AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Fra kr 349 står det i annonsen, men trykker jeg på bli medlem å sett sammen din pakke, så havner jeg på 499 kr uansett. Jeg forstår ingenting. Er det noen som har erfaring med den nye ordningen, sett sammen pakke og betal kun for det du bruker? Greia er at jeg er kronisk syk, og ville bare prøvd meg, å sett om noen av det de tilbyr kunne fungert for meg, så da hørtes det bra ut for meg å kun betale for det man bruker, men man kommer vel ikke lavere enn kr 349 pr mnd uansett tenker jeg. Det hadde nok vært mest optimalt med klippekort til jeg har fått sett om dette fungerer for meg og jeg kan fortsette, før jeg binder meg til noe 12 mnd avtale. Anonymkode: 9a97b...d80
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 Det kommer jo an på hvor i landet det er og hvilke tjenester du vil bruke. Uten bindingstid koster ekstra. Anonymkode: 2bcb2...58d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 Sats Elexia er vel et av de dyreste treningssenterene, så hvis du har tilgang til et annet så vil jeg anbefale å sjekke opp prisen på det! Anonymkode: 033b3...b35
Angeleye Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 Jeg betaler 350 kr for Sats Men da er det ingenting inkludert, siden jeg kun benytter meg av frivekter og tredemølle. Men er veldig fornøyd med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå