Gå til innhold

Dere som har gått ned mye i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen klær du fortsatt har og bruker? Hvordan styler du de? Hvilke størrelser er de i og hvilken størrelse bruker du nå? Merker at selv etter 40 kg vektnedgang (skal ned 10 til) kan jeg fortsatt bruke enkelte klær. Noe sitter til og med finere (bluser uten stretch ligger finere på kroppen). 

Jeg bruker nå alt fra S til XL i klær. Jeg kjøper ikke nytt i XL, men har vanskelig for å venne meg til mindre størrelser. Det er gøy å få på meg det jeg vil, men det er bare så rart at jeg ikke er feit lenger. 

Anonymkode: 5b7c8...7d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått ned fra 80-70 og nådd min matchvekt. Jeg har måttet legge til side det aller meste. I bukser brukte jeg 42-44. Nå kan jeg variere mellom 40-44. Bukser er utrolig variabelt i str avhengig av butikk og snitt. Fordi man må opp i str i bukser så må man derfor ikke ta det personlig for å si det sånn. Bukser skal være komfortable også

Når det kommer til overdeler og kjoler varierer jeg mellom S-M. Om det er en kjole med stretch, har jeg vært nede i S. Fikk akkurat en maxi kjole i posten som er str M som var for stor.

Str er forvirrende nå og har gjort noen bomkjøp når jeg har kjøpt på nett, så tror jeg tar pause der.

Anonymkode: e1d80...b72

Skrevet

Jeg har gått ned fra kategori fedme til å være normalvektig. Avhengig av type plagg og merke (noen merker er jo større enn andre i størrelsen) kan jeg nå bruke fra XS til L.

Jeg merker at jeg er mindre opphengt i størrelser enn før. Nå kjøper jeg det som passer meg best, uavhengig av hva som står på merkelappen. 

Jeg handler mye på bruktbutikker, spesielt fordi jeg skal ned noen kilo til og derfor ikke vil bruke for mye penger på klær før jeg har nådd målvekten og vet hvordan kroppen min ser ut da (takk og lov for at Fretex-butikken i nærheten har godt utvalg!).

Av de gamle klærne mine er det fint lite jeg har kunnet beholde. En kjole, som var skikkelig trang før (nå ser den ut som en oversize-kjole, som ser smashing ut med et belte i livet), og noen tskjorter som nå brukes som nattkjoler. Det er vel det hele. 

Anonymkode: c5645...1e8

Skrevet

Jeg har gått ned 70 kg, så jeg har vel gitt bort 15 pose med klær eller så. MEN, mye har jeg også beholdt. Kjoler synes jeg ofte er enklere å beholde, da jeg gjerne kan sy dem inn selv eller ta et belte i livet. Mange bukser har jeg måtte gi bort fordi de har blitt mye mindre. Har heldigvis mye tøy som passer, aller mest fordi størrelser er så varierende. Mye er tøy fra England som ikke passet noe særlig før, men som passer godt nå. :)

Skrevet

Har gått ned 15 kg og i størrelse fra M/L til S/XS. 

Bruker fortsatt noen av de samme klærne, da jeg var i maksvekt hadde jeg en del "optimistiske" klær, altså klær jeg hadde kjøpt inn fordi de var fine, men som ikke passet spesielt godt. Disse er noen av mine favoritt-klær nå. 

De klærne jeg brukte mest da jeg var på mitt tyngste har jeg gitt bort. For meg så var dette aldri klær jeg elsket, men klær jeg hadde kjøpt for å skjule visse skavanker.

Noen av klærne ble også beholdt som koseklær etc. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...