste går lei av damer som skal gjøre seg utilgjengelige og avvise for å se hva du gjør. Det blir for barnslig. Anonymkode: ec39f...545 Jeg var ikke interessert i starten, så det ble ikke gjort med vilje;) Hvis en mann er nok interessert i en dame, så gjør han det han må, hva så? synes det er fint jeg, nettopp opplevd det selv, måten han fanget min interesse på var smart, aldri opplevd det tidligere, men så er han vanvittig fin og;) Fantastisk fin, er imponert over at det finnes like der ute. Skikkelig oppegående og stødig. Anonymkode: 6e188...af2 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #18 Skrevet 15. september 2017 Hvis en kvinne er for frempå så tror jo menn at hun er billig. Derfor er det viktig å holde igjen, så han ikke skal tro det. Hvis en mann virkelig elsker deg så vil han gå gjennom ild og vann for å få deg likevel. Anonymkode: 973de...3ba 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #19 Skrevet 15. september 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke et spill. Jeg har angstlidelse....så det var tryggest å ikke møte. Men noe sier at eneste måten å komme noen vei på er å tørre å ta kontakt. Anonymkode: ce926...988 OK, det blir noe annet. Men vær ærlig, og fortell hvordan du har det. Ingen er tankelesere, og hvis for eksempel jeg møter deg og du avviser og bare blir borte, så kjennes det rart for meg å forfølge deg og "true" meg på deg. Jeg kan godt ta kontakt med ei som oppfører seg slik, men da sier jeg at jeg er interessert og at hun vet hvor hun finner meg om hun ønsker det. På meg virker det som at mange kvinner ser for mye film, der alt ordner seg til slutt, og fyren jager etter henne for å få henne. Møt oss heller på halvveien, og fortelle hva dere ønsker. Anonymkode: ec39f...545 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #20 Skrevet 15. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis en kvinne er for frempå så tror jo menn at hun er billig. Derfor er det viktig å holde igjen, så han ikke skal tro det. Hvis en mann virkelig elsker deg så vil han gå gjennom ild og vann for å få deg likevel. Anonymkode: 973de...3ba Ja og det er dette jeg hater med å være kvinne. Har dølt det har presset på en stund nå, men det kjedelige er jo at tar jeg kontakt så betyr det mest sannsynlig at han ikke liker meg...fordi han ville nok ikke gitt seg om han likte meg. Uansett om han alltid var den første til å skrive til meg. Anonymkode: ce926...988 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå